Hakutulokset

  1. Diiba daabaa

    Np-ultra kättäri

    Heippa! Kuinka nopeasti olette saaneet ultra ajan kättärille? Mulla on nyt viikkoja 9+6 ja vielä ei ole mitään kuulunut. ihmetyttää vaan, että onko noissa sitten yhtään varoaikaa, vai tuleeko kutsu tyyliin maanatina ja aika on jo perjantaina..? Huokaus!
  2. Diiba daabaa

    Äitiysneuvola

    Heippa! Millä viikoilla olette varanneet ensimmäisen neuvola ajan? Ja millä viikolla ensimmäinen käynti on ollut? Olen yrittänyt löytää esikoisenaikasta äitiyskorttiani, mutta turhaan. Joten siitäkään en asiaa saa tarkistettua.. Aattelin et jos viikola 6 rupeis miettimään ajan varausta...
  3. Diiba daabaa

    Patjasta asiaa

    Eli otsikon mukaan, millaisella patjalla teidän vauvat ja taaperot nukkuu? Onko teillä perus vaahtomuovipatja vai oletteko ostaneet jousipatjan jo pienelle lapselle? Miksi juuri tälläinen patja? Ja siksi kysyn, että esikoisella oli palsu vaahtomuovi patja ja nyt olen miettinyt, pitäisikö...
  4. Diiba daabaa

    David raskaustestit

    Heippa! Jollain varmasti on kokemusta noista davidin raskaustesteistä?! Mulla on menossa Dpo 11 ja David antoi testiajalla hailakan vaaleenpunaisen haamun ja testiajan mentyä/testin kuivuttua vahvahkon vaalenpunaisen viivan. Eli kysymys; antaako david testit vääriä plussia? tai vahvoja...
  5. Diiba daabaa

    Nordea

    Toimiiko muilla nordean verkkopankki? mulla menee hermot ihan justiinsa

Yhteistyössä