Hakutulokset

1. Kaneli88

Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

Anteeksi kun tunkeudun ketjuunne, mutta pisti piggyn viesti silmään. Itse olen jo monen monta vuotta sairastanut kilpirauhasen vajaatoimintaa ja TSH 2.2 on ihan täydellinen lukema. Normaali: 0,5-3.7 ja T4V rajat ovat 9-21. Jos siis mieltä yhtään rauhoittaa. Käy kuitenkin ihmeessä vielä...
  2. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Itse kun kirjoitin tänne viimeiksi oli sellainen olo että "joo se vauva olisi kiva. Onneksi yrityksen alkuu on aikaa vielä melkein vuosi" Ja nyt "ääää miten mie kestän odottaa 8 kuukautta ja sitten vielä odottaa että tärppää!!" Niin että vauvakuume nostaa täällä aika rajusti päätä enkä malttaisi...
  3. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Äää! Sisko ilmoittelee facessa että antaa tuon nuorimmaisen (nyt 6kk) vaatteita ja tavaroita pois. Itsestäni tuntuisi typerältä niitä tässä vaiheessa ottaa (olen myös hieman taikauskoinen), mutta jos meitä vaikka vuoden päästä onnistaisi niin meillä ei ole muita sukulaisia eikä kavereita joilta...
  4. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Minä myös kannatan listaa =) Voih.. itse niin toivoin että oltais voitu noi renkaat jättää jouluna pois ja sitten maaliskuussa aloittaa ihan ns. suoraan. En kuitenkaan voi ottaa riskiä että menkat sattuis häiden tai edes häämatkan kanssa päällekkäin :/ Kärvistellään nyt sitten sinne...
  5. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Joku täällä kyseli eläinlaumoista ja miehen vauvamyönteisyydestä. Meillä on kaksi aikuista kissaa, koira ja 3kk ikäinen koiranpentu. Koiranpentu on miehen ensimmäinen ja aluksi pelkäsin että millainen shokki se miehelle on, mutta ei tuo paljoa valittanut. Mieheni siis on ollut nyt ihan...
  6. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Meillä lapsi olisi äitini kolmas lapsenlapsi ja mieheni vanhemmille ensimmäinen. Miehelläni on vain yksi sisko joka on ilmoittanut ettei halua lapsia. On jo jonkin verran päälle 30. Kuitenkaan mieheni vanhemmat eivät ole meille lapsista mitään sanoneet enkä sitä edes odota. Eivät edes...
  7. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Ihana ketju! Just miulle sopiva! Elikkäs oon itse kohta 25 ja mies kohta 30. Ei aikaisempia lapsia, mutta kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Ensi helmikuussa naimisiin ja tarkoitus sitten aloittaa yritys tai ehkä jätetään ehkäsy pois maaliskuussa häämatkalla. En uskalla otta riskiä että olisi...
  8. Kaneli88

Vauva haaveissa vuodelle 2014

Hei täällä ilmottautuu uusi "kuumeilija" Olemme menossa naimisiin ensi helmikuussa ja on ollut puhetta että ehkäisy jätettäisiin sen jälkeen pois. Enemmän ehkä tullut jopa miehen puolelta. Olen ennen ollut kova kuumeilija mutta vuosi sitten kun menin töihin vauvojen pariin, on kuumeilu...

Yhteistyössä