Hakutulokset

1. Kistaa

Armeija äiti

Ja meillä on niin, että kun laskettu aika alkaa lähestymään niin mun miehellä saa olla puhelin mukana joka paikassa mihin sitten jos lähtö tulee niin voin soittaa ja mies saa lähteä pois, tämä on sovittu ihan ISOJEN HERRONJEN KANSSA :p ! Ja siis ööhm, itse oon ymmärtänyt näin, että jos mies saa...
  2. Kistaa

Armeija äiti

Niin pärjätään ;) hehe... Säikäytti viime yönä aika lailla, kun oltiin menossa nukkumaan ni alko aivan tajuttoman vatsa kivut ja supistelut, kesti varmaan puolisentuntia, mutta onneks meni ohi ! Tääkin aamu ollu ihan tuskaa, koko ajan vatsa kipeenä ni ollaan tässä mietitty, että pitäisköhän sitä...
  3. Kistaa

Armeija äiti

Siis joo onhan niillä ihan hyvä tuo palkka, mut ku tätä hetkeä ajattelee niin ei oikein lohduta :/ Mutta uskon, että oot oikeessa että aika menee nopeesti siinä vaiheessa ku saa pikkusen :)?! Missäs sun mies on? Joo ja tosiaan juu on hyvä, kun oma perhe ja miehen perhe on ollu koko ajan tukena...
  4. Kistaa

Armeija äiti

No vuodenhan nakki sieltä tuli kun mies lähti AUK:iin :/ Tosin, hän on halunnu jo pienestä asti itelleen armeijasta uran niin en sitten laittanut vastaan ! Sopimuksen hän on pv:n kanssa tehnyt, että saa pitää puhelinta mukana aina palvelus aikana ja vastata siihen jos multa tulee puhelu, kunhan...
  5. Kistaa

Armeija äiti

Noniin, ihan tälläinen pieni mutta vaikea juttu ? Olen tällä hetkellä rv 19+5 ja mieheni joutui lähtemään tammikuussa armeijaan, onko täällä ketään samassa tilanteessa olevaa odottajaa? Tää on kyllä ollu aika hirveetä yksin olla kun miehellä vielä kiinniolo vkl ja on pitkällä kotoota...

Yhteistyössä