Hakutulokset

1. jasmin--

***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

zannuli Onnittelut valmistumisesta, varmasti on mahtavat fiilikset nyt! :flower: Merlina Täällä on vähän samat fiilikset. Mies herätteli kuntosaliharrastuksensa henkiin, rupes kasvattaan mahaa itelleen esikoisen syntymän jälkeen eli urheilut jäi lapsen myötä. Nyt on sit kolmisen kuukautta...
  2. jasmin--

Possurulla Meillekkin tulee noi B-Dual-vaunut. En oo nähnyt livenä väreistä muuta kuin mustat, kuvien perusteella noi lilat ja turkoosit on tosi kirkkaita ja niin se vaunumyyjäkin sanoi että ne on aika "räväköitä" värejä luonnossa. Että kai ne mustat sitten on, mitkä meiile tulee. Ja se on väri...
  3. jasmin--

Iltaa! :wave: Kontrolliultrassa käyty maanantaina rv 28+1, hyvin kasvaa vauva (painoarvio 1300g) ja kaikki oli muutenkin kunnossa. Olin etukäteen vähän paniikissa tosta vauvan koosta kun rv 26 oli sf-mitta 28cm :whistle: Mut onneksi ihan sopusuhtainen vauva siellä kelli! Pääsen vielä yhteen...
  4. jasmin--

Haavevauvat todeksi 2011-2012

Huomenta! Eilen oli aamusta se kontrolliultra ja esikoinen vietiin anopille yökylään joten vietin samalla helteistä vapaapäivää :cool: Sain keittiön ikkunat pestyä ja vauvan pyykkiä siliteltyä ja viikkailtua lipaston laatikoihin. Vielä ois kaksi korillista silitettävää ja lajiteltavaa niin...
  5. jasmin--

Moi! En mä niistä mitään maksua tarvii kun ei niillä mulle oo kuitenkaan mitään käyttöä. Noi on...

Moi! En mä niistä mitään maksua tarvii kun ei niillä mulle oo kuitenkaan mitään käyttöä. Noi on varmaan aika edullinen postissa lähettääkkin kun eivät nyt niin suuria paina. Koitan tässä ne laittaa viikonlopun aikana pakettiin jos saisin sit maanantaina vietyä postiin samalla kun muutenkin...
  6. jasmin--

:wave: Kiitos synttärionnitteluista, toimitin pojalle terkut :p Juhlat meni hyvin ja vieraita oli koko viikonlopun verran, liekö sen takia olo on ollut niin vetämätön tän viikon |O On vaan ollut ja möllöttänyt. Muksu näytti saavan 2-vuotisjuhlan kunniaksi myös kunnolla puhjenneen uhmaiän...
  7. jasmin--

:wave: Heippahei! Suomen peliä seurailen ja samalla lueskelen uuden pinon kuulumisia! Kiitokset vaan Merlinalle pinosta! Niin meni vappu ja esikoisen synttärikemutkin. Vieraita oli koko viime viikonlopun, liekö siksi ollut tän alkuviikon ihan väsyneet ja saamattomat fiilikset |O Kukkis...
  8. jasmin--

ruutinen ONNEA prinssilupauksesta! :flower: Ja hieno juttu että kaikki oli muutenkin kunnossa masuasukilla! Eipä tässä ole paljon viime päivinä koneella tullut istuskeltua kun ulkona on niin mahtavat kelit! No vappupäivänä sitten taas ehtii sisäjuttuja kun on lupailtu räntäsateita :D...
  9. jasmin--

***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

:wave: Käyn minäkin vain vilkuttelemassa että tällä ollaan! Ilmat tosiaan hellivät, aurinko paistaa ja on niin lämmin että jestas! Ulkona on ihana touhuilla ja istuskella rapsuttelujen lomassa auringosta nauttimaan. :cool: Esikoisen kiikku/liukumäki pystytettiin uudelle pihalle ja hän on...
  10. jasmin--

Huomenta! Nyt on nukuttu pitkään ja hyvin ja kohta tenava hakemaan kotiin, sinne meni vapaapäivä =) Ilma on sateinen ja harmaa, yöllä vissiin satanutkin. No, ei aina voi paistaa aurinko! Irmeli Mulla kävikin mielessä että oisko iskiasvaivaa tää kipu. Toivottavasti menis kaikessa...
  11. jasmin--

:wave: Minttu Hieno juttu että kaikki on kunnossa ja pääset taas touhuamaan entiseen malliin! =) Tiinu Juu, viikko takaperin saapui meille verolaput, ihan kivasti tulee palutuksia, onneksi! Pikaisia paranemisia ja lepoa sinne! Niisku-rouvalle tsemppiä sokrurasitukseen. (.) Tänään...
  12. jasmin--

En mä saanut kuin sen yhden ikkunan pestyä :wave: Päivä kului kaupungilla, löysin ihanat kengät, kevättakin joka mahtuu jopa kiinnikin asti vielä ainakin jonkun aikaa ja muuta pientä kivaa =) Ihana joskus keskittyä vaan itteensä ja ostaa itelleen jotain välillä kun yleensä tulee vaan...
  13. jasmin--

Huomenta! Poika lähti anopille yökylään. (jepjep,miehellä iltavuoroviikko ja anoppi välttämättä halusi ottaa =) ) Olen ajatellut tänään pestä ikkunoita, peräti tuon yhden ison olkkarin ikkunan olenkin jo saanut pestyksi. Mutta nää ikkunat on tosi hankalalia avattavia, kaikennäkösillä...
  14. jasmin--

:wave: Pikainen iltatervehdys täältäkin! Aurinkoiset kevätpäivät pitää kyllä niin hyvin tämänkin mamman tuolla pihatouhuissa ettei koneella ehdi istumaan juurikaan =) Paha tapa vaan haravan varressa ajatella että ihan vähän vielä ja sitten lopetan vaikka selkä ois jo miten kipeä ja muutenkin...
  15. jasmin--

Tömpsis Kiitti muuten ceridal-vinkistä, täytyy koittaa auttaisko tuo tähän ihme tulehdustunteeseen! =) Mä kävin pelkopolilla jutteleen esikoista odottaessa, kipu ei pelottanut, mutta mahdolliset komplikaatiot jne, oli niin paljon kysyttävää ja sellasta mikä askarrutti että oli hienoa kun joku...
  16. jasmin--

Minnuska Ihana juttu kun kyytiläinen oli kuin olikin kuiteskin mukana :heart: ruutinen Mua vaivaa kans alaselän särky, rupeaa vihoitteleen jo pelkästä lyhyestä imuroinnista, joskus tuntuu että pelkkä seisominen riittää. Selkäsärkyyn suositellaan just liikuntaa ja kävelylenkkejä mikä tuntuu...
  17. jasmin--

Moi piiiiitkästä aikaa! :wave: Mihin kaikki aika hurahtaa? Mä olen lopettanut päikkäreidenkin oton ja silti tuntuu ettei kerkiä luuhaa kaksplussalla kuin hätäsesti kuulumisia lukemassa :D No ettepä te muutkaan ole kauheasti täällä turhia jaaritelleet :whistle: Kai se on kun ulkona on...
  18. jasmin--

Huomenta! :wave: Enpä ole tähän huhtikuun pinoon ehtinyt vielä ollenkaan kirjottelemaan, lukemassa muiden kuulumiset vaan ja sitten jo kutsuukin muut hommat :headwall: =) Eli kiitosta taas Merlinalle minultakin uudesta (no ei nyt enää niin uudesta!) pinosta! :flower: Omaa napaa sen...
  19. jasmin--

Hei vaan täältäkin! Mitähän kuulumisia mä olen viimeksi kertonut.. Viikonvaihde sujahti joka tapauksessa taas kerran nopeasti, mies piti vapaapäivän perjantaina joten säästyin viimeseltä iltavuorokituutukselta:p No, aika kaksin pojan kans silti oltiin kun isäntä huhki sen manaamani...
  20. jasmin--

Iltaa vielä ennen nukkumaan painumista! :wave: EevaN Mun piti vielä noista oireista sanoa että mulla oli jo ennen plussaamista väsymystä mikä sitten vaivas alkuviikotkin ja vaivaa satunnaisesti mutta varmasti edelleen =) Myös rintoja aristi pitkään ja turposivat sit rv 12 mennessä kaksi...

Yhteistyössä