umayya mä itekin tappelin ton kuvan laiton kans, mut ku otin kamerakännyllä ja laitoin sen niin sen kyllä kone otti profiiliin.Liekkö tolla meiän digikameralla liian tarkat kuvat tai jotain tälle profiilijutulle..??
Niin siis tänään päivitetty kuva, jos joku haluaa katsoa
( rv 31+5). oikein...
kumma juttu, ei ota tota uutta kuvaa..liekkö liian tarkka uusi kuva, kun otettu digikameralla ja entinen kuva omalla kännykameralla? Kuvan koko on joku Mg 2,4 (vai mikä se ny olikaan.. :D )
yritän vielä..
Tänään kävin vihdoin siellä lääkärillä saikun takia. On se niin vaikeaa, saa itkukurkussa selvittää "tavallista" asiaa..liekkö hormonit sekaisin vai mikä lie..onneksi ei tartte usein käydä. Ite kyllä työn puolesta lääkärin kanssa "yhteistyötä" olen tehnyt, mut mikä lie..
No, jokatapauksessa nyt...
Rv 31+3
Painoa tullut + 750 g/vk pikkaisen enemmän.. th:kin naureskeli, et montako makkaraa tullut syötyä juhannuksena :laugh: (tuttu, ex työkavereita..)
RR 124/68 (yläpaine vähän noussut mun norm., mut ok)
Sf-mitta 28
Lapsivettä norm., RT, sydämen syke + ja liikkeet ++...
Margelle iso :hug:
Kiitos sairaslomarahatiedoista :) Katsotaan miten ens viikon tiistaina neuvolassa sanotaan, viimeksi kyllä lääkäri sanoi et jos vähänkin tuntuu ettet jaksa niin soita heti..
Tänään tosiaan monella hääpäivä.. ONNEA :heart: toivottavasti paremmissa säissä olette...
Hei kaikki jotka ootte ollut/olette saikulla!
Tosi viisas kysymys , mutta millaista palkkaa/rahaa sairasloman ajalta saa? Onko se peruspalkka ja lisiä luonnollisesti ei varmaan saa? Vai otetaanko siitä palkasta jotain pois?
Aattelin et vieläkö lähen kitumaan 3 viikoksi vai kysynkö jo saikkua...
Olipas suloinen paita pippurimammalla :)
Tännepäin ei ihmeitä kuulu, samaa rataa kulkee. Muuten olo mitä mainioin lukuunottamatta huimausta, suonenvetoja öisin ja lieviä supisteluja pitempien liikkumisten jälkeen.
Nyt 1 1/2 viikon mittaisella lomalla ja sit olisi vielä 3 viikkoa töitä...
kyllä me molemmissa raskauksissa ollaan odoteltu melkolailla ekat 12 viikkoa.. no..mun äitihän molemmissa raskauksissa on jo tiennyt samoihin aikoihin kun mekin, mut muille myöhemmin..