Hakutulokset

1. V

***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

jäiks, tämä viikko jääköön historian pimentoon syömisten puolesta :ashamed: eilinen alkoi hyvin aamulla ja päivällä nutraten ja sitten samperin vapun namipussit huusivat minua tuolla kaapissa!! Miehen syytä kaikki, mitä on koko ajan työmatkalla, syön kait suruuni.. no en, mutta periaatteessa...
  2. V

siis pökäle sentään, täälläkin vapun syömiset jäi päälle ja painoa tullut pari kiloa lisää, juomiset jääneet ja niin myös nutraus. Yritän tänään ja huomenna olla täys nutreilla et saisin painon laskemaan. Vaan kyllä harmittaa.. Ravitsemusterapeutille peruin ajan, kun poika sairaana, on ollut...
  3. V

Nutrilett kavereita ?

Haave tervetuloa mukaan, tosin itselläni alkaa nutraus olemaan jo ohi, kun 10 viikkoa on nyt täysi, vielä viikon pari roikun ehkä mukana, mutta sitten siirrun kokonaan varmaan toiseen ketjuun, jossa myöskin olen kirjoitellut eli kevyempänä kesään. Tule vaikka sinne mukaan, kun täällä alkaa...
  4. V

Heippa, tiedoksi kaikille, että olen täys nutrannut 10 viikkoa, välillä herkutellut minimaalisesti, mutta kuitenkin, viime viikon olin kohtuullisen tiukalla nutrauksella ja siintä se huippu tuloskin syntyi. Nyt tosiaan pitäisi alkaa lopettelemaan täys nutraus ja alkaa 1000kcal ja 2pss dietti...
  5. V

***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

ajatar tervetuloa mukaan! Minulla jäi sitten vapun tavoitteesta uupumaan 200g |O Tässä viikon tunnustus: [list]Pituus: 160cm Aloituspaino: 84,9kg Tavoitepaino: 69kg Paino nyt: 69,2kg Pudotettu yhteensä: -15,7kg Viikkopudotus: -2,8kg Jatkan mukana uudella tavoitteella eli...
  6. V

Nutrilett kavereita ?

icefairy :D :flower: hyvä syy lopetta nutraus!! Kerro heti, kun olet testin tehnyt!
  7. V

:D minä olen niin onnellinen :D paino nyt aamulla 69,6kg! Arvatkaa vaan kuin nopeaan heräsin, kun ihan silmät sikkurassa siihen vaa'an päälle tallustin, lukeman kun näin, niin silmät rävähtivät hereille samantein. Piti sitten uudellen mennä tarkistamaan lukemaa ja saman antoi :D eli tavoite...
  8. V

Nutrilett kavereita ?

:D 69,6kg nyt aamulla :D
  9. V

Metso samoja tuntemuksia minullakin oli viime kesänä, kun karppasin. Ohi menivät, mutta mistä johtuivat en tiedä. Palatakseni tuohon, että huomaako miten toisen laihtumisen. Juu itse kyllä huomaan ja sanon muutokset ystävilleni, kehun ja kannustan, koska itse tiedän miten se pieni huomio...
  10. V

Nutrilett kavereita ?

icefairy on tosi totta että paino välillä junnaa ja varsinkin jos se rasva korvautuu lihaksella niin painoa saattaa jopa hetkellisesti vähän noustakin, tosin sitten taas on positiivinen vaikutus kun lihas kuitenkin kuluttaa enemmän energiaa kuin se ex-rasvavarasto. Mutta anteeksi, kun nyt...
  11. V

Samaa ihmettelen minäkin Metso ja Ikuinen laihduttaja, miten muka joku ei huomaa jos olen laihtunut lähes 14kg ja senttejäkin kadonnut jo reilu 46 ja ei mitään kommenttia. Ihmettelen vaan, että olisiko niiden henkilöiden aika käydä tarkistuttamassa näkönsä tms. tutkimuksia.. ai juu, tänä aamuna...
  12. V

Nutrilett kavereita ?

icefairy ystävälläni jumitti samassa lukemassa kolme viikkoa, vaikka oli pelkillä pusseilla ja tiukasti. Hänellä loppui jo se 10 vko:n kuuri ja nyt alkoi se 1000kcal+2pss/vrk viikon ajan. Minulla on taas henki päällä tämän pussittelun suhteen, toivon kovin että ensi pe olisin jo...
  13. V

Nutrilett kavereita ?

No niin, paino taas laskussa :D eli nyt aamulla 71,4kg.
  14. V

tässä viimein inha tulokseni :ashamed: : [list]pituus: 160cm aloituspaino: 84,9kg tavoitepaino: 69kg paino nyt: 72kg pudotettu yhteensä: -12,9kg viikkopudotus: +0,4kg :ashamed: Vapun tavoite tuntuu tavoittamattomalta, mutta olen tiukkana tulevan viikon ja tämän viikonlopun, ensi pe...
  15. V

Nutrilett kavereita ?

icefairy täällä ollaan ja nöyrä anteeksi pyyntö hiljaisuudesta. Olen ollut rillittömänä monta viikkoa ja aurinkolaseilla täällä kirjoittelin pimeässä hädintuskin nähden. Päähän siinä alkoi särkymään ja oli pakko pistää tauko palstailuun, mutta eilen sain omat prillit korjattuina takaisin ja nyt...
  16. V

Onnittelut Metso, todella hienoa! Minulla viikonloppu meni kivasti matkalla, mutta syömiset :'( en todellakaan kerro nyt ennen perjantaita mitä sain takas parissa päivässä. No oma vika, jatkoin herkuttelua vielä eilenkin.. hitsi et harmittaa, en taatusti pääse siihen tavoitteeseeni ensi...
  17. V

Nutrilett kavereita ?

Siis uskomatonta, sovitin stockalla kapeaa mallia olevaa Jackepotin farkkumekkoa kokoa 40 ja se mahtui päälle vaikka oli farkut ja pitkähihainen paita päällä! Minä olen jo päivä laskuissa aivan sekaisin, mutta viimeisin punnitus: 71,6kg
  18. V

Huomenia kaikille! Nyt vasta kirjaan tulokseni, en eilen enään illalla kyennyt tihrustamaan väsyneenä näppistä aurinkolasien läpi. Pituus: 160cm Aloituspaino: 84,9kg [list]Tavoitepaino: 69kg Paino nyt: 71,6kg Pudotettu yhteensä: -13,3kg Viikkopudotus: -1,2kg Tänään lähtö muutaman...
  19. V

Nutrilett kavereita ?

icefairy ostin myös niitä suklaapirtelöitä HP:ltä ja niin paljon muuta.. mutta sovitin aamulla hyvin vanhaa Jackpotin farkkuhametta kokoa 2 ja se oli sopiva, ei tursunnut mistään ja istui tosi hyvin päälle :D
  20. V

Ikuinen laihduttaja voit päästä tavoiteeseen vapuksi vaikka et liikkuisi, jos vaan maltat jättää herkutut väliin ja kcal määräsi on kohtuullinen siihen nähden et liikunta on vähäistä. Ole tiukkana, vaikka oletkin kevät flunssan (toivottavasti vain flunssa) kourissa.

Yhteistyössä