Hakutulokset

1. K

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

FB RYHMÄ ON SALAINEN EIKÄ NÄY ULKOPUOLISILLE EDES HAULLA. Mukaan pääsee laittamalla minulle täällä KaksPlussassa Yv:llä yhteystietonsa, niin lisään ryhmään. :)
  2. K

Syyskuun söpöläiset 2014 (:

Ihmemamma kylläpä olen kateellinen, minulle ei annettu mitään lähetettä alkuraskauden ultraan, vaikkei siis raskauden alkamis ajankohdasta ole mitään tarkkaa käryä.. Käskivät nlasta vaan normaalisti varata np-ultraa jossa raskauden kesto varmistuu, mutta meneekin sitten vähän arpapeliksi, kun...
  3. K

Santrana voimia!!:hug:
  4. K

Tyydeli Fb-ryhmä on kasassa, porukkaa on nyt 11 ja lisäilen sitä mukaa kun halukkaita tulee. :) Jaamme siellä kuulumisia niinkuin täälläkin. :)
  5. K

Yksi vanha tuttu himo ilmaantunut tässäkin raskaudessa, kuten aikaisemmassakin, nimittäin MAITO!!! Ah, taivaallisen hyvää, voisin juoda litra tolkulla!! Minulla vaan on sattumoisin maitoproteiini-allergia, toivotaan että tässäkin, kuten edellisessä raskaudessa allergiaoireet katosivat lähes...
  6. K

nurmo Juu mulla esikoinen tyttö ja silloinkin himoitsin kaikkea hapanta/kirpeää, mm granny smith omenoita söin alituiseen, Naaaam.. ;)
  7. K

Ei mulla muuta kun että Pääsi äsken hirveä itku kun esikoinen oli repinyt yhdeltä banaani-pehmolta silmät irti.... x') Piti ihan kömpiä ukon kainaloon nyyhkimään.. Nyt on siis ilmaantunut myös ärtyneisyys, olen vähän väliä kiukkuinen kuin ampiainen ja tiuskin ihan turhista jutuista, sitten...
  8. K

Mmmm, maustamatonta jogurttia ja juustonaksuja!! ;)
  9. K

Lensin tänään pyllylleni bussissa, en mitenkään kovaa kun sain kädellä otettua vastaan, oikeastaan vaan vähän toinen lonkka vähän tärähti kun osui bussin portaaseen.. Mutta silti stressaa että onhan masulaisella kaikki hyvin.. Onpa piinaavaa tämä alkuraskaus kun on niin epävarma olo, ennen kuin...
  10. K

Fb-ryhmä on perustettu, Halukkaat ovat tervetulleita. :)
  11. K

Täällä testattu tänään digillä ja näytti raskaana 2-3! :) Kummastuttaa vaan kun muihin testeihin tullut niin haaleat viivat, että ajattelin näyttöön tulevan sen 1-2.. :O Äsken soittelin neuvolaan ja varattiin aika 9.1! ;) Nyt täällä vaan kova stressi kun sekä itsellä että miehellä ollut...
  12. K

Minäkin nyt sitten kävin tänään sen digin ostamassa, mietin teenkö huomenna vai koitanko vielä jonkun päivän malttaa olla testailematta, we'll see.. :rolleyes: Vaunuasiaa täällä ei kyllä ole lainkaan vielä mietitty, onhan tässä aikaa.. ;) Hei muuten se fb-ryhmä on kasassa, mutta halukkaat...
  13. K

plussatuulia toivotaan että on harmitonta tuhrua!! Tarrasukkia sinulle ja kaikille muillekkin. <3 Täällä taas aamulla testailtu, ehkä aavistuksen viiva tummunut, mutta edelleenkään ei läheskään kontrolliviivan tummuinen.. Luulenpa että käyn tänään viellä sen digin ostamassa.. Lähipiirissä...
  14. K

Minä voisin väsätä sen fb-ryhmän, kaikki jotka haluavat jutella muutenkin kuin nimimerkin takaa, niin voivat laittaa minulle vaikka yksityisviestiä kaksplus-profiiliini niin jaetaan yhteystietomme sitä kautta, ja voin sitten sitä mukaa lisätä mukaan ryhmään. :)
  15. K

Täällä himottaa nyt ekana appelsiinimehu, jota normisti en juurikaan juo kun aukeaa suupielet, mutta olihan sitä tänään pakko ostaa!! ;) Jouluna herkuttelin juustoilla, ja ne himottaisi nytkin kokoajan, mutta taida pitäytyä niistä, ainakin lämmittämättöminä.. :P Yöllä olen rampannut juomassa...
  16. K

Hei onko syyskuisille muuten suunnitteilla fb-ryhmää? :) Itse ainakin myönnän olevani melkoinen fb:n orja ja siellä tulee jotenkin helpommin käytyä kuin muilla sivuilla.. ;) Omakohtaisesti esikoiseni fb-ryhmästä on tullut itselle todella tärkeä verrokki, pääsee jakamaan kuvia yms...
  17. K

Huomenta!! Aamulla liuskaan piirtyi taas se toinenkin viiva, aavistuksen jopa nopeammin ja tummemmaksi kuin eiliset!! ;) Huomenna sitten apteekin omaa testi mutta aika varma olo on piskuisesta masuilijasta. Eilen illalla purskahdin itkuun kun telkkarissa joku joi appelsiinimehua ja tulihan...
  18. K

Heippa vaan kaikille!! Täällä ilmoittautuisi varovaisesti yksi uusi odottaja, tarkkaan en viime menkkojen alkamispäivää muista, ja kierto on aina ollut vähän normia pidempi, mutta la siinä 1.9-5.9.2014 tienoilla.. Tänään olen kolme selkeää joskin vielä hieman haaleaa plussaa tehnyt, huomenna...
  19. K

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Hyvää Iltaa vaan kaikille : ) !! Täällä jaksettiin taas parin viikon jälkeen tulla päivittelemään kuulumisia! HURJASTI ONNEA KAIKILLE JO VAUVAUTUNEILLE (täällä ilmoittautuu yksi kateellinen..) (.) Meillä oli viimeviikolla painoarvio/synnytystapa-arvio.. Vauvan painoarvioksi antoi 2763g...
  20. K

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Ihanaista lauantaiaamua kaikille! JaSinfulle ja koko teidän poppoolle tuplaonnea! :) Vihdoinkin se mun rakkaani kotiutui armeijasta kokonaan eilen!!<3<3 Nyt voidaan kunnolla aloittaa yhteinen "pesänrakennus"! ;) Namskis, täällä malttamattomana odottelen rahkaomenapiirakkaa uunista...

Yhteistyössä