Hakutulokset

1. V

Hierojalla

Olin saanut lahjakortin kokovartalohierontaan. En ollut aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa ja nyt minua odotti ihanan rentouttava iltapäivä! Minut ohjattiin huoneeseen, pyydettiin riisuuntumaan ja käymään pitkälleni hierontapöydälle pyyhkeen alle. Hieroja saapuisi pian. Makasin pöydällä...
  2. V

Paljonko teidän reilusti yliaikaisena syntyneet vauvat on painanu?

42+1 ja 3385g. Ei ole kukaan ihmetelly, mutta en ole kyllä itsekään mikään jättiläinen.
  3. V

Jaksatteko läheisyyttä nyt hiostavalla ilmalla?

Muuten en näillä ilmoilla kehtaa paljon kenessäkään kiinni olla, mutta kyllä se kuumuus noissa petipuuhissa äkkiä taka-alalle jää, kun vauhtiin pääsee. Tuleehan siinä hiki välillä muutenkin!
  4. V

Kaikki sekaisin, järjen ääntä mistään?

Pikkulapsiaika voi olla todella rankaa aikaa parisuhteelle. Olet yrittänyt keskustella vaimosi kanssa mieltäsi vaivaavista asioista huonolla menestyksellä. Suostuisiko vaimosi lähtemään pariterapiaan? Sun kannattaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Onko perhe tärkeämpi kuin satunnainen...
  5. V

lämmöistä

Kyllä voi.
  6. V

No onko pyöräily sit ihan turha laji jos nimenomaan haluaa kiinteytystä?

Ei ole. Kyllä mä ainakin olen kiinteytynyt pyöräilemällä. Eiköhän se säännöllisyys ole se avainsana. Pelkkä kävelykin kiinteyttää, jos sitä tekee päivittäin edes jonkin verran.
  7. V

jaksaako näin kuumalla nusasta?

Kyllä mä ainakin meinasin jaksaa. Tosta miehestä en kyllä tiedä, kun on niin tuskissaan tästä kuumuudesta... Toivotaan parasta! :p
  8. V

Sisälämpötila asunnossanne nyt?

Sisällä 30, ulkona 27,5. Ei voi kyllä pitää mitään päällä, jos meinaa saada nukutuksi!
  9. V

Tekisi mieli seksiä

Mikä niissä menkoissa estää?
  10. V

uskaltasitko syödä raskaana ollessa feta juustoa?

Sain neuvolasta raskausaikana sellaisen ohjeen, että pohjoismaissa valmistettua fetaa uskaltaa hyvin syödä, muita ei suositella. Näin myös tein.
  11. V

Kysy mieheltäsi

En kyllä antais itseni lihoa niin paljon, mutta... ei jättäis. Liikkeelle pöllyttäis kyllä!
  12. V

Minkälaista läksytystä odotettavissa?

Neuvoisin kertomaan asiasta itse vaimolle. Paljon ikävämpi kuulla muualta, kun todennäköisesti kuitenkin saa tietää.
  13. V

Maidon eritystä lisääviä kikkoja?

Jotku sanoo, että suklaa ja kotikalja. Ei ne mulla kyllä auttanut. Paras on varmaan lepo, jos se on mahdollista. Niin ja tietysti se rinnalla pitäminen.
  14. V

Minkälaista läksytystä odotettavissa?

Ai 16-vuotias tyttö "käy kimppuun", etkä sä mahda mitään? :laugh: Et sä kyllä sitten mikään mies ole... Ja miten suutelun voi "käsittää väärin"?
  15. V

GALLUP : Kuinka useasti teillä sextaillaat ??

Keskimäärin noin viidesti viikossa.
  16. V

Onko mies ihan pässi?

Jos sun mies olettaa, että pärjäät hyvin, jos et toisin ilmoita. Ei ne miehet aina tajua olla niin huomaavaisia, kuin me haluttais.
  17. V

Tappeleeko muiden noin 1v8kk ikäerolla olevat sisarukset keskenään??

Kyllä! Meillä alle 5v ja reilu 3v ja harvemmin leikkivät sovussa. Poikia ovat molemmat, mutta leluista lähinnä tulee riitaa koko ajan... Ja nyt vielä vuoden vanha kuopuskin on liittymässä riitapukareiden joukkoon.
  18. V

Minua syytetään siitä, että olin varatun miehen kanssa!

No meillä on vaan eri arvomaailma, mutta en minä tahtoisi satuttaa kenenkään lapsia tietoisesti. Pettämiseen kuitenkin aina kaksi tarvitaan.
  19. V

Minua syytetään siitä, että olin varatun miehen kanssa!

Eikö sua oikeesti haittaa, että lapset kärsivät eniten tällaisissa jutuissa? Onko toisista ihmisistä välittäminen ihan outo käsite nykyään? Itse en ainakaan pystyisi varatun miehen kanssa vehtaamaan. Ei ihme, että on niin paljon onnettomia lapsia, kun aikuiset eivät ajattele kuin omia tarpeitaan.

Yhteistyössä