Hakutulokset

  1. Ä

    G:Millä tavoin miehesi tukenut sinua odotusaikana?

    Oletko kaivannut vielä enemmän tukea? Onko raskaus koetellut parisuhdetta?
  2. Ä

    eläinallergiasta..

    Meidän 7kk pojalla kutiaa silmät ja nenä hillittömästi. Välillä myös ihotumaa silmä luomilla. Meillä on koira, niin tuli mieleen voisikohan johtua siitä? Vanhemmat ollaan allergisia eläimille. Voiko jo näin nuorena tulla eläimistä oireita, kun olen kuullut väitteen että ei näin pieni vauva...
  3. Ä

    Ystäviä

    Hei Etsin itselleni ja myös lapsilleni ystäviä olen itse 23v kotiäiti ja lapset ovat 1v ja 4v pojat haluaisin sellaisen kaverin joka ymmärtää ja suvaitsee erinlaisuuden tarkoitan tällä sitä että mies on ulkomaalainen ja me olemme muslimeja koko perhe,sinun ei tietysti tarvi olla kumpaakaan...
  4. Ä

    Jyrsijän purusta...

    Hei ajattelinpas täältä kysäistä mitä purua te käytette teidän jyrsijällä?olen itse ostanut mörttiä se on aika kallista ja tuntuu se on aika vahvan tuoksuista??? normaali kaupan purua en ole vielä kokeillut kun ajattelin jos se pölyää niin paljon mitä mieltä muut ovat? kiitos :flower:
  5. Ä

    onko kukaan onnellinen tähän hetkeen?

    ajattelin kertoa oman elämän tilanteeni tänne koska tuntuu että aina täällä palstalla on joku vinossa..... mulla on avopuoliso ja 1w10kk oleva tyttö....miehen kanssa ollaan molemmat töissä ja olleen tosi rakastuneita ...mieheni tykkää olla lapsemme kanssa mennä ja touhottaa. elämässä ei...
  6. Ä

    syöpä???

    pakko purkaa ajatuksiaan johonkin...kuulin että tädilläni on syöpä levinnyt koko kehoon ja hänen lapsellaan oli pesäkkäitä nyt siis myös mun on mentävä tutkimuksiin samoin kun mun isän ja sisarusten ..HELVETTI epätietoisuus tapppaa.sana syöpä hirvittää aina kun olen kotona tyttöni kanssa ja hän...
  7. Ä

    avioero hakemus

    millanen hakemus tulee tehdä?minne? mitä muuta pitää ottaa huomioon kun perheessä on 2 lasta?
  8. Ä

    nilsiä-siilinjärvi

    moi!onko ketään nilsiä-siilinjärvi alueelta?itse asun nilsiässä ja ois kiva tutustua uusiin ihmisiin.matka ei ole este vaikka asuisit siilinjärvellä.itsellä on poika 3v2kk.kirjotelkaa jos haluatte tutustua paremmin...
  9. Ä

    synnytyksen jälkeiset kivut

    synnytyksestä kulunut nyt reilu viikko ja vatsavaivoja on :'( synnytyksen jälkeen olin loistavassa kunnossa,välilihaa ei leikattu,en revennyt ym.sairaalassa olo aikana en huomannut mitään erikoisia kipuja mutta nyt kotona ollessa kyllä tuntuu!!vatsa on kipeä,ilmavaivat sattuuvat...
  10. Ä

    kavereita myyrmäestä tai ylästöstä

    olisi kiva saada uusia kavereita, joilla olisi 1-2 vuotiaita lapsia. Itsellänbi on kohta vuoden ikäinen poika, ja toista lasta odotellaan helmikuussa syntyväksi. Meiliä voi aluksi lähettää osoitteeseen:eija.tikkanen@netlife.fi B)
  11. Ä

    onko muita?

    onko muita vm83 äitejä? itellä poika 2 ja puol vuotias. Olen kotiäitinä etelä-pohjanmaalla. olenko ainut???? :/
  12. Ä

    Satakunnan äidit

    :attn: :attn: Nyt kaivattas mese seuraks satakuntalaisia äitejä.. Itse ollaan porista,äiti 21 ja poika 6kk... Laitappa minut mese listaasi... tikruli83@hotmail.com
  13. Ä

    meseystävä

    siis tuli äsken virhe tohon kirjotukseen eli etsin meilailuystäviä..
  14. Ä

    meseystäviä

    moi!onko ketään äitejä kuopio-siilinjärvi-nilsiä alueelta?itse olen 2 vuotiaan pojan äiti ja oisin vailla meseseuraa muista äideistä varsinkin lähialueilta....eiku vaan mese osoitteita tulemaan!!!
  15. Ä

    äitejä pohjois-savosta

    moi!täällä on 2 vuotiaan pojan äiti vailla lenkki ja shoppailu seuraa.varsinkin nilsiäläisistä äideistä:)eiku vaan osoitteita tulemaan....

Yhteistyössä