Toivottavasti Elmerillä on kaikki kuitenkin hyvin :hug: .
Tervetuloa Pampelo!
ON: Mies on viikonlopun poissa ja minä parka ihan yksin :| . Täytyy ostaa hyvää lukemista ja herkkuja ja majoittautua sohvalle :p . Kotona viihtyminen on edennyt niin pitkälle, etten jaksanut edes miettiä...
Heissan!
Eilen kirjoitin piiitkät sepustukset ja kommentoin teidän juttujanne - mutta kuten usein ennenkin, kaikki katosi :headwall: .
Maikalle myöhästyneet synttärionnittelut :flower: !
Anni: Oon samassa uskossa Porschen kanssa, että mies kyllä varmasti kosii, kun et hetkeen puhu koko...
Samanlaiset tuntemukset mullakin :heart: . En millään malttais odottaa, että saan sen pikkuisen söpöläisen syliini. Eilen miehelle hoin moneen kertaan, että haluan vauvan syliini. Nyt kun on kavereille syntynyt niin paljon vauvoja ja olen niitä paijaillut, niin oman kaipuu on ihan valtaisa...
Huomenta!
Ihana keli olisi taas vaunujen lykkimiseen...
Rakas mieheni lupaili hoitaa bikinirajani kuntoon siinä vaiheessa, kun en enää itse taivu :heart: . Mussukka :heart: . Onhan sillä vuosikausien parranajokokemus, joten luotan bikinirajani hänen hoivaansa 100 %:sesti :D .
Mötkylä...
Tivoli: Oh hoh. :o Kiitos tiedosta :D . Enpä olisi heitä ihan heti alkutekijöiltään veikannut... :whistle: Mutta ihan herttainen pariskunta, joten mikäpäs siinä...
Sunnuntai-iltaa kaikille!
Oltiin viikonloppu mun kotikonnuilla. Vanhempani ovat tulevasta lapsenlapsestaan ihan innoissaan :heart: . Löysin paikallisista kaupoista kivoja mammavaatteita ja taas kelpaa mennä töihin =) . Kun monet valittavat, että tuntevat itsensä kauheannäköisiksi ja isoiksi...
Juu nimenomaan tuota ilmaista hammashoitoa peräänkuulutan - täällä kun tarkastuksenkin tekee nykyään suuhygienisti. Liekö ne sitten kaikki sillä nimikkeellä nykyään? Tiedä heitä...
Lumienkeli: Myötätuntoni kivuista. Mulla ne on sellaisia, että kävellessä tuntuu, että koko alapää tippuu...
Huomenta!
Tuitsu:
Kuten jokunen jo vastasikin, 0.33 l kokoinen pullo sitä juomaa oli. Ja älä huoli, niin mäkin vedän karkkia ja jätskiä jokaikinen päivä. Sipsit siihen sitten vielä päälle ja satunnaisesti pullaa, kakkua, keksejä... :p
Pinkeiju: Tietyt jutut vaan tuntuu enemmän siltä, että...
Mulle tarjosi aikaa puolen vuoden päähän. Sanoin, että en varmaan vastasyntyneen kanssa sinne lähde raahautumaan. Pitkän ja uuvuttavan taistelun jälkeen mimmi löysikin ajan 2 viikon päästä. Aikaisemminkin olisi ollut ja kaiken lisäksi varaa valita. Meni vähän fiilikset Tampereen kunnalliseen...
Elviirattarelle tsemppiä :hug: !
Kävin äsken Kelan sähköisessä asioinnissa katsomassa valmiiksi kiukkuisena, onko päätöstä äitiyspakkauksesta tullut :x - mutta ilokseni sainkin todeta, että kiukku oli tällä kertaa turhaa. Päätös on tehty eilen ja paketti tulee 2 viikon kuluessa :heart...
Jajepoo: Mä katsoin sen kans ja arvaa paruinko :snotty: . Mähän olin eilen itse 26+6 ja samalla tavallahan se äitikin oli ollut normaalisti lääkärissä (tai neuvolassa) kuten mä eilen, kun sille oli sanottu, että se syntyy :snotty: .
Ne on niin surullisia ne tarinat niissä, et mun on aina...
Heippa :wave: !
Teidän ystävällisten sanojenne rohkaisemana syön tässä heti aamutuimaan karkkia. Nam.
Mötkylä: Mulla se eka arvo siellä sokerirasituksessa oli 4.4 ja rajaksi ne sanoi 4.8.
Tracy ja Anni: Masun koko on kyllä ihme issue. Kuten jo aiemmin sanoin, kaikki pitivät mahaani...
Anni76:
No ei mun mielestä mitenkään äkkiä. Viimeisen reilun kuukauden aikana oli tullut kyllä 2 kg, mutta jos edelliskerralla paasasivat, etten todellakaan saa laihduttaa (eipä tulisi kyllä mieleenikään :headwall: ) niin tottakai oon nyt syönyt aika huolettomasti. 500 g viikossa oli hänen...
Hei taasen!
Nyt on sitten lääkärissä käyty. Sain noottia herkuttelusta, vaikka kokonaispainonnousu on ollut 4 kg :headwall: . Viimeksi kysyivät laihdutanko ja nyt syyttivät herkuttelusta :/ . Koskaan ei ole hyvä.
Häpyluukipua pitivät oikein hyvänä asiana.
Sf-mitta oli 23. Hb oli...
Lilleriina: Osanottoni :hug: . Aivan kamalaa :snotty: .
Pi pa re: Mä jouduin rajatapauspainoindeksin (25) takia sokerirasitukseen. Huomenna tulee sitten tulokset, kun taas ahdistuneena makaan jalat levällään neuvolalääkärin tutkittavana :ashamed: .
Hui, nyt alkaa pako - huomiseen :wave: !
Peloista - mulle on tullut kanssa pelko siitä, että miehelle sattuu jotain :( . Vannotan sitä sitten joka välissä, että muistatkin ajaa varovasti ja jos se lähtee bilettämään, ohjeistan sitä välttelemään kaikkia hulluja jne. En ikinä selviäis jos hänelle kävis jotain :snotty: :heart: ...
Voit olla oikeassa - muistelin vaan jonkun teistä taannoin kirjoitelleensa, että oli eväät mukana, joita söi verikokeiden välissä. Itse siis en olisi kuitenkaan voinut syödä mitään, kun oli se kariestesti.
Tervehdys!
Menninkäinen:
:hug: Ihanaa, että joku muukin tietää tuon tunteen...
Mötkylä: Jos se juoma vaan on kylmää, niin ei se ole ollenkaan paha nakki. Mulla oli vielä sen parin tunnin rupeaman päätteeks se hammaskaries-juttu, joten olin aika nälissäni loppuvaiheessa, mutta sua tuskin...
Sä oot nyt mun idoli :saint: . Juuri tuolla tavalla mäkin olen tulevaisuuteni ajatellut - jos on letti rasvassa, niin pesen sen ja vauveli saa kyllä ilomielin katsella. Mutta eihän se nyt hyvänen aika siihen kuole, että sen laskee kymmeneksi minuutiksi sitteriin.
Ummetusasiaa... Eli kaikki...
Porsche:
Muhun kolahti ne synnytysjutut. Itkin melkein kaikissa :'( . Se oli siis synnytysextra. Alusta loppuun luin koko lehden, joten mun mielestä siinä oli kyllä oikein hyviä juttuja =) .