Hakutulokset

  1. Cherry Maua

    Onko sinulla hintaa, josta suostuisit maksulliseen seksiin?

    :D Siinähän tuo kysymys.
  2. Cherry Maua

    Liftasitko nuorena? Pelottavin liftimatkasi?

    Joo, tuli nuorena liftailtua. Pelottavin matka oli sellainen, jossa kuski (mies) alkoi kertoa istuneensa linnassa, kun oli aiemmin tappanut jonkun kirveellä. Tuijotti puheittensa lomassa hullun kiilto silmissä. Minä siinä että jaahah, vai niin. Koitin olla mahdollisimman neutraali ja samaan...
  3. Cherry Maua

    Tiistai-illan ratoksi: kysy minulta miksi, mitä ja missä?

    Koitan vastata parhaani mukaan, jos kysymys sopii mun "pirtaan":D
  4. Cherry Maua

    Musiikkikappale/biisi, joka koskettaa sinua?

    http://www.youtube.com/watch?v=t7NdBIA4zJg&feature=related
  5. Cherry Maua

    JEEE! Lena Hefner os. Herppeenluoma voitti Usko Eevertti Luttisen!

    :p Vihdoinkin naiselle voitto Putouksessa:heart: Kaiken lisäksi on niin hauska hörhö....
  6. Cherry Maua

    Montako kertaa/monenako päivänä tai iltana viikossa sinulla on AIKAA olla täällä?

    Mulla noin kerran viikossa sellainen ilta/yö, jotta voin viettää aikaa täällä ihan rennosti. Muutoin on vain pikavisiittejä.
  7. Cherry Maua

    HÖLMÖ KYSYMYS: Läppäri, jossa näppäimistöön sisään asennettu hiiri....

    ilman "oikean ja vasemman puolen" klikkauksia. Miten kopsaat ja liität tänne Youtubesta esim.musaa?:D Nimim. en mä vaan osaa
  8. Cherry Maua

    Kukaan opiskellut/kautta kotoisin Ruovedeltä/Saarijärveltä?

    :wave: Aikanaan. Jos joku, moikatkaa!!!:heart: Tai ylipäänsä...taitaa olla hölmöä huuella täällä vanhoja opiskelukavereita, ei kai ne täällä rieku....
  9. Cherry Maua

    Tykkäätkö syödä valkosipulia leivän päällä?

    :wave: Tykkään. Pitää vaan yleensä viikonloppuisin syödä, kun silloin siitä ei kärsi useimmiten kuin perheenjäsenet...
  10. Cherry Maua

    Onks Dataa näkyny?

    Tai Salvatorea ja Sam-poa? Miehet käy vähiin täällä:D
  11. Cherry Maua

    Jos olisit toista sukupuolta miksi olet syntynyt, millaisen elämän haluaisit/miten olettaisit eläväsi?

    Onko liian vaikea kysymys? Tässähän voi kehitellä vaika mitä variaatioita... :D
  12. Cherry Maua

    Mitä piilovittuilu kertoo ihmisen olosta?

    :O Näin perjantain kunniaksi:D
  13. Cherry Maua

    Mussut: IP:stä on serkun kaimat ja vävyn poijat ja YLLÄPITO

    No EI sentään ylläpito Siitä huolimatta ANGST Jatkakaa Ei paremmasta väliä
  14. Cherry Maua

    Vähältä piti tilanne, jossa vakava onnettomuus on ollut hiuskarvan varassa?

    Mutta olet tyylikkäästi ja mukana hitunen onnen kantamoista selvinnyt täpärästi? Mulla tuli tuosta pulkkamäessä tapahtuneesta turmasta mieleen seuraavaa: Olin 11-vuotias, kun menimme laskettelemaan. Vanhempani katselivat alhaalla järven jäällä, milloin mahdan tulla alas. Noh, ylärinne oli...
  15. Cherry Maua

    Onko itäneet perunat jo syötäväksi kelpaamattomia ? Ja muita asioita ruuan laadun suhteen, joissa joustat?

    Mun täytyy myöntää, että sellaisistakin on paremman puutteessa tullut tehtyä ruokaa ja mitään poikkeavaa en maussa huomannut. Missä sinä/teidän perhe joustaa ruuan laadusta, jos täytyy tai muuten vaan ette laita "suurennuslasin" alle kaikkea mitä suuhunne pistätte? Meillä esim. maito...
  16. Cherry Maua

    Silmienne väri? Entäs lastenne silmien värit?

    Aloitan. Eli mulla on siniharmaat/vaaleansiniset silmät, esikoisella sinivihreät, keskimmäisellä siniharmaat ja nuorimmaisella vihreänruskeat/vaaleanruskeat. Olen huono kuvailemaan asiaa, mutta jospa tuosta jotain selkoa saisi.:D
  17. Cherry Maua

    Näetkö unia, jotka toistuvat? Mikä niissä on teema?

    Itse näen usein unta, että palaan nuoruuden asuntooni. Unessa haluan pestä ikkunat ja puhdistaa asunnon ikäänkuin siltä varalta, että esikoiseni muuttaisi siihen. Käyn läpi asunnon kaapit ja löydän vanhoja vaatteitani. Unessa en tiedä, pitäisikö ne säästää vai ei. Toinen uni on sellainen...

Yhteistyössä