Hakutulokset

1. A

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Ihan eka kiitti tytöt. Eiköhän se toukokuu tuu toosi nopsaa täällä kun on nii hyvässä seurassa:heart: BabiesSun oireet kuulostaa todella lupaaville. Ootkos millon harkinnut ehkäpä testaavasi? Toivon sulle sydämmestäni iso mojovaa + Onko muita oireita? isla79Paranemisia sulle ja voimia...
  2. A

- Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

jag78 Voihan rähmä sentään. Tosin onhan niitä semmosia myöhäsiä plussiakin kuulema. Toivotaa että täti pysyy poissa ja juu nou :heart:
  3. A

tuntuhilla voimia ja jaksamisia sulle :hug: Meki kuulutaan Simpukka ry:hyn. Kuinkahan moni muu kuuluu? Helinä *** Me ollaan kerrottu tästä osalle ihan avoimesti. Jotenkin helpompaa. Suurimmalta osalta ollaan saatu ihan positiivista kannustusta, mutta kyllähä niitä hölmäjäkin kommetteja...
  4. A

83yrittäjä kiitti eiköhän tuo ihan hyvin mene. 25.5 ois poliaika ja sillon saan ajan hysteroskopiaa. 1-2h neuvottiin varaan aikaa tuohon poliaikaa. Mikähä siellä muka nii kauan maksaa? Tsemppiä sulle piikittelyihin! Muistan ku aikoinaan koulussa sitä harjoteltiin nii kuhan alku jännityksestä...
  5. A

elisabethe Voimia tulevaan koitokseen ja toivotaan että kaikki menee hyvin :hug: jag78 Koska sulla ois sitten testailut eessä? Toivottavasti saa positiivisen yllätyksen :heart: Aattelin tänää koklata josko saisin jonku kättäriltä langan päähän ja vähä ees tietäis että minkälaiset oottelut...
  6. A

Vauvatoiveista adoptiohaaveiksi

Vauvatoiveista adoptiohaaveiksi
  7. A

Karppaavat lapsettomat

Liityisin joukkoonne. Alotin tuossa vuoden alussa karppailun ja nyt jo -5kg ja viel olis kiitettävästi pudotettavaa. Yks ihana asia minkä oon kans huomannut nii karppailun myötä oon alkanut huomaan ovikset aikas selvästikin. Onkos kukaan hommannut täältä esim. nuudeleita HIILARITON.fi oliko...
  8. A

thunderbird suunnattomasti onnea! :flower: Meillä on nyt semmonen tilanne että odottelen aikaa kättärille hysteroskopiaan. Eilisessä pieleen menneessä ao:ssa ilmeni että mulla on iso polyyppi. Kierronkartoituksen mukaan hormooni toiminta on ihan normaalia ja kuha polyypistä päästää pitäs...
  9. A

thaikatti onnea roppa kaupalla :heart: oon niin onnellinen sun puolestas :hug: Babies Voimia sulle sinne :hug: Tulee ite mietittyä samaa. Kyllä noi kavereiden hupsista ollaan raskaana uutiset aina kirvelee.. :| Eiköhän se meidänkin vuoro joskus tule saada vaikka ei se aina siltä tunnukkaan...
  10. A

Kiukkuketju

PRKL!! ollaan pikku hiljaa kerrottu läheisille että käydää väestöliitolla kun ei vauvaa kuulu. Jotkut on kysellyt että koska on LA. Anteeksi vaan mutta mistä lähtien lapsettomuus klinikan ovesta on tultu raskaaksi!! Sitten tänää löyty varmuudelta iso polyyppi nii mitä hel*ettiä mun äitee tokas...

Yhteistyössä