Hakutulokset

1. N

Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

Huomenta! Pepsimax: Älä huoli, kyllä ne unet siitä pitenee ja saat itsekin levättyä. Täällä katsoin viimeyönä ihan kellosta kuinka tyttönen herää syömään. Aikalailla tasan 3h välein oli tankkaus ja sen jälkeen simahti. Olin uhkarohkea ja kokeilin siirtää rinnalta omaan sänkyynsä...Jee! Se...
  2. N

Enny; Saattoi kyllä kuulostaa siltä, että tyttö nukkuu päivittäin sen 6h :D Ei nyt ihan, mutta esim. Eilen vetäs sellaset maratooni-unet ja nuo pidemmät unet ajoittuukin näin ilta aikaan, välillä saattaa herätä syömään, mutta simahtaa het uudestaan. . Sanoisinko että keskimäärin päikkärit...
  3. N

Enny: Teillä on kyllä ihanat yöt! :) Täälläkään ei onneksi ainakaan vielä öisiä itkuja ole, mutta typy syöpöttee n.1-3h välein. Päivällä saattaa nukkua sen 6h putkeen. No tosiaan ikäähän ei vielä ole edes 2viikkoa joten eipä noita rytmejä vielä olekkaan. Kantoliinoista.. Itselläni on...
  4. N

Huomenta! Kuinkas teillä on nukuttu? Minä se olen tainnut lopettaa yöimetysten laskemisen, huomasin aamulla että tyttö olibitse hamunnu itsenaä takas rinnalle...tai onhan aina vaihtoehto ettei ole välillä irti päästänytkään ;) Esikoinen on lähetetty jo kouluun ja mies lähti ekaa kertaa...
  5. N

Kiitos Sofi vinkistä! Juuri näitä kaipaa, että joku kommentoi :) Tuo tapa kuulostaa järkeenkäyvältä, että molemmista rinnoista osa. Täytynee siis kokeilla.
  6. N

neuvola kuulumisia : tyttö on kasvanut ihan huimasti! Syntymäpaino oli 3015g -> kotiutumispaino 31.12.2012 2855g ja nyt tänään huimat 3250g!!! Anteeksi hehkutus, mutta mä olen niin onnellinen, että tuo lapsi kasvaa noin hienosti ihan vain minusta irtoavalla maidolla. Esikoista kun en saanut...
  7. N

Susanna#1 jaksamista vauvantuoksuiseen arkeen! Ihana kun on ystävä joka tuli sun luo kaverika :) Kaapo: Onneks pikkuisella jo kaikki hyvin. Itse sain jo hieman syyllisen olon itselleni kun en avosylin toivottanut sukulais perhettä vauvaa katsomaan, kun heillä on ollut ja on nytkin nuhaa yms...
  8. N

Heipä hei! Niin tosiaan Kiitos Sofille ketjun perustamisesta:flower: Taidan minäkin jättäytyä ihan tänne kirjottelemaan. Olen kyllä Fb:ssäkin, mutta vauva jutustelut osaltani jääköön tänne :) Miehen osaltumisesta oli puhetta. Meillä nyt alkuaika jakautunut niin, että minä pääsääntöisesti...
  9. N

Perille löydetty :) Aika menee ihan kauhian nopeaa, vaikea uskoa että jo tyttö on jo reilu viikon vanha. Tuossa sylissä se tuhisee. Tai no...nytpä heräs ja eiku syömään ;) ...eikä yhtään liian aikaisin. Rinnat on ihan täynnä vaikka kuinka imetän. Eilinen meni tytöllä melkeinpä nukkuessa...
  10. N

Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

Tosiaan kaikki vauvat kasvaa myös korvikkeella! :) Meillä esikoinen kasvoi täysin korvikkeilla. Rintaa ei edes tarjottukaan koska silloin en saanut oman munuaissairauden lääkkeiden takia imettää ollenkaan. Osastolla sai ensimaito annoksen luovuttajalta, mutta kaikki sen jälkeen purkista tullu...
  11. N

CeeCeelle ja muillekin imetyksen tai muun ongelman kanssa taistelevilla jaksamista ja kärsivällisyyttä :hug:
  12. N

IMETYKSESTÄ JA LISÄMAIDOSTA neuvoivat minulle synnärillä, että kannattaa antaa lisämaito pikkukupista hörppyytämällä tai ruutalla pienin painalluksin poskeenpäin. Ei saanut antaa vauvan imeä ruutasta, ettei tästäkään imuote häiriintyisi. Ruuttaa käyttäen annettiin osastolla vauvalle pari...
  13. N

Ilmoitan minäkin, että saatiin tyttö maailman la 29.12 klo. 04.52 rv 39+6 Painoa oli 3015g. Synnytys lähti käyntiin säännöllisillä supistuksilla perjantain puolella n.klo.23, synnärille soitin tasan klo.01 että lähdetään tulemaan. Synnytys oli helppo vaikkakin nopea. Ilokaasulla aluks ja siten...
  14. N

Juuri tultiin päivän ulkoilulta, kävelylenkiltä sisälle ja päikkäreille menossa. piti vielä tulla vilasemaan onko uusia uutisia ja olihan niitä ilmaantunut. Ihana kun noita vauvoja vaan putkahtelee ilmoille =) Lisäykset onnittelulistaan: Julialle onnea vauvasta :flower: Kyllä me...
  15. N

Onnea kaikille vauvautuneille! :) Tapaninpäivänä kuuluu aamusaunaa ja toki vielä riisipuuroaamiainen luumukiisselin kera. Kuinkas teillä muilla Tapsaa vietetään? Täällä olen vielä ihan kasassa, jakautumisesta ei tietoakaan. Tänään olisi myös hyvä päivä syntyä. Tapsantansseista lähdin...
  16. N

RiksRaksPoks Rv39.... En todellakaan villeimmissä ajatuksissakan olisi uskonut jotta näillä viikoille vielä mennään... Hyvähän sen vauvan on massussa olla kun kaikki kunnossa, mutta saishan typy jo syntyä. Julia Sun tilannehan kuulostaa hyvinkin tutulle! Kuinkas vointi nyt? Joko vauvautunut...
  17. N

Onnea onnea onnea Jabadaba77 :flower: Olipas sinulla ja vauvalla vauhti päällä synnytyksessä! Hui sentään, mutta onneksi kaikki sujui kuitenkin hyvin sekä sinulla että vauvalla :hug: Siinä sitä onkin synnytystarinaa sukulaisille ja kavereille kerrottavaksi :) Mitäs myö nyt oikein...
  18. N

Kyllähän nää meidän supistelut taitaa johonkin johtaa...jossainvaiheessa. ;) Eilen ei mulle kyllä liiennyt yrityksistä huolimatta kunnon supisteluja, lämmitettiin miehen kanssa saunakin vielä vaille puolenyön ja siellä siten koitin hetkutella ja vatkailla lantioo ajatuksella jos paikat lähtis...
  19. N

Heipä hei! Sairaalakassista löytyy minultakin korvatulpat ja silmälaput. En muistanutkaan niitä mainita. Ne oli todella tarpeelliset jo aiemmin osastolla ollessani, kun viereisessä sängyssä oleva, myös ennenaikaisen riskinomaava, kuorsas kovempaa kuin kukaan aiemmin kuulemani... Ja hää nukku ja...
  20. N

Taas saa onnitella vauvautuneita :flower: Yöllä sain säännöllisiä, ei niin kivuliaita suppareita reilu tunnin ajan. Sit en jaksanu enää kellottaa ja unihan se olikin tullut. Totesin yöllä miehelle, että synnyttävä ei nuku, joten katsotaan nukahdanko. On se meillä pallomasuilla vieläbjännät...

Yhteistyössä