Hakutulokset

1. lullaby89

Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

#exec Minulla myös tuntuu tuo appelsiini-iho lisääntyneen. Toki sitä on jo aikaisemmin ollut mutta nyt reidet näytää entistä kamalammilta. Jaiks, ei kiva. Mukava kuulla teidän kokemuksia ja ajatuksia joilla on jo ennestään lapsia. Useinhan se juuri niin menee että ensimmäisestä oppii ja...
  2. lullaby89

Samaa mieltä olen, että loppuraskaus on aikaa valmistautua tulevaan vauvaan ja elämänmuutokseen. On lupa nauttia tästä ajasta, kyllähän se tosiaan on iso asia ja iso muutos monellakin tapaa. Ainakin minun mielestä raskaus ja vauvan syntyminen ovat käsittämättömän isoja ja hienoja asioita...
  3. lullaby89

Sehän tässä varmaan onkin kun on ensimmäinen tulossa ja yrittää opetella kuuntelemaan oman kehon ja vauvan viestejä. Vauvan parasta ajattelee, ettei vain itse aiheuttaisi vauvalle mitään pahaa. Ja tottahan se on, että töitä ehtii tehdä koko loppuelämänsä ja tämä raskausaika on ainutlaatuista...
  4. lullaby89

tuulia84 Varmaan on ihan asiaan kuuluvaa tuo liikkeiden vaihtelu mutta tosiaan kyllä aina huolta vähän herättää jos ei vauva liikuskele paljoa. Toisaalta juuri nuita liikkeiden laskuja neuvotaan jo alkaa tekemään ja tosiaan on päiviä jolloin ei kyllä tunnissa tule tuo 10 lähimainkaan täyteen...
  5. lullaby89

Aika väsyneeltä monet alkavat kuullostamaan. Itsekin olen kyllä töiden jälkeen ihan naatti ja loppupäivä menee lähinnä lepäillessä. Olenkin vähän yrittänyt alkaa antamaan itselleni armoa ja suosiolla yrittää olla stressaamatta pihan- ja kodinlaitosta pahemmin ja teen sen mikä tuntuu hyvältä. Jos...
  6. lullaby89

Ntikesäheinä Täällä myös ollut tuota "värinää" muutamia kertoja ja myös lueskelin että monet sanoi että johtuu siitä kun vauva pissaa ja juuri usein poikavauva tullut. Meillä myös tyttöveikkaus on, joten myös olen hieman alkanut epäilemään josko sieltä sitten kuitenkin poika olisikin tulossa...
  7. lullaby89

***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

Täällä myös toivotaan hieman viileämpiä ilmoja. Töissä etenkin tuntuu välillä kovin tukalalta. Olenkin miettinyt, että pystynkö olemaan kun hiki virtaa ja olo on kehno/heikotuttaa ja huimaa :/. Työssäni kun ei ole hirveästi mahdollisuuksia ylimääräisiä taukojakaan pitää ja pää kolmantena jalkana...
  8. lullaby89

painonnoususta Itse en ole nyt käynyt viimeisen neuvolan jälkeen puntarissa (rv 22) mutta silloin oli painon jo noussut 8kg että hirvittää kyllä hieman että mitä se ensi viikolla mahtaa jo olla. Noh, oma olo on kuitenkin hyvä ollut. kesälomista täällä hieman kateellisena luen. Itselläni ei...
  9. lullaby89

Sokerirasituksesta Täällä myös kokeessa viime viikolla käyty. Ja pahaahan se juoma tosiaan oli. Ensimmäinen mukillinen meni ok, seuraavat tökkivätkin sitten jo pahasti. Ihan hieman huono oli tuli noin 30 minuuttia juoman juomisen jälkeen mutta sekin hävisi siinä noin 1h kohdalla. Vaikeinta oli...
  10. lullaby89

***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

rassi Mukaan vaan! Chocolatebox Kuullostaa ihanalta, vaikkakin voin kuvitella ettei 30 asteen paahteessa ole ehkä paras. Mutta muuten loma kyllä kelpaisi :) Olen hiukka kateellinen teille joilla kesälomat yms. alkavat, itse joudun/saan ahertaa mammalomaan asti. Jos vaan tietysti ei tule...
  11. lullaby89

Tässä olisi masusta kuva eiliseltä 23+1, vatsaa kiristeli ja pakotti niin että tuntui oikein että pullistuu pihalle :D:D 23+1
  12. lullaby89

Hienoa kuulla ultrakuulumisia :) Addoda Kuullostaa ikävältä. Mikä tukivyö sinulle on käytössä? Itselläni on raskaan työn myötä myös selkäkipua tuolla alaselässä, mutta ei tokikaan noin pahaa miltä sinulla kuullostaa olevan. willarose Minulla myös oli vatsa hieman arka ru:n jälkeen vaikka...
  13. lullaby89

Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

Hippimamma Voimia täältä myös, en osaa edes kuvitella tilannettasi. Paljon paljon jaksamista. Minulle voisi päivittää Ikä 25v ja tyttölupaus tullut
  14. lullaby89

Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

Täällä oli myös RU eilen. Jännitti kovasti jostain syystä. Onneksi kaikki rakenteen näyttivät olevan kunnossa ja pikkuinen vaikuttaisi täysi terveeltä, sehän se tärkeintä on <3. Pikkuisen painoarvio oli muutaman päivän edellä, eli hyvin siellä kasvetaan :). Haluttiin tietää myös sukupuoli...
  15. lullaby89

Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

Uusiäipälle täältä myös paljon jaksamisia! Toivottavasti kaikki menisi parhain päin. En osaa edes kuvitella miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu.
  16. lullaby89

Tuosta raskausajan daibeteksestä on puhuttu. Itsellänikin se on rv 24-26 ja jännittää jostain syystä jo valmiiksi jos rajat ylittyvät. Vaikuttaako se muuten kuin ruokavalioon? Onko teillä muilla ollut harjoitussupistuksia?? En itseasiassa tiedä ovatko tuntemani "kivistykset" niitä, mutta olen...
  17. lullaby89

Kiitos uudesta pinosta. Meitä on täällä todella paljon, toivottavasti kaikki pysyvät kyydissä loppuun saakka :). Onko teillä muilla ollut kohdun tiennoilla nipistelyä? Itselläni on melkeinpä päivittäin nipistelyä, lähinnä tuolla sivuilla, mutta myös keskellä. Kaipa se kohtu vaan tässä...
  18. lullaby89

Jyväskylässä hoidoissa?

annalii Pahoittelut ikävästä tapahtumasta myös täältä :( tsemppiä jaksamiseen
  19. lullaby89

Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

Heippa! En ole vielä kirjoitellut tänne, mutta olen päivittäin seurannut kyllä keskustelua. Mukava porukka täällä näyttäisi olevan koolla :). Tänään oli meillä np-ultra. Siellä pieni köllötteli, sai hetkellisen keikkumiskohtauksen ja sitten simahti taas. Hienosti kyllä ehti näyttää sormet ja...
  20. lullaby89

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Hydrangea Ihanaa!! Aivan selvähän tuo asia on :heart: Paljon paljon onnea, olet sen ansainnut :heart:

Yhteistyössä