Meillä oli ihan samanlaista silloin kun tyttö täytti 3 kk (nyt 6,5 kk). Aina oli aiemmin rauhoittunut kun tissin löi suuhun, mutta silloin ei millään huolinut. Vähän aikaa ahdistuin, mutta sitten ajattelin, että tää nyt kuuluu tähän asiaan, ja rauhoituin itse ja siitä se sitten jossain vaiheessa...
Täällä katselin vinkkejä meidän reilu 6 kk tytön uniongelmiin ja törmäsin tähän viestiin. Meillä nimittäin on vähän sama juttu, että sen jälkeen kun kiinteät alkoivat maistumaan paremmin, on yöunet olleet paljon huonommat. Aikaisemmin tyttö nukkui tosi hyvin, 2 kk iästä lähtien välillä jopa...
Moi,
luin tän ketjun ja kiinnostuin asiasta. :D
Eli onko tarkoitus, että elli ennustaa, syntyykö vauva monta päivää ennen vai jälkeen lasketun ajan? Vai mitä se ennustaa?
-Päivi
nosta kissa pöydälle ja kerro sille omista tunteistasi ja kysy miksi se käyttäytyy noin? Jos se keskustele puhelimessa, niin kirjoita sille kirje ja kerro miten kurjalle sinusta tuntuu.
Mulla aika sama juttu. Just erottiin ja viinaa mies vetäny sen jälkeen 6 viikkoa. Jotain kertoo, miten sitoutunut on poikaan.. Nyt sitten alkaa vaatimaan, että haluaa kerran viikossa tavata. Ja mun luokse tulisi, kun ei sillä omaa asuntoa. En haluaisi sitä tänne ja kanssa epäilyttää, mitä se saa...
\
ei näitä juttuja ole pakko lukea, ainahan voit ostaa vaikka jonkun kirjan ja lukea sitä, tietsikka kiinni vaan.
ap:lle magneetti kuva olisi kaikista paras jos mitään vikaa lääkäri ei ole löytänyt, siinä näkyy kaikki.
toivottavasti selkäsi tulee pian kuntoon :flower:
meillä ei anneta tukkapöllyä tai muutakaan. vaan otetaan hetkeksi semmoinen asia pois mikä kirpasee lasta. esim. yksi pojista on todella kova pelaamaan tv pelejä, niin silloin menettää pelipäivän pelaamiset. tai ei pääse kavereiden kanssa leikkimään koko päivänä. olen huomannut, että nämä...
Suurimassa osassahan ei ole kummatkaan vaan sellaiset "kumipyörät", ne on musta parhaimmat. sellaiset on brion vanhemmassa mallissa ja se kulkee kaikista tasaisemmin.