Hakutulokset

1. U

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Ihan Ihan kuin olisin itse kirjoittanut...melkein samoilla mennään...kp 22/28
  2. U

Kp 21/28. Outoa, kun muutamana päivänä on ollut pientä juilintaa, etenkin lauantaina ja samalla ihan pientä vuotoa/tuhrua. Kunnon menkat ei vaan ala ja tuhrukin on loppumaan päin...rinnat ovat turvonneet ja väsyttää julmetusti. Jotenkin sitä vaan panttailee testausta, kun dpostakaan ei ole hajua...
  3. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaahas...piinailijoita riittää... Milloinkahan sitä itse liittyisi seuraan, kun on vähän kummallinen olo. Menisinköhän jo hätähoususta, jos km:n jälkeen testais kp 17. Dpostahan ei ole hajuakaan, mutta reilu viikko sitten testasin jo negan km:n jälkeen. Nythän on kuitenkin niin, että AINA...
  4. U

Mulla oli km, mutta tosiaan ultran mukaan täysin tyhjentynyt. Tsekattiin vasta pari viikkoo "plumpsauksien" jälkeen. Meni kyllä ohi tosi nopeesti, toivottavasti sullakin...
  5. U

Mulla kesti tuosta vielä pari päivää...
  6. U

Juu, se oli nega jo reilu viikko sitten. Tosi nopeesti, kun sanovat, että voi mennä useampi viikko. Testasin RFSU:n markettitestillä...
  7. U

Moikka Theran: olenkin seuraillut jo useamman viikon tuota hätähousupinkkaa...täällä sitä sitten ollaan, siirryin Tammivauva 2016-osastolta facesta tänne...
  8. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei vaan kaikille! Uusi täällä... Neiti Näpsän äiti: onhan tuossa väriä minunkin viivalaseilla katsottuna...
  9. U

No vuoto alkoi joskus 6+0 ja siitä sitten muutama päivä eli 6+5. Tää onkin toosi jännää, kun eintiedä mistään mitään...koska alkaa menkat vai alkaako...hihi!
  10. U

Hei kaikille! Olen uusi täällä, mutta lueskellut juttujanne eri foorumeilla. Haluaisin nyt liittyä mukaan. ON: neljäs lapsi toiveissa uuden miehen kanssa. Olemme jo melko iällä (minä 41 ja mies kohta 50). Ensimmäinen yhteinen odotus päättyi spontaaniin keskenmenoon. Varsinainen vuoto oli 9.6...

Yhteistyössä