Hakutulokset

1. K

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Pitkästä aikaa kirjottelen tänne, kun vihdoin saatu tietokone toimimaan.. Nipelle tuplaonnea pikkuisista & voimia tulevaan! Huhhuh.. Eilen juuri tajusin, että meidän masuasukkihan oikeesti syntyy jo ens kuussa, tai voi olla että jo tän kuun puolella, jos on malttamaton!! ;) JÄNNÄÄ!!! Eikä...
  2. K

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Heippa! Täällä kynttilä palanut jo puolitoista tuntia.. Eli teillekkin jotka ette ole fb ryhmän puolella ehdotus, sytytetään kynttilä ja pidetään kaikki tänään pieni hiljainen hetki pienille elokuisille enkeleille, joita on tässä matkan varrella tullut jo liian monta. ;<3 Toivottavasti loput...
  3. K

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Mulle vois päivitellä ton La:n tosta 23pvästä 22pvään.. ;) Ja sitten rakenneultra on 5.4. Mutta joo, kirjottelen myöhemmin lisää, nyt viikonlopun viettoon, leppoisaa viikonloppua kaikille! :)
  4. K

-¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

Kilulle voimia! Kisuliina tripla-onnea sinne! :) Täällä tänään 15+0.<3 Huomenna toka neuvola!! ...Ja taas meinais jotain flunssaa pukata, johan tässä ollaan reilu viikko oltu terveenä, mur! :/
  5. K

Vuotoa!! Siis huh, kuinka säikähdin tänään, kun kävin töissä vessassa, ja pyyhkiessä paperi oli ihan verinen.. Soitin heti neuvolaan, ja sitten synnärille, niin synnäriltä sanoivat että voin samantien lähteä sinne.. Noh, pääsin sitten lääkäriin, veri tullut kuulema kohdunsuulta (voi johtua...
  6. K

Heippa kaikille pitkästä aikaa! En olekkaan täällä aikoihin kirjoitellut, enemmän tuolla fb:n puolella.. Täälllä myös nt-ultra takana, pikkukaveri oli erittäin vilkas ja reipas tapaus, hienosti näytti isille ja äiskälle miten venytellään, vilkutetaan, pompitaan ja härnätään lääkäriä joka yritti...
  7. K

~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

Maygory Meillä kanssa synnytyssairaalana Jorvi, ja mietityttää kanssa se huono julkisuus mitä viime aikoina ollut.. Mutta mieltä neuvolassa kysyttiin että minkä sairaalan haluamme synnytyssairaalaksi.. Täällä tänään/eilen mielialojen vaihtelut ilmaantuneet jälleen, mm. Ukko soitti äsken...
  8. K

Tosin olen ollut aikaisemminkin raskaana, jolloin tehtiin keskeytys rv 8+2. En ollut tuolloin ollut lainkaan tietoinen mahdollisesta raskaudesta, koska mitään oireita ei ollut ollut, ennen kuin kävin yhdessä leikkauksessa jossa olin nukutuksessa ja sain mukaani hyvin vahvat kipulääkkeet...
  9. K

Täällä nyt siis neuvolan mukaan 8+1, mutta viime viikkoisen varhaisultran mukaan 7+4 (tuolloin oli 6+3 ja sydän tykytti hurjaa vauhtia)..
  10. K

Heippa! En olekkaan täällä taas hetkeen kirjoitellut, lähinnä oon osallistunut keskusteluun tuolla fb:n puolella! Meillä oli ke ensimmäinen neuvola, mukaan saatiin hurjasti luettavaa ja se helistimen dvd.. Neuvolan laskurin mukaan nyt olis rv 8+1 (mutta varhaisultran mukaan 7+4).. : ) Mulla ei...
  11. K

~elokuun epelit 2012~

Minut voisi myös lisätä sinne listaan :) Elikkäs KapuH~LA 23.8.2012~Js~ensimmäinen :heart:
  12. K

~elokuun epelit 2012~

Sanle huippu-uutisia, jaksamisia ja tsemppiä!!=)
  13. K

~elokuun epelit 2012~

Ruokakaupasta kotiuduttu! Huomasin hurahtaneeni Saarioisten lihaperunasoselaatikkoon (valmislaatikoita harvemmin tulee normaalisti ostettua), nyt jo useampana päivänä tehnyt sitä kamalasti mieli, tälläkin hetkellä uunissa lämpenemässä laatikko..:D Hehheh.. Ja mielialojen muutoksia on kanssa...
  14. K

~elokuun epelit 2012~

Moikka! Joulu meni rauhallisesti, tuli syötyä hyvin ja tietysti levättyä! :) Eilen istuttiinkin sitten 5 tuntia päivystyksessä kun tossa masun vasemmalla sivulla turvotusta, joka oikealla kyljellä maatessa ilmeisesti painaa jotain hermoa, kun vasen jalka puutuu silloin.. Noh, lääkäri ei...
  15. K

~elokuun epelit 2012~

Heippa! Mahtuuko joukkoon? Laitoin pyyntöä päästä kerhoon mukaan :) Täällä 19v mamma Espoosta, rv 5+1, Laskettu aika on 23.8.2012 :) Ensimmäinen neuvolakäynti olis 11.1.2012, sitä odotellessa!! ;) Tänään aloitin terkkarin suosituksesta Calchichew-tablettien syönnin (itselläni...
  16. K

olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

Joulutervehdys kaikille! Täällä kanssa vastikään raskaudestaan kuullut mamma rv 5+1! Itse tein kolme testiä, ennen kuin oikeasti tajusin tämän ihanan uutisen olevan totta!! ;) Ensimmäinen neuvolakäynti 11.1.2012, sitä innolla odottelen! Vielä ei ole ollu pahoinvointia, mutta alavatsa...

Yhteistyössä