Hakutulokset

1. M

milloin nukuit viimeksi väh. 8h

taispa olla huhtikuussa 2006.. :snotty:
  2. M

G: riisipiirakka vai karjalanpiirakka?

riisipiirakka!! toki myös karjalanpiirakka, mut ite sanon että riisi:)!
  3. M

Nämä hyvät talvikengät?

ostin just tänään mammuttimarkkinoilta melkein saman näköiset kengät, makso 25e.. käykää kattoo sieltä, saatte halvemmalla =) !
  4. M

Galluppia: kaikille synnyttäneille.

35cm.. ja mahtui juuri ja juuri ulos :D
  5. M

Lapsen ikä ja kengänkoko?

pikku neiti 1v3kk 21-22.. lapiojalkaisuutta ilmassa :D
  6. M

Mammuttimarkkinoilta terveisiä!

en huomannu noita tässä mainittuja kenkiä tänään cittarissa.. ostin Paxin ensiaskel-nilkkurit, ei core-tex, vaan waterproof =) . noi oli vähän kalliimmat ku ap:n kengät, 25e, lähtöhinta 40e.. toivottavasti ovat nyt sitten hyvät.. vuorelliset nuokin, mut pakkasille tarttee vissiin vielä kuomat tms..?
  7. M

avoin kirje "sille" naiselle..

luettu :xmas:
  8. M

miten jollain voi olla niin tiukkaa?

voi helposti.. jos ainoot tulot on asumislisä(400e), opintotuki(230e), lapsilisä(136e) ja elarit(130e).. siitä kun sitten miinustellaan ekaks melkein 600 euroa vuokraan ja sitten muihin laskuihin milloin mitäkin (laskut mitä tulee on puh.lasku, netti&sähkö, ei tosin joka kk) niin eipä paljoo jää...
  9. M

Klo 18.30-19.00 pino

:wave: vielä ehin mukaan :D
  10. M

leikitäänkö tälläistä?

eilen. joko oot ollu kipeenä tälle syksylle?
  11. M

Mitä itse tekisitte?

opitotukea saat, jos sulle kertyy siihen vaadittava määrä opintoja. esim. ite jäin toissavuoden huhtikuussa sairaslomalle ennen äityslomaa ja sain silti opintotuen vielä toukokuulle, kun olin alkuvuodesta opiskellu niin ahkerasti että mulla oli jo kasassa ne koko lukuvuodeksi vaaditut...
  12. M

Joko lapsilla pyjamat?

pitkähihainen & -lahkeinen yökkäri käytössä juu.. mut tartteis kyllä peitonkin, niin kylmä on makkarissa öisin! mut millä sen sais päällä pysymään?? vai unipussiko pitää tuolle neidille hankkia :laugh: ?
  13. M

moneltako laitatte tänään lapsenne nukkumaan?

nukahti puol ysiltä. arkena mennään petiin kasilta.. nyt vähän elättelin toiveita että sais nukkua huomenna ees kaheksaan tuon puolen tunnin "myöhennyksen" myötä :D
  14. M

Mitä ostatte s-bonuksilla?

mie annan kertyä sinne tilille pahan päivän varalle.. ruokaan ja muihin lapsen tarpeisiin ne sitten menee kun on rahasta tiukkaa..
  15. M

Lähtiskö teidän miehet ostaan herkkuja jos olisitte raskaana???

exä kantoi tännekin herkkuja.. raskausaikana ja muutenkin :) . oli kauppa kyllä melkein naapurissa, mut kait se ois pitemmällekin menny :) .
  16. M

Missä olit kun Diana kuoli?

oltiin serkuilla yökylässä.. luin uutisen tekstitv:ltä ja muistan vieläkin miten järkytyin. piti sitten mennä herättämään äiti ja ilmoittaa hälle tapahtuneesta :D
  17. M

Kuvailkaa itsenne juuri nyt!!

Miltä näytät? empä erityisen hehkeältä :D (verkkarit jalassa, hiukset löystyneellä ponnarilla..) Mitä muuta teet kuin netteilet? kuuntelen naapurin muutosta aiheutuvaa möykkää käytävässä ja hyppään välillä rauhottamassa itkevää lasta :headwall:, sen lisäksi koitan vääntää lukkaria kouluun...
  18. M

Ketkäs on jo ehtiny maistaa

mä oon yrittäny sitä ettiä jo monta kertaa ku oon prismassa käyny, mut ei oo täällä oulun läänissä sitä vielä näkyny.. :(
  19. M

Pakoon!!!!

jipii!!!!!!!

Uusimmat

Yhteistyössä