Hakutulokset

1. Elina06

Alatiesynnytys keisarinleikauksen jälkeen

Hei! Minulla on 10kk vauva ja nyt yritämme miehen kanssa toista lasta, mutta ajattelen koko ajan, saanko synnyttää alatien kautta tai taas sektio??? :(
  2. Elina06

Alatiesynnytys keisarinleikauksen jälkeen

Hei! Onko joku, kuka synnytti vauvan alatien kautta keisarinleikauksen jälkeen? Montako vuotta meni, ennen toista synnytysta?
  3. Elina06

hoitojen aloittaminen??

\ Hei Helmi! Ei sinulla ole hätää!!! Minä toivon sinulle lähitulevaisuudessa tulla raskaaksi!!! Ole optimisti ja onni hymyilee teille, uskon ,että tulet raskaaksi!!! Onnea ja kärsivallisyyttä! :wave:
  4. Elina06

hoitojen aloittaminen??

yhden vuoden
  5. Elina06

Raskaus ja Gonal-f

\ Olen nyt 31v ja mieheni 44v. Yritin tulla raskaksi kahden vuoden ajan, mutta ilman tulosta ja varasin ajan neuvolaan(äitiys ja perhesuunnittelu). Minulle antoivat ajan neuvolan lääkärin vastaanottolle. Lääkäri kyseli kaikenlaista ja lähetti paperit eteenpäin äitiyspolille. Sen jälkeen...
  6. Elina06

Raskaus ja Gonal-f

\ Minullekin määrättiin sitä vain kypsyttämään munasoluja, jonka jälkeen annettiin ovulaatiopiikki. Onnistuimme lääkkeen avulla heti ensi yrityksellä. Tulin heti raskaaksi, sitä ennen kaksi vuotta ilman tulosta. Haluaisimme toisen vauvan, mutta haluamme yrittää vaikka 2-4 kuukautta itse jos...
  7. Elina06

Raskaus ja Gonal-f

Hei! Käyttikö joku Gonal-f lääkettä ja millaiset olivat tulokset??? Onko ollut muita raskauksia ilman Gonal-f-lääkettä???

Yhteistyössä