Hakutulokset

1. Raley

Mä oon varmaan jotenkin kamala ihminen

Koska mulla ei ole ketään. Mä en ole yhdenkään sukulaisen kanssa tekemisissä, ei ystäviä, naapureita tai työkavereita. Anoppi on ainut. Miehen veljetkään ei käy tai miehen kaverit. Mussa on pakko olla jotain pahasti vialla. Ei kenenkään kuulu olla näin.. yksin. Mä oon sosiaalinen...
  2. Raley

Mitä jogurtin sijaan?

Just tän takia olin 4 vuotta pois tältä palstalta.. Tervemenoa, lähen pois taas :D
  3. Raley

Mitä jogurtin sijaan?

Sä et nyt ihan lukenut mun kysymystä. MITÄ jogurtin tilalle? Syön sitä myslin kanssa - eli se pois! :D Mitä ruskean kastikkeen tilalle - haluan pois! En mä nyt kaikesta luovu. En ole lihava. Laiha ja urheilullinen, haluan vain vähentää sokereita, en poistaa kaikkea.
  4. Raley

Mitä jogurtin sijaan?

Haista nyt paska :o
  5. Raley

Mitä jogurtin sijaan?

Mä tykkään ruskeasta kastikkeesta :) Tosi harvoin sitä kyllä teen, mutta pottujen kanssa se on hyvää. Myslin olen karsinut ihan siihen kaikista "terveellisempään", eli ei mitään muromysliä, vaan pelkkää luomua.
  6. Raley

Mitä jogurtin sijaan?

Mä tykkään syödä mysliä jogurtin kanssa, mutta sehän on hirveän sokeripitoista.. Kertokaa mulle joku kiva ilta-/välipala, että saisin tuon jogurtin kokonaan kaapista pois..:S Samoin leipä! Sen haluaisin myös heittää hiiteen.. Entäs mites nuo valkoiset jauhot? Millä esim tekisin hyvän...
  7. Raley

Kuinka kuivaksi kuivausrumpu tekee pyykin?

Meillä on kone missä saa valita joku 20 eri ohjelmaa.. Siinä on sellainen sixth sense toiminto, eli kone tunnistaa milloin pyykki on kuiva.. Outoa että teillä temppuilee. Meillä jos vesisäiliö on täynnä tai nukat poistamatta - ei se kuivaa. Sama jos veden tyhjentää kesken kuivaksen, sekoilee kone :)
  8. Raley

Mahtavaa! Tili tuli eilen ja nyt se jo melkein meni!

Hmm. Kannattaisi oikeasti budjetoida kunnolla menoja, miettiä niitä vakuutuksia, puhelimia, sähkö, josko saisi halvemmalla jostain toisesta paikasta. Meillä vuokra 1200+vesi+sähkö,mies ainoastaan töissä ja mä kotona. Silti pärjätään ja säästöjäkin on. Tiukka budjetti kaikkeen vain :)
  9. Raley

Mahtavaa! Tili tuli eilen ja nyt se jo melkein meni!

Mitä laskuja teillä oikein on jos 2800e ei riitä? :o
  10. Raley

Paljonko teillä on osamaksuja?

Mulla oli myös nuorena hirveä tarve ostaa kaikki osarina.. En käsittänyt säästämistä, korkoja jne.. Nyt ei ole mitään osarilla, onneksi :( Kyllä niitä pitkään maksoin. Kaikki luotolliset tilit on nyt tyhjänä ja suljettu. Ei enää ikinä!! :D
  11. Raley

G: Paljonko häänne maksoivat?

Noin 5000e varmaankin. Ei yli ainakaan.Mun äiti maksoi. Mentiin maistraatissa naimisiin, ostettiin sormukset itse, mutta äiti halusi järkätä meille juhlat seuraavaksi päiväksi. En halunnut edes pukua, mutta äidin pyynnöstä laitoin. Oon ainoa lapsi, oli tärkeää sille järkätä juhlat. En valita! N...
  12. Raley

Paljonko teillä on osamaksuja?

Montako eri osamaksusopimusta/lainaa teiltä löytyy, ja paljonko maksatte niitä joka kk pois? Maksatteko aina minimin, vai niin paljon kun pystytte? Otatteko kaiken mahdollisen osarina vai välttelettekö?
  13. Raley

Mistä olette tienneet suhteen olevan lopullisesti ohi?

Mä viihdyin paremmin yksin kuin yhdessä.

Yhteistyössä