Aluksi täytyy sanoa että olen sellainen ihminen jota jää vaivaamaan kaikki paha joka kohdistuu lapsiin, siksi yritän välttää mm lukemasta lehdistä juttuja joissa kerrotaan tälläisista asioista.
Nyt kuitenkin on tullut tietooni asioita joille on pakko tehdä jotain! Ja samalla tajusin, että ihan...
Löysin verkkokaupan missä ihania mekkoja ym, onko kukaan tilannut täältä?
Fashion, shoes and homeware at unbeatable value for money at bonprix! tai Prisvärt mode, skor och möbler i nätbutiken bonprix
Itse en ole tilannut ulkomailta ja en osannut täyttää tietoja oikein, esim postcode-kohta...
Muistaako kukaan kun jokunen vuosi sitten oli myynnissä ainakin cittarissa semmoinen ihan oikean ponin kokoinen lelu? Semmoinen joka seisoi ja jolla pystyi ratsastamaan. Maksoi noin 300.
Löytyisikö vielä jostain, olisi helpompi etsiä jos joku ihana muistaisi merkin.
Meillä on lapsella...
Olisiko kenelläkäänään kokemusta em paikoista ja myös pysäköinnistä Tukholmassa?
Olen lähdössä perjantaina päivä Tukholmassa risteilylle viiden lapsen kanssa omalla autolla, ja ajatuksena olisi käydä noissa paaikoissa, sekä shoppailemassa keskustassa.
Lapset ovat iältään 2-16v, onkohan...
Onko kukaan joutunut vaihdattamaan näyttöä N8:n?
Kauan tämä kestikin ehjänä... Onneksi toimii kyllä, mutta on säröillä, ja pieniä murusia irtoilee, joten ei varpilla kauaa enää pelitä.
Ja parempaa äitienpäivää muille äideille!!
Yritetään nyt vielä tätäkin kautta..
Olen soittanut tänään ainakin 15:sta paikkaan, kun etsin 2,5v tyttärelle hoitopaikkaa.
Työt alkavat 1.6. ja kunnalliselta puolelta saisi päiväkotipaikan, mutta haluaisin lapsen pienempään kodinomaiseen ryhmään.
Ongelmana on että kaikki haluavat pitää...
Nyt kyllä ottaa päähän ja pelottaa.
Meillä 4v parson/beagle, joka ärhennellyt aiemmin isommille koirille.
Poika 12v tuli juuri koiraa ulkoiluttamasta ja koira oli sitten käynyt "melkein naapurin" pojan lahkeeseen kiinni. Tämä toinen poika on aiemminkin kiusannut meidän poikaa ja nyt oli...
Olisiko teille ok, että miehenne kulkisi kotona pelkissä boxereissa persvako vilkkuen, kun paikalla on myös 16v pojan tyttöystävä?
Perusteluna, että tämä on hänen kotinsa ja kulkee täällä niin kuin haluaa..
Katselin juuri puoli seitsemän-ohjelmaa, ja siinä näytettiin ripsien tyvikohotus.
Itellä on välillä olleet ripsien pidennykset, mutta tulee aikas kalliiksi.
Tuo tyvikohotus vaikutti kokeilemisen arvoiselta, mutta onko kellään tietoa missä sitä tehtäisiin Tampereen seudulla??
Tilanne sellainen että juttelemme lomailusta mieheni ja isäpuoleni (60v jota näen harvoin) kanssa.
Olimme koko perheen voimin (4 lasta) matkalla hiihtolomalla, ja totesimme ettei enää uudestaan sillä kokoonpanolla.
Isäpuoleni kertoi kuinka hauskaa heillä on vaimonsa kanssa kahdestaan reisussa...
Elikkäs kyselisin kuinka pian muilla joilla on poistettu hormonikierukka, on alkaneet kuukautiset?
Minulla kierukka laitettiin noin 4kk synnytyksen jälkeen, ennen kuin kuukautiset olivat alkaneet, ja ehti olla paikallaan parisen vuotta. Nyt kk poistosta, eikä vielä alkaneet.
Minulta poistettiin Mirena kohta kk sitten.
Kyselisin kuinka pian muilla joilla on poistettu on tulleet kuukautiset?
Kierukka laitettiin kun lapsi oli noin 4kk ja menkat eivät olleet alkaneet synnytyksen jälkeen. Kierukka ehti olemaan noin 2vuotta.
Olemme lähdössä Saksan kautta Teneriffalle noin viikon päästä.
Mukana reissussa tytöt 9- ja 2v, pojat 16- ja 12v, minä ja ukkeli.
Kiitollisena otetaan vastaan viime hetken vinkkejä matkan sujumiseen!
Lapset ensimmäistä kertaa lentokoneessa. Lennämme ensin Saksaan, jossa vrk ja sitten lento...
Tekisi mieli äänestää Haavistoa, mutta tulee huono omatunto, kun tuntuu että onko sittenkään parempi vaihtoehto presidentiksi.. Tuleeko Suomelle hankaluuksia suvaitsemattomien maiden kanssa..
Soveltuisiko tämä kodin ainoaksi imuriksi, eli onko riittävän tehokas ja pystyykö tuolla imuroimaan myös ilman höyryä tarvittaessa?
Meillä imuroitavaa yli 200 neliötä ja perheessä on koira.
Tervehdys!
Rekisteröidyin viimein, kun tällä palstalla tulee näköjään pyörittyä päivittäin..
Tämän nikin alla kirjottelee 36v äiti, joka toistaiseksi kotona 2v 2kk ikäisen tytön kanssa.
Perheeseen kuuluu myös 16v poika, kohta 12v poika, 9v tyttö, mies ja koira.
Mukavaa iltaa kaikille :)