Hakutulokset

1. N

Tyttöystävä ei tee aloitetta seksiin ja antaa usein pakit?

Aseksuaali. Juokse karkuun vielä kun voit. Mieti kun oot naimisissa tällasen kanssa?
  2. N

Nuori nainen, millaista on seksi huomattavasti vanhemman miehen kanssa?

Itse olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Nyt namisissa 13 vuotta vanhemman kanssa ja ainakin alussa seksi oli tosi hyvää. Luulen kyllä, että iällä ei niin merkitystä vaan kokemuksella.
  3. N

En kestä enää tätä seksittömyyttä!

*lämppään
  4. N

En kestä enää tätä seksittömyyttä!

Miksi avioliitoissa seksi lopahtaa? Viimeistään kun tulee lapsia.. Kun seurusteltiin mieheni kanssa niin oli koko ajan seksiä. Omasta mielestäni näytön ihan samalta kuin ennenkin ja kuulema tunnunkin samalta, mutta miestä ei vain kiinnosta naida vaikka ehdottelen ja kämppään kuinka?!
  5. N

Kuinka monella on rakastaja?

Tekisi mieli etsiä itselle rakastaja, mutta en tiedä uskallanko? Olen aina pitänyt pettämistä vääränä.. Nyt vaan mies on niin kyllästynyt minuun, että jo käskee etsimään muualta.. Onko normaalia?
  6. N

Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

Joo ei munkaan mies innostu suuseksistä. Pari kertaa kännissä suostunut kokeilla sekuntin mutta muuten ei. Kostan etten itekkään anna suuseksiä, vaik oikeesti must se on vaan kivaa
  7. N

Mies sanoi hakevansa seksin muualta

Vitsi jos mul ois tommonen mies olisin niin onnellinen! Itse joudun kärsiä miehestä, joka on juuri kuin sinä eli väki pakolla ehkä 1-2 kertaa viikossa. Tosi kivaa.. Sanoi mulle että lähe vieraisiin mut älä tuo kotiin ja muista käyttää ehkäisyä!

Yhteistyössä