Hakutulokset

  1. W

    luukku.com

    miksi luukkuun ei tule postit läpi..ite kyllä pystyn lähettämään mutta mulle postit ei tule perille??!!kansio ei ole täynä..
  2. W

    ultrassa ei näy mitään..

    eli kävin ultrassa kun viikkoja piti olla 9+3 ja siellä ei näkynytkään mitään.kohtu oli kasvanut mutta mitään ei saatu näkyville.testi oli juhannuksena plussaa ja ultran jälkeisenä päivänä plussaa.mistä voi johtua?? vaikuttaako taaksepäin kallistunut kohtu? entä se kun minun mielestä läääkäri...
  3. W

    uhmaikä vai mitä???

    eli meillä on kohta 6-vuotias keskosena syntynyt lapsi ja olen nyt miettinyt hänen käytöstään että onko se normaalia uhmaa vai jotain muuta....eli kerron oireita ja haluaisin teidän mielipiteitä onko samanikäiset lapsenne samanlaisia!!syömiseen on hankalaa keskittyä, leikkii yleensä pöydässä ja...
  4. W

    liitympä sitten minäkin tähän joukkoon:)

    eli vauvakuumetta pukkaa!!!meillä on ennestään 3 tyttöä ja nyt alkaa haaveissa olla 4 lapsi.hieman mietityttää kyllä alkaa tekemään kun ylipainoa on ennestään ja sitä pitäisi saada pois ja keskimmäinen lapsista on keskonen mutta uskon ja toivon että jos tämä 4 meille suodaan niin kaikki menisi...
  5. W

    olisko kellään myydä????

    reiman vaaleanpunaista haalaria??? laitan linkin reiman sivuille ja siinä yläreunassa viimisenä se haalari jota haen.....ai niin ja koko 86-98 http://www.kids-deluxe.dk/group.asp?group=29&sub=13
  6. W

    metsähallitukselta puita..........

    ostaako kukaan metsähallituksen kautta puita? minkä verran maksaa? tuodaanko puut kotia vai haetaanko ne itse metsästä?

Yhteistyössä