Hakutulokset

  1. H

    Raskauden aikainen alakulo?

    Heissan! löytyisikö täältä vertaistukea raskauden aikaiseen alakuloon, masennukseen, ahdistukseen, mielialan vaihteluihin..? Ihan mihin vain jos raskaus ei olekaan vain sitä positiivista onnen aikaa? Harvemmin näistä negatiivisista tunteista uskaltaa ja kehtaa puhua ääneen ja siksi vertaistuen...
  2. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei! Päätinpä perustaa tällaisen ketjun kun olisi mukava kirjoitella ja jakaa kokemuksia ja mieltä askarruttavista ja painavista asioista jo äitien kanssa jotka saavat neljännen tai esim. viidennen tai jne lapsensa..=) Itselläni siis neljäs tulossa raskausviikot jo yli 20 mutta tuntuu että en...
  3. H

    rotavirus ja rokote?

    heissan! kertokaas kokemuksia. miten on tuon rotaviruksen kanssa? lapsi kohta 2kk ja pitäis osata päättää ottaako rokotetta vai ei. jotenkin mietityttää tuo nykyajan hirveä rokotteiden määrä. mitä olen kysellyt vanhemmilta ihmisiltä, esim omilta vanhemmiltani niin kaikki sanoo että ei kukaan...
  4. H

    nimi asiaa?

    neela mila emilia? vai neela ella olivia? mitä mieltä ja jos ei natsaa ehdotelkaas kivempia!
  5. H

    nimi apuja?

    ehdotelkaas neelalle toinen ja kolmas nimi?
  6. H

    keskenmenosta?

    mitäs nyt. koin keskenmenon rv9 ja alkion kehitys oli päättynyt viikolla 6+4. sain lääkkeellisen tyhjennyksen 3viikkoa ja 3päivää sitten. vuoto oli runsaampaa muutaman päivän hyytymineen sitten muuttui niukoiksi menkoiksi ja loput tuhrutellut vähän rusehtavaa. nyt pari päivää ollut ilman...
  7. H

    hoitovapaa ja uusi raskaus...auttakaa!

    miten olis nyt järkevää toimia? kokemuksia, tietoa? olen nyt hoitovapaalla vakituisesta työstäni. esikoinen on nyt kolme ja kuopus 1,5 vuotta. kotona olen ollut vuorotellen äitiys ja hoitovapaalla esikoisen syntymän jälkeen. töihin olen ilmoittanut nyt olevani hoitovapaalla siihen saakka...
  8. H

    kalevala äitilapsi koru

    niin, kummalla ketjulla 40cm vai 45? ja miksi? ite en osaa päättää! vai onko teillä ihan joku muu ketju kuin tuo kalevalan oma verkkoketju?

Yhteistyössä