Hakutulokset

1. Z

Juureslastut. Onko kukaan tehnyt?

Justiinsa rupes tekemään mieli sellaisia. Esim. punajuuri, porkkana peruna, lanttu lastuja jotka kieritetään oliivi/rypsiöljyssä maustetaan työnnetään uuniin ja paahdetaan (200 as. ? ) ja nautitaan jäähtyneinä. Oisko jollakulla vinkkiä miten ne saa parhaiten onnistumaan? :p
  2. Z

Jos olet lapsesi kanssa...

11 viikkoa 24/7. Ja haluaisit lähteä vkl:kaupunkilomalle, niin onko se siltä lapselta jotenkin pois?
  3. Z

Jösses mikä ilmalento!

Olin tänään olkkarissa ja lähdin viemään pyykkejä kylppäriin. Otin kaksi askelta ja sitten *viuh* kaaduin koko 157 cM.n varteni pituudelta maahan. Ensin tömähti vasen lantion puolisko maahan sitten vasen puoli leuasta, niin että pää kääntyi hyvin reippaasti oikealle. Nyt on oikea puolisko...
  4. Z

onko KEITTIS linjoilla?

Mulla ois yksi kysymys
  5. Z

Kevätsiivous (melkein ) suoritettu

Lakanat vaihdettu, imuroitu, lattiat pesty, verhot vaihdettu ja siippa pessyt ikkunat, vielä olisi wc:n ja kylppärin pesu ja pölyjen pyyhintä :D
  6. Z

Mistä löydän ohjeen sanomalehtipaperihattuun?

Yritin googlettaa, mutta en sitten tainnut kayttää oikeita sanoja. Kiitos jo etukäteen.
  7. Z

Jatkoa synttärikeskustelulle

Mitä te olette halunneet suoda lapsillenne juhlissa, josta olette itse lapsuutenne synttäreissä jäänett paitsi? Mulla on ilmapallot ja serpentiini. Mä aina toivoin lapsena niitä, mutta en koskaan saanut. Joten meidän lasten kutsuilla on ollut sitten serpentiiniä ja ilmapalloja.
  8. Z

Suklaabaanipirtelö

Kuinka paljon mä mäsiihen sitä kaakao jauhetta jos tulee 4 hengelle?
  9. Z

Missä menee raja? *jatkoa*

Tällaista pohdiskelen... Aloitin työs syyskuun alussa. Alku menikin ihan loistavasti, mutta huomasin hyvin pian firma on taas kerran myynyt "paskaa paketissa" eli kilpauluttanut siivousalueen liian tiukalle. Sitä työmäärää on lähestulkooon mahdoton suorittaa annetussa ajassa. Sitten alkoi...
  10. Z

Tuli tuosta "vesi janojuomana"-ketjusta HETI ekana mieleen että,

vesi paras janojuoma, vaan ei kossun voittanutta. Tää mama päsee perjantaina hotelliin ja bilettämään :D B)
  11. Z

Kenellä muulla yhtä v-mäinen äiti?

Äitini lupasi jo pitemmän aikaa sitten ottaa lapset viikonlopuksi lapseni yöhoitoon, jotta pääsisimme hotelliin juhlimaan kun täytän pyöreitä vuosia. No nyt sitten kun suostunut eilen menämään hänen luokseen leikkimään kulissileikkiä (on suuttunut miesystävälleen ja kutsui meidät siksi sinne...
  12. Z

Pikkukakkosen luistelukoulu

Miksi toi täti lässyttää? *brrr* kylmät väreet menee pitkin selkää :x
  13. Z

Kuume viikon päästä korvatulheduksen alkamisesta?

Siinäpä kysymys. Pojalla on nyt kahdesti ollut korvatulehdus ja molemmilla kerroilla on noussut viikon päästä korvatulheduksen alkamisesta korkea kuume, joka on kestänyt reilun vrk:n. Tietääkö joku miksi?
  14. Z

Näkikö joku äsken Pandan mainoksen 3:lla?

suklaalla päällestyttjä hedelmiä/marjoja. Hitsi kun rupesi tekemään mieli... :p
  15. Z

Antakaas hyviä aamupalavinkkejä vkl:n aamuihn

kiitos
  16. Z

Yhtye nimeltä Kaseva

mä haluaisin sen kappaleen: kun maailma elää. Yuotubissa ei ollut. Mistä mä saisin sen?
  17. Z

Jatkokysymys tortilloista

Elikkäs osaatteko syödä sen sivistyneesti rullana, vai onko täytteet pitkin lautasta tms.?
  18. Z

Tortilla kysymys

Elikkäs mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli tortilloja, no vasta perjantaina mahis saada niitä. Joten mulla on vielä pari päivää aikaa kuolata niiden perään, niin haluan kuulla teidän mielikastiikkenne ja -täytteenne niihin. Kiitos :p
  19. Z

Kamala juttu

Tänä aamuna kun lapset heräsivät tuossa yhdeksän aikaan. Tuli kuopus 3 vee luokseni ja riisui yövaatteet ja meni hakemaan päivävaatteita. Huomautin että hakee vielä sukat. Poju sitten lähti hakemaan sukkia ja hetken päästä lastenhuoneesta kuului veret pysäyttävä kauhistunut pojun huuto. Poika...
  20. Z

Kysymys lasten seikkailuleikkipuistoista

Jos lapset on iältään 3 ja7 vee niin kumpaan kannattaa mennä Huimalaan vai Hoploppiin?

Yhteistyössä