Hakutulokset

1. M

40+ so what wol.13

Katti75 hurjasti onnea! Näitä pitää välillä kuulla, antaa uskoa tulevaan. Mun siirtotapahtuma oli katastrofi. Siinä mä makasin valmiina ja top-alkio odotti ja tadam kohdussa olikin nestettä. Meidän laitettiin siis kotimatkalle 200km. Huomenna uusi ultra jossa katsotaan onko neste kadonnut...
  2. M

40+ so what wol.13

Meillä on luonnollinen kierto. Lääkkeelliseen ensin yritettiin mutta oma hormoonitoiminta löi läpi eikä onnistunutkaan. Luovuttajalta saatiin 5 alkiota. En osaa vielä sanoa testipäivää, joululle varmaan menee. Ei auta kuin päivä kerrallaan mennä eteenpäin.
  3. M

40+ so what wol.13

Heippa. Meillä asiat ovat edenneet niin että huomenna on alkionsiirto edessä :). Rauhallinen olo nyt, kaikki on tehty mitä on voitu ja osattu. Voimme vain toivoa parasta.
  4. M

40+ so what wol.13

Voi onnea plussasta, ihana uutinen :). Me saimme luovuttajalta 5 munasolua ja niistä 5 hyvää alkiota pakkaseen. Seuraavassa kierrossa olisi siirto, mutta odotan koko ajan mikä sen taaaas estää. Saapa nähdä. Tsemppiä sinulle ja hyvää jatkoa :)
  5. M

40+ so what wol.13

Lähes vuosi oltiin jonossa Felicitaksessa. Toki jonotusaikana kokeiltiin omilla soluilla, mutta se tuskin pidensi jonotusaikana.
  6. M

40+ so what wol.13

Hei ja kiitos tsempeistä lohduttavat kovasti. Tämä on niitä asioita jotka vain samassa tilanteessa olevat ymmärtävät, toki läheiset parhaansa yrittävät. Meillä siis lahjasolusiirto edessä. Huomenna luovuttajan punktio ja mies menee antamaan näytteessä. Tästä on ansiokkaasti huumoria revitty...
  7. M

40+ so what wol.13

En jaksa enää mitään. Nyt on takki tyhjä. Tuoresiirto piti olla ensi viikolla mutta tadaa oma hormonitoiminta on viis veisannut progynova-kuurista ja iso follikkeli kasvaa lääkkeistä huolimatta. Tarkoittaa että pas ainoa vaihtoehto. Koko syksy on eletty tätä varten. Lääkkeet olen ottanut...
  8. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Juu kyllä ohje oli näin. Olen siirtynyt gluteenittoman ruokavalioon kun epäillään jotain imeytymishäiriötä. Aluksi arvo nousikin mutta sitten taas laski. Joka tapauksessa mahakivut loppuivat niin jatkan gluteenittomalla. Keliakiaa ei ole. En tiedä miksi rautakuuri nyt lopetetaan, täytyy toivoa...
  9. M

Hei. Mulla on ollu tosi huono ferritiini, alimmillaan 7. Elokuussa 19 jolloin aloin taas syömään rautaa ja tänään sain uuden tuloksen 22. Ei se taida tuosta kummeta. Hb tosi hyvä. Sain ohjeen lopettaa raudan syönnin.
  10. M

Miten te olette kestäneet pettymykset kun hoidot ei onnistu? Kerta toisensa jälkeen. Miten selviätte? Minulle on ollut kovin vaikeaa. Eihän niihin totu ikinä. Nyt kun siirto lähenee huomaan että alan jo tsempata itseäni uuteen pettymykseen. Mitä jos ei pää kestä enempää? Ja samalla kuitenkin...
  11. M

Näillä näkymin puolivälissä kuuta. Fiilikset menee laidasta laitaan kun tunteet ja järki käy juttusille.
  12. M

Meillä siirto marraskuussa. Samoja mietteitä onko kohdussa kuitenkin jotain vikaa vaikka lääkäri vakuutti että se on täydellinen ja kuin suoraan oppikirjasta. Ei sitä ole kuin ultrattu. Tsemppiä sinulle :)
  13. M

Hui tulipa epävarma olo, ollaan f:n asiakkaita. Siirto siis ensi kuussa jos kaikki menee hyvin. Ollaan saatu kyllä hyvää palvelua ja mulla on 1 ivf lapsi vuosien takaa samasta paikasta. Enemmän mietin miten minä itse voin vaikuttaa onnistumiseen. Yritän elää terveellisesti ja liikkua paljon...
  14. M

Moikka. Olen nyt 44v. Sain nuorena 2 lastani ja aika kului liian nopeaa. Ehkä vihdoin on uuden raskauden aika. Mehiläisessä ollaan hoidoissa. Tsemppiä sinullekin ja hienosti on paino lähtenyt tippumaan!
  15. M

Hei kaikille. Olen aloittamassa ensimmäistä hoitoa luovutetulla munasolulla ja janoan tietoa kaikesta siihen liittyvästä. Minulla on 2 täysi-ikäisiä lasta toinen luomusti toinen ivf llä. Nämä ex-miehen kanssa. Yritimme näiden jälkeen useasti kolmatta ivf llä mutta tulosta ei tullut. Lopulta syy...

Yhteistyössä