Hakutulokset

1. P

Perhepäivähoitajan palkka???

\ Viiden vuoden työssäolon jälkeen saat lisää palkkaa. Pidemmän vuosiloman saat kun olet ollut töissä 15 vuotta.
  2. P

parisuhteesta..

kuulostaa ihanalta.. teenkö siis sen päätelmän, että meidän suhde kuollut?! apua :p
  3. P

parisuhteesta..

nii ja vielä, et onko lapsia? meillä ei
  4. P

Oulu/lämsänjärvi,kastelli

3 kymppinen olen = ) johanna26@jippii.fi
  5. P

Oulu/lämsänjärvi,kastelli

ulkoilu/kahvittelu seuraa kaipaisi äiti sekä tyttö 1v4kk :)
  6. P

Söitkö lääkkeitä odotusaikana?

söitkö lääkkeitä säännöllisesti tai jonkun pidemmän jakson? mitä lääkettä ja missä vaiheessa?
  7. P

IFV/ISCI-munasolupunktio viikolla 47?

Olen seuraillut keskustelujanne ja yhden viestin taisin laittaa aiemmin. Minullakin alkoivat menkat 5.12, että oikein etuajassa sitten. Siirto tehtiin 24.11 Pettymyshän se taasen on, mutta onneksi 4 alkiota on pakastettuna. Nyt en jaksa vähään aikaan ajatella koko asiaa... Voimia teille...
  8. P

Kiitos viesteistä. On kiva kuulla teidän tuntemuksianne. Täytyy vaan koittaa jaksaa olla positiivinen, eikä miettiä liikaa näitä asioita. Lenkille vaan, vaikka on niin pimeää ja märkää! =)
  9. P

Hei Merrie, Miwa ja Ronja! Olen tässä lueskellut mietteitänne ja ajattelin nyt minäkin kirjoittaa jotain. Minulle tehtiin alkionsiirto 24.11, siis samana päivänä kuin Merrielle! =) 6 alkiota jäi pakkaseen. Välillä on juuri sellaista kummaa vihlontaa alavatsassa. Vatsa on jotenkin kauhean...
  10. P

työtön yksinhuoltaja

Anteeksi laskin väärin. Unohdin elatusmaksun. Eli maksu olisi 51 e/kk. Eli ei oikein tuo 8e riitä kattamaan mutta siinä ja siinä se on.

Yhteistyössä