Hakutulokset

1. pienenhetken

Imetys ja kipu, auts!

oi, tiedän tunteen :$ mulla tässä 9päivän ikäinen vauva ja nyt on pari päivää imetys ollut helpompaa. alkuun kyllä meinasin että luovutan, kun sattu niin perhanasti! mutta lansinoh-voide pelasti :D se on oikeesti tosi tehokas.
  2. pienenhetken

Helppo ja hyvä gluteiiniton ja maidoton synttäriherkku?

http://www.kinuskikissa.fi/?p=3962 toi on aivan ihanaa :p gluteenittomia digestivejä käytin tavallisten sijaan
  3. pienenhetken

Paljonko nämä muka ovat maksaneet uutena?

noi on niitä "ota 3, maksa 2"-vaatteita. mutta ei niitä parilla eurolla saa.
  4. pienenhetken

Peili makuhuoneen katossa

miksi siellä pitäis peili olla? :ashamed:
  5. pienenhetken

Olis kanattanut siivota edes vähän...

jospa se on vuokralla ja vuokralaista ei kiinnosta saako omistaja asuntonsa myytyä? :snotty: tai sitten tuolla on välittäjä käynyt kuvaamassa oma-alotteisesti niin ettei omistaja ole osannut varautua ja on ollut vaikka töissä kuvaushetkellä?
  6. pienenhetken

ja sitten aamun asu ja ateria-galluppi :D

just join 2 isoa kuppia kahvia, söin 2 ruisleipää juustolla ja kurkulla, sekä 3 domino-keksiä :ashamed: päällä on ruudulliset pyjamahousut ja valkoinen imetystoppi :D oikeen tällanen kotiäitilook.
  7. pienenhetken

Kuulin juuri järkyn nimen!

ei sitä ole voitu kirjoittaa virallisesti väliviivalla =) Aku-Liina nimeä ei ole, suomessa ei voi yhdistää miehen ja naisen nimeä tuollatavalla.
  8. pienenhetken

Vähänkö hienoa! Mun työjuttuja vaan ..

wau! onnea haastatteluun! :flower: :) kuulostaa aika unelma paikalta ;)
  9. pienenhetken

Kun isovanhempiin ei voi enää luottaa :'(

no onko niiden pakko mennä sinne vaateostoksille just samaan aikaan? eihän teillä siellä ultrassa koko päivää mene.
  10. pienenhetken

Onko muuallakin vuoden 2004 ikäluokka poikkeuksellisen suuri,

juu meillä ei kans saanu eskaripaikkaa :/
  11. pienenhetken

luottotiedoton ja vauvan vaunut

mulla ois emmaljunga ceroxit ylimääräsenä :wave: mut espoossa :/
  12. pienenhetken

G: imetystapasi?

-istualteen vai maaten: istuen -missä imetät kotona: sohvalla -kuinka usein imetät öisin: 2krt -kuinka kauan kestää keskimäärin yksi imemissessio: 5-15min -minkä ikäinen on vauvasi: 9pvä -tunnetko itsesi väsyneeksi yön jälkeen: en
  13. pienenhetken

Miten halvalla olet saanut omistusasuntosi? Vedänköhän pohjat?

kuinka paljon meni remonttiin?
  14. pienenhetken

Ootteko olleet synnytyksessä pahoja suustanne?

en ole kiroillut yhtään,yhdessäkään synnytyksessä. enkä huutanut, yritin olla mahdollisimman hiljaa vaan.
  15. pienenhetken

paljonko maksaisit vuoden vanhoista brio kompi rattaista?

mä taas oon niin pettyny noihin emmaljungiin :x tahdon briot takas! ne sentään kesti, toisinku nuo ceroxit.
  16. pienenhetken

Kenelläkään "muuttunut" tuulimuna tavalliseksi raskaudeksi?

mistä sä tiedät noin tarkkaan? ehkä tämä sun "ystävä" ei vaan muista sellasta/pistänyt merkille just sitä epäilys-sanaa...

Yhteistyössä