Hakutulokset

1. ?

Aborttiketju, puolesta-vastaan

"Sodissa tapetaan eri syistä, ei aina suinkaan omaa henkeä tai kansaa puolustaakseen. Hyökkäävä osapuoli tappaa lannistaakseen vihollisensa ja aiheuttaakseen viholliselle tuntuvia tappioita. " Ketähän siinä sitten tapetaan jollei juurikin vastapuolen sotilaita (oman hengen puolustajia) ja sen...
  2. ?

Juu, erittäin VAKUUTTAVAA!!! :D Ja mitkä kattavat perustelut!! :laugh: :laugh: :laugh:
  3. ?

"se on määritelty laissa tietyllä tavalla." Se on vaan toinen määritelmä. "miksi ei myös muiden eläinten harkittuja tappamisia?" Koska edelleen, se voi olla VAIN ihmisen tappamista. Ja kukaanhan ei toistaseks oo kahden ihmisen aikaansaamaa alkioo/sikiöö muukskaan kyenny osottaan...
  4. ?

Onko lapsiaan itsekkäästi tappavat sun mielestä "heikkoja ja syrjittyjä"? Mitä oikeudenmukaista mukavuusabortissa on? Oisko se oikein että kaikkien pitäs olla vaan hyshys mitä näistä oikeesti ajattelee? Ja mitä niihin nolostuttamisiin tulee, mua ei ainakaan hävetä omat mielipiteeni pätkääkään...
  5. ?

"Mutta hänestä tuli sama puistatusreaktio kuin osasta näistä ketjunkin kiihkoilijoista. " Vai että oikein puistatti lääkärikin joka sentään yritti suojella sun lapasiparkaas kuolemalta... joopa joo. Se mikä tässä todella puistattaa on sun ja muutaman muun kiihkon asenne lapsiaan kohtaan!! Hyi...
  6. ?

Mulle on ihan yks hailee mitä sinä siitä aattelet. Että senkun jatkat vaan sitä tyhjän läyhäämistäs jos pahaa oloos helpottaa. Vai oisko helpompi sittenkin jättää lukematta?
  7. ?

Ja suhteellisesti ehkä harvemmassa panossa mukana mitään ehkäsyjä (heikko saatavuus, katolinen ilmapiiri). Täällä niitä ois sentään kaikille saatavilla mutku ei kiinnosta.
  8. ?

"Suomihan on onnistunut hallitsemaan aborttien määrää selvästi paremmin kuin esim. Ruotsi. " Ja mikähän tähän voiskaan olla merkittävänä syynä ;) "Mitä jos leikittäisiin että mun asiat on ihan mun omia asioita," Älä sitten tuu itkeen niitä tänne. Että leiki keskenäs vaan. "ongelmia...
  9. ?

Tai sitten eräät pyrkii taas vaan liiotteleen tätäkin "seurausta" että se riistolain puolesta kiihkominen näyttäs paremmalta ;) Kuka riskeerais henkeensä jollain netin millä lie -myrkyillä, eihän niitä tietenkään laillisesti sais maahan tuoda (tai korkeintaan jotkut virallisten...
  10. ?

Epätoivotut ja huostaan otetutko (lastenkotilapset) on yks ja sama? Vai oisko nyt vaan niin että joistain (pienestä osaa) ei oo vanhemmiks..
  11. ?

"et aika harva abortin puolustajista (ainakaan tässä ketjussa ) kehoittaa ketään tekemään aborttia." Onhan se sokeus nähty niille oman puoles suorille tai hienovarasemmille aborttiviekotteluille ja muille törkyille. "kun ei pystytä lapsista huolehtimaan, EI TULE KATULAPSIA EIKÄ...
  12. ?

Illan VITSI :laugh: tekopyhyydestähän juurikin suosijakiihkot tunnetaan, kuten on tästäkin ketjusta taas monessa kohtaa huomattu. Mutta kerroppas miten sinä olitkaan auttanu niitä jotka tarumatisoitui abortistaaan loppuikseen? Miten mukavuusaborttööri auttoi OMAA lastaan? "Kai hekin...
  13. ?

"No sulle ylipäänsä minkään sanominen on turhaa. Ja jos aborttien kieltäminen ei mielestäs auta mihinkään, niin miks sä olet niitä kieltämässä? " Niinhän se on jos ja kun sieltä ei tuu sitä mitä on jo ties monestikko pyydetty. Samojan mutujen jankutus on todellakin turhaa. Missä MINÄ...
  14. ?

Kyllä niitä varmaan paljo mieluummin annetaan niitä mukavuudenhalusesta itsekkydestä tappavien aborttöörien ja muiden sunkaltasten traumaripulointejaan roiskivien ja sillä syyllisyystuskaisaa oloaan hoidattavien häiriintyneiden lapsen hengenkärkkyjien ahnaisiin kynsiin.
  15. ?

Kyllä sille murhalle vaan 2 määrittelyä löytyy, yleinen ja sitten se juridinen (2.). Vai eiks murhia voi tehdä kun vaan yhdellä keinolla?
  16. ?

"Abortin kieltäminen ei o vaikuttanu naimisen määrään missään päin planeettaa." Kerroppa nyt missä SUOMEN KALTASISSA oloissa olikaan kokeiltu kunnollista lakia? Entä miks esim. pohjoismaittain juurikin niissä löysimpien lakien maissa niitä tehdään suhteellisesti enemmän? No eihän tää sun...
  17. ?

"Puolesta, koska maailma on jo väärällään ei-toivottuja syntyneitä ja kodittomia lapsia." Mun mielestä maailmassa on liikaa sunkaltasia. Tekisitkö siis palveluksen ja vähentäsit ittes pois häiritsemästä? "En hyväksy et ihmisiä pakotetaan tekemään asioita jotka ovat heille syystä tai...
  18. ?

"moneen kertaan jo perusteltu ja kerrottu ja selitetty se, et niitä abortteja on ikuisuus tehty, se ei lopu kieltämiseen. olen kysynyt et mihin ne lapset adoptoidaan? " Todisteita esille nyt vaan että kävis just näin miten sinä oletat. Ei oo näkyny. "kysyn MITEN niille...
  19. ?

" kyllä se vain niin on että henki/sielu/elämä tulee ihmiseen aivan muualla kuin hedelmöittymisessä." No sinähän senkin tiät :D biologian tiede on tästä vaan hiukan eri mieltä.
  20. ?

peräpukamat - onko joltain hirtetty tai leikattu?

Ei se itse hirttäminen niinkään, mutta sen jälkeen... huhhuh. Jouduin makoileen hetken aikaa sairaalan käytävän sängyllä kun rupes pyörryttään. Kipulääkkeet ei oikein tehonnu siihen jomotukseen, mutta kipugeeli hiukan autto mitä sieltä sai mukaan että pysty nukkuun. Pari päivää sitä tuskasinta...

Yhteistyössä