Hakutulokset

1. P

Mikä riepoo vauvaa 3kk?

Meillä oli ihan samanlaista silloin kun tyttö täytti 3 kk (nyt 6,5 kk). Aina oli aiemmin rauhoittunut kun tissin löi suuhun, mutta silloin ei millään huolinut. Vähän aikaa ahdistuin, mutta sitten ajattelin, että tää nyt kuuluu tähän asiaan, ja rauhoituin itse ja siitä se sitten jossain vaiheessa...
  2. P

Kiinteiden aloitus sotkee yöunet?

Täällä katselin vinkkejä meidän reilu 6 kk tytön uniongelmiin ja törmäsin tähän viestiin. Meillä nimittäin on vähän sama juttu, että sen jälkeen kun kiinteät alkoivat maistumaan paremmin, on yöunet olleet paljon huonommat. Aikaisemmin tyttö nukkui tosi hyvin, 2 kk iästä lähtien välillä jopa...
  3. P

ennustaellistä??

Moi, luin tän ketjun ja kiinnostuin asiasta. :D Eli onko tarkoitus, että elli ennustaa, syntyykö vauva monta päivää ennen vai jälkeen lasketun ajan? Vai mitä se ennustaa? -Päivi
  4. P

Millainen kastike sopii sekä kanalle että possulle?

aurajuustokastike :p
  5. P

Tilaa pizza!

salami ananas aura tuplajuusto
  6. P

onpas mulla kiva äiti:(

nosta kissa pöydälle ja kerro sille omista tunteistasi ja kysy miksi se käyttäytyy noin? Jos se keskustele puhelimessa, niin kirjoita sille kirje ja kerro miten kurjalle sinusta tuntuu.
  7. P

1 vuotias ja isän tapaamiset?

Mulla aika sama juttu. Just erottiin ja viinaa mies vetäny sen jälkeen 6 viikkoa. Jotain kertoo, miten sitoutunut on poikaan.. Nyt sitten alkaa vaatimaan, että haluaa kerran viikossa tavata. Ja mun luokse tulisi, kun ei sillä omaa asuntoa. En haluaisi sitä tänne ja kanssa epäilyttää, mitä se saa...
  8. P

mistä lemmikkieläin tarvikkeet?

kiitos vinkistä =)
  9. P

auttakaa

\ ei näitä juttuja ole pakko lukea, ainahan voit ostaa vaikka jonkun kirjan ja lukea sitä, tietsikka kiinni vaan. ap:lle magneetti kuva olisi kaikista paras jos mitään vikaa lääkäri ei ole löytänyt, siinä näkyy kaikki. toivottavasti selkäsi tulee pian kuntoon :flower:
  10. P

:xmas:
  11. P

mistä voi ostaa netistä edullisesti koiralle tarvikkeita? oletko löytänyt jonkun hyvän ja hinnoiltaan kilpailu kykyisen osoitteen? neuvokaa =)
  12. P

auttakaa

käy lääkärissä, saat kunnon tropit. tuliko välilevyn pullistuma, jos niin kannattaa kuvata se myös
  13. P

Vitsi,vitsi näin tiistaille...

:laugh:
  14. P

Laitoin huutikseen tämmösen..

ihan nätti hame. kannattaa kuitenkin silittää vaatteet ensin, niin menee parmmin kaupaksi, kun on siistimmän näköinen =)
  15. P

Auttakaa jos tiedätte??

on olemassa jotain homeenpoisto ainetta, löytyy varmaan jostain tavarataloista esim. en valitettavasti muista sen nimeä nyt.
  16. P

Susan Kurosen alastonkuvat

vatsa vyöryy aika ikävästi patjaa kohti
  17. P

Annoin tukkapöllyä sitten minäkin!

meillä ei anneta tukkapöllyä tai muutakaan. vaan otetaan hetkeksi semmoinen asia pois mikä kirpasee lasta. esim. yksi pojista on todella kova pelaamaan tv pelejä, niin silloin menettää pelipäivän pelaamiset. tai ei pääse kavereiden kanssa leikkimään koko päivänä. olen huomannut, että nämä...
  18. P

Kehtolaulun sanat hakusessa

Olen myös joskus kuullut tuosta laulusta, mutta en muista missä. Itselleni sitä ei ole onneksi laulettu!
  19. P

Hehkutusta

Pakko on hehkuttaa: mulla on maailman ihanimmat lapset ja lapsenlapset ja vieläpä parhaat vävytkin. Toivottavasti saan vielä parhaan miniänkin. :D
  20. P

Seisomatelineen pyörät?

Suurimassa osassahan ei ole kummatkaan vaan sellaiset "kumipyörät", ne on musta parhaimmat. sellaiset on brion vanhemmassa mallissa ja se kulkee kaikista tasaisemmin.

Yhteistyössä