Justiinsa rupes tekemään mieli sellaisia. Esim. punajuuri, porkkana peruna, lanttu lastuja jotka kieritetään oliivi/rypsiöljyssä maustetaan työnnetään uuniin ja paahdetaan (200 as. ? ) ja nautitaan jäähtyneinä.
Oisko jollakulla vinkkiä miten ne saa parhaiten onnistumaan? :p
Olin tänään olkkarissa ja lähdin viemään pyykkejä kylppäriin. Otin kaksi askelta ja sitten *viuh* kaaduin koko 157 cM.n varteni pituudelta maahan.
Ensin tömähti vasen lantion puolisko maahan sitten vasen puoli leuasta, niin että pää kääntyi hyvin reippaasti oikealle. Nyt on oikea puolisko...
Mitä te olette halunneet suoda lapsillenne juhlissa, josta olette itse lapsuutenne synttäreissä jäänett paitsi?
Mulla on ilmapallot ja serpentiini. Mä aina toivoin lapsena niitä, mutta en koskaan saanut. Joten meidän lasten kutsuilla on ollut sitten serpentiiniä ja ilmapalloja.
Tällaista pohdiskelen...
Aloitin työs syyskuun alussa. Alku menikin ihan loistavasti, mutta huomasin hyvin pian firma on taas kerran myynyt "paskaa paketissa" eli kilpauluttanut siivousalueen liian tiukalle. Sitä työmäärää on lähestulkooon mahdoton suorittaa annetussa ajassa.
Sitten alkoi...
Äitini lupasi jo pitemmän aikaa sitten ottaa lapset viikonlopuksi lapseni yöhoitoon, jotta pääsisimme hotelliin juhlimaan kun täytän pyöreitä vuosia.
No nyt sitten kun suostunut eilen menämään hänen luokseen leikkimään kulissileikkiä (on suuttunut miesystävälleen ja kutsui meidät siksi sinne...
Siinäpä kysymys.
Pojalla on nyt kahdesti ollut korvatulehdus ja molemmilla kerroilla on noussut viikon päästä korvatulheduksen alkamisesta korkea kuume, joka on kestänyt reilun vrk:n.
Tietääkö joku miksi?
Elikkäs mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli tortilloja, no vasta perjantaina mahis saada niitä.
Joten mulla on vielä pari päivää aikaa kuolata niiden perään, niin haluan kuulla teidän mielikastiikkenne ja -täytteenne niihin. Kiitos :p
Tänä aamuna kun lapset heräsivät tuossa yhdeksän aikaan. Tuli kuopus 3 vee luokseni ja riisui yövaatteet ja meni hakemaan päivävaatteita. Huomautin että hakee vielä sukat.
Poju sitten lähti hakemaan sukkia ja hetken päästä lastenhuoneesta kuului veret pysäyttävä kauhistunut pojun huuto. Poika...