Hakutulokset

1. Z

Ihanaa (turhis)

Enää reilu vrk ja tämän vuoden eka kk on lusittu. Tammikuu on pitkä ja tylsäää... |O Samoin kuin elokuu.
  2. Z

Jee Lost alkaa taas hemikuussa ! (turhis )

Ja on taivaan kiitos viimeinen kausi. Ensimmäinen tv-sarja jota olen seurannut alusta asti :whistle:
  3. Z

Se on sitten "joulusiivous" tehty (turhis )

Normi viikkossiivous ja huomenna koristellaan kuusi :xmas:
  4. Z

Ruokaexpertit hoi!

Minkä hemmetin takia kypsää keitettyä lanttua pitää vielä paahtaa 2 tuntia uunissa?
  5. Z

Voi vati tota siippaa!

On se kumma toi ukkojen järjen juoksu. Tänään kun lumi valtasi maan jo aamusta, laitoin töistä ukolle viestin että talvivaatteet päälle lapsille. Tulin äsken kotiin ja huomasin että, tyttö oli lähtenyt syysvaatteilla kouluun, onneksi oli edes talvikengät jalassa. Pojalla on sentään...
  6. Z

Voi vee

Juoduin käräyttämään tänään työkollegan laiskottelusta. Keltanokka piti taukoa 4 tuntia ja lähti sitten vielä tunnin etuajassa töistä. Työt tekemättä jne. :kieh: :headwall:
  7. Z

Kerro mitä olet syönyt viim. vrk:n aikana (metsolan aloituksen innoittamana )

Eli kaikki tänne vaan kertomaan mitä perheenne on syönyt viim. vrk:n aikana. Mä aloitan. To pikkujugurtit + 4 papria ja vettä, lihapasteijaa , perunoita+ jauhelihakastiketta sekä minitomaatteja, jäätelöä, riisipuuroa. Juomana vettä tai mehua. Itse söin voileivän, ,perunoita +...
  8. Z

Kaalikeitto paloi pohjaan

joten tilaamme pitsaa (paljon parempi vaihtoehto ) :p
  9. Z

"Turpa kiinni, turpa kiinni..."

Tällainen hokema kuului tänään koulussa ekaluokkalisen suusta :o . Kunnes tämä täti ojensi mukulaa kielen käytöstä :kieh:

Yhteistyössä