Hakutulokset

1. T

Jos teillä olisi nyt lapsivapaa ilta mitä tekisitte?

Menisin mieheni kanssa elokuviin.
  2. T

.•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

Helsingissä on hyvä kuntalisä, joten me olemme pärjänneet kivasti hoitovapaani ajan. Nyt alkoi köyhät ajat, sillä mies jäi hoitovapaalle ja minä yritän suoriutua useammista kursseista koulussa. Minulta loppuu opintotuki vuoden vaihteessa ja olen suorittanut vasta vajaan vuoden verran (täällä...
  3. T

Luulen, että teidän maaliskuisenne oli toisena lapsena jo tottunut sisarusparvessa elämiseen. Meillä on pojilla 1 v. 6 kk ja 9 pv. ikäeroa ja esikoinen oli aivan kamalan mustasukkainen, ja on aina kehitysharppausten kohdalla vieläkin. Nyt kuopus nimeää esineitä ja asioita (vaikkakin...
  4. T

Ihmettelin kuopuksen käytöstä kunnes muistin, että ihmiset ovat väkivaltaisimmillaan 2-vuotiaina. : /
  5. T

Kiitos! Onnea tässä tarvitaankin.
  6. T

Onnea pojasta! Menikö synnytys hyvin? Oletko jaksanut hyvin? Nyt olisi sellainen olo, että kolmas olisi erittäin tervetullut tähän saumaan.
  7. T

Hei! Pitkästä aikaa tulin lukemaan. Vasta, kun vaihdoin sähköpostia, ja hain eri selaimesta kirjanmerkit Chromeen, niin tämäkin ketju tulla tupsahti kirjanmerkkipalkkiin. Olin jo täysin unohtanut. :ashamed: Päivät menevät opiskellessa ja kolmatta kuumeillessa. Lapset hoidetaan kotona joko...
  8. T

Onko Tallinnassa huomenna kaupat/kahvilat auki?

Onko Tallinnassa huomenna iltapäivällä kaupat, torit, kahvilat jne. auki?
  9. T

Voiko tomusokerikuorrutteen pakastaa?

Voinko pakastaa tomusokeri-vesi-rasva-kuorrutetut muffinit? Ts. ovatko hyviä vielä sulatuksen jälkeen?
  10. T

Mitä miehesi saa joululahjaksi?

Patalappuja, patakinttaan, kylpytakin, boksereita, pitkiksiä, sukkia, saunatohvelit.
  11. T

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Oksentelua ensimmäisestä 5 kk ja kuvotusta toisesta lähes loppuun asti. Hirvittävä väsy molemmista 1. kolmanneksen. Liitoskivut ensimmäisestä viikolta 21 saakka, että tipuaskelilla pääsi hirvittävien tuskien kanssa eteenpäin (toisesta vasta myöhemmin). Krampit ja puutumiset raajoissa. Närästys...
  12. T

Hui, olin päivittänyt vanhaan, mutten ollut vaihtanut päivää.
  13. T

Jos ViiruP pitää taukoa, voiko joku päivittää listaa kanssani?
  14. T

Keskiviikko 12.12.2012 Mukana kuumeilemassa: Nimimerkki......kiertopäivät..........yrityskerta.....ikä.........lapset mammu991....kp 28/28...............yk 6................21......... -09, -10 dita................kp 27/29...............yk 3................29.........-07, -09...
  15. T

Tervetuloa!
  16. T

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ylin? Näyttää pikkukuvassa tummimmalta.
  17. T

Meillä on kylässä kaverini kotopuolesta ja hän on taas raskaana. Vaikka kevät ja kesä on ylimitoitettu koulukurssien puolesta, niin silti haluaisin koko ajan kiihkeämmin tulla taas raskaaksi.
  18. T

Talvea on vielä jäljellä, ehdit ViiruP plussata vielä tämän ketjun aikana. :)
  19. T

Vajaan parin viikon päästä alkanevat kuukautiset. Testailun alan varmaankin 8 pv. päästä. :D Se huono puoli huutiksesta ostetuissa halppistesteissä on, että niitä raaskii käyttää. ;)

Yhteistyössä