Hakutulokset

1. Kaneli88

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Elikkä viime viikon tuloksena paino nyt 77,4kg Hyvin siis -900 g:)
  2. Kaneli88

En oo oikeestaan vaatinut mitään erikoisempia. Mies itse halusi aloittaa noi seleenit ym. Eihän tolla miehellä enää oo mitään sixpäkkii niin kuin tavattaessa, mutta ihan ok kondiksessa. Me ollaan yhdessä semmoisia, että tykätään syödä terveellisesti. Itselläni heikko kohta on noi herkut. Sitten...
  3. Kaneli88

Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

Täällä alkaa olemaan menkat takanapäin ja fiilis jo parempi. Jännä muuten että odotin että kun ehkäisy lopetetaan niin menkoista tulisi paljon runsaammat ja tulisi kovat kivut (niin kuin ennen ehkäisyä) niin nyt on kuitenkin paljon niukemmat vuodot eikä juurikaan muuta kuin pari nippailua. Tosin...
  4. Kaneli88

Ääh... minuu pyörrytti jonkin verran työvuoron alussa ja tietenkin kaikkien kommentit "sä oot vaan raskaana". Alko ärsyttää. Kun olisinkin! Täällä tosin kaikkeen vaivaan on aina vastauksena raskaus. En tiedä miksi alkoi ärsyttää :/ Täytyneen vain sietää nää vihjailut. Onhan näitä tullut...
  5. Kaneli88

Eilen leivoin pullaa ja söin pari ja tänään pari. Loput pakkasessa :) Ei siis maailmaa kaada. Liikkumaan en ole vielä takapuoltani saanut. Viime keväänä meni oma liikuntainnostukseni hieman överiksi ja kaikki vapaa-aika meni salilla. Olen tämmöinen helposti koukkuun jäävä ihminen. Nyt pitäisi...
  6. Kaneli88

Helppiä&mielipiteitä!

No kaikki on aina mahdollista. Ei se varmaan auta kuin odottaa mitä tuleman pitää :/
  7. Kaneli88

Milloin siulla SJ on ultra ja eka neuvola?
  8. Kaneli88

Wivi Voi harmi! Mikäs kevätkirous tätä palstaa oikeen vaivaa :O SJ on ollut ainoo joka on kuukauden aikana plussannut...
  9. Kaneli88

Wivin ja Bellan tuloksia odotellaan :popcorn: Mie oon kanssa miettinyt että jättääkö ovis tulematta jos ei ole niitä tuikkimisia. Tosin minulla oli toissa kierrosta muutama vihlaisu juuri ovis päivänä, joten jos se on minun ns merkkini oviksesta niin voihan se tapahtua yölläkin enkä sitä...
  10. Kaneli88

Ihan hirvee makean himo päällä :headwall: Tällä viikolla olen herkkuja syönyt: palan täytekakkua ja palan juustokakkua. Eli todella vähän minun mittapuullani. Huomenna tulee vieraita ja lupasin leipoa pullaa. Heti kun vieraat ovat lähteneet tungen loput pullat pakkaseen etten syö niitä heti...
  11. Kaneli88

Niuski miulla näkyy tuolla ylhäällä jossa lukee: "1 tykkää" että se olisit sinä... Facebook on jossain mielessä rasittava.. :/ Uijui! Bellan testi tulosta odotellaan! Miulla on tästä hyvät fiilikset :) Itse olen menossa verikokeisiin, jossa katsotaan kilpirauhasen arvot. Toivon niin että...
  12. Kaneli88

Ja niin Kaneli joutui nielemään sanansa (lue: tilasi ovitestejä läjän). Eipä tässä muuta ihmeempiä päiviteltäviä...
  13. Kaneli88

GALLUP raskaaksi haluaville!

Olipas kivaa että joku on jaksanut tehdä tämmöisen meistä palstalaisista. Kiinnostavaa luettavaa oli! Masentavia tosin noi kuinka kauan on kestänyt tulla raskaaksi meiltä palstalaisilla. Ei kun nokka kohti parempaan!
  14. Kaneli88

Jännä miten sitä luo itselleen tietyn mielikuvan niin nopeasti. Itse jo niin näin kuinka meillä olisi jouluna oma nyytti mukana. Nyt jotenkin joutuu luopumaan siitä mielikuvasta ja eteen tulee todellisuus. Se ettei se raskaus tule oikeesti pelkästään sormia napsauttamalla. Voi siis olla hyvin...
  15. Kaneli88

Miulle voi päivittää kp 2/26-27....yk3 Eilen siis illalla aukes hanat ihan kunnolla. Pahoittelut Miija sinullekin uuteen kieroon joutumisesta. On tää kyl ihan hanurista. Niuski No hyvä että testasit! Miun täytyykin alkaa tässä kohta tilailemaan niitä tikkuja. Laskeskelin tuossa että ovis...
  16. Kaneli88

Ja huomenna tilaan ison satsin ovistikkuja ja pari r-testiä :D Ja alan juomaan sitä greippimehuu. Mies onkin jo seleeni ja sinkkukuurilla. Me kuulkaan tehdään se vauva ensi kierrossa vaikka väkisin :laugh: Niin mites se meni että piti ottaa asia rennosti ja ilman stressiä :rolleyes:
  17. Kaneli88

Pahin vit...tus on ohi. Sai nauraa kunnolla keikalla ja juoda sitä viiniä. Järkeilin itelleni että jos jotain hyvää haluaa tässä nähä niin eipähän lapsi kärsi tästä loppuvuonna syntymisestä. Saan tienata kuukauden pidempää rahaa.. Nyt täytyy siis vaan yrittää luoda parampaa mieltä ja lähteä...
  18. Kaneli88

Täähän näyttää aivan ihanalta!
  19. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tuo testi ei kyllä positiivista oo nähnytkää. Viiniä siis kiitos.

Yhteistyössä