Hakutulokset

1. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea lilaviolet ja toivotaan, että kyydissä pysyy :love: Täällä kp 2/28-30. Oon puhelimella, niin ei punaiseksi laittaminen onnistu. Tajusin eilen, että tää on nyt jo 17. yrityskierto. On aikaa vierähtänyt mutta koitan pysyä positiivisena, kyllä se meillekin vielä vauva tulee :)
  2. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onko muilla letrojen syöjillä tullut tiputteluvuotoja? Näyttää nyt käyneen niin, että viikko ennen kuukautisia alkaa turhuttaminen.. Ah, hienoa "vuotaa" kaks viikkoa putkeen. Kyllä tekis mieli haukkua nuo surkeat munasarjat alimpaan helvettiin :D
  3. K

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa uusille! Omaa napaa: tässä kierrossa ei edes kuviteltuja oireita paitsi nyt, kum tajusin ettei oviksen jälkeistä kuivaa kautta oo tullut.. Ja kun vielä paperiin tuli milli ruskehtavaa limaa näin viikko ennen oletettuja menkkoja niin mielikuvitus alko tietysti laukkaan :D no...
  4. K

Toiveena vauva 2017-2018

Oon ollut pois täältä parisen viikkoa ja aloitin kyllä kahlaan lukemattomia viestejä mutta jakaminen loppu kesken :D Ilmeisesti joitain plussia on kuitenkin tullut, onnea niistä! :love: Tanjuskan mietteet kuulostaa tutuilta, onhan sitä hirvittävän pettynyt että oma kroppa pettää "siinä mihin...
  5. K

Toiveena vauva 2017-2018

Pahottelut uuteen kiertoon joutuneille :( ja onnittelut plussanneille! :love: On: hän kierron letrot syöty ja oon ollu ihan hermoraunio. Mieski jo huomautti :whistle: tuikintaa tuntunu molemmilla puolilla joten ehkä jommallakummalla puolella jotain tapahtuu:)
  6. K

Toiveena vauva 2017-2018

Eikös juu, et kp1 on se päivä kun hanat aukeaa kunnolla? Eli se päivä ois nyt vihdoin. Alotan letrot suunnitellusti kp3 vaikka epätodennäköistä, että ovista päästäs hyödyntään tässä kierrossa. Ihanaa juhannusta kaikille ja positiivista mieltä odotuksen odotteluun :)
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

Saako tuijottaa vaan omaa napaa ja narista :mad: olin niin tyytyväinen maanantaina kun vuoto alko, et saan tänään alottaa letrot ja oletettavasti ehditään oviskin hyödyntää ennen perhelomaa mutta eipä se mennyt niinku strömsössä. Vuoto lopahti taas alkuunsa ja rusehtavaa vaan tuhruttanu sen...
  8. K

Toiveena vauva 2017-2018

Tsempit kaikille jotka vielä odottaa odottamista!(y) Täällä kp1, eka letrokierto ei siis sitä parasta tulosta tuonut mutta jo ovulaatio oli puoli voittoa :) viikonloppuna oli kyllä melko itkunen tunnelma, kun olin varma et uuteen kiertoon mennään mutta nyt alkaa oleen jo paremmilla mielin...
  9. K

Toiveena vauva 2017-2018

Laskeskelin, että nyt ois ehkäpä dpo 9.. Edelleen kuvittelen oireita, painetta alavatsalla, jatkuvaa vessassa ravaamista ja iltaisin iskevää kuvotusta. Mutta toisaalta onnistun keksiin kaikille myös muita selityksiä. Oon jo pari päivää narissu miehelle, etten jaksa enää oottaa että selviää tämän...
  10. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea hurjasti cicada! Ja myös muille jo plussanneille ja plussaa toivoville hurjasti onnea mukaan :love: On: päivät tuntuu matelevan nyt kun ensimmäistä kertaa tietää, että oikeasti ovulaatio on tapahtunut ja mahiksia voi olla. Edelleen alavatsalla on välillä nippaillu ja sitähän silmä kovana...
  11. K

Toiveena vauva 2017-2018

Niin tiiän tuon tunteen kun vaikka mitä oireita tuntus olevan muttei kuitenkaan halusi taas pettyä. Mekin kun on reilu vuosi nyt yritetty, niin onhan tässä petytty moneen kertaan. Oma mieli on niin paskiainen, että keksii aina vaikka mitä raskauteen sopivia oireita :D Nyt oon muka niin...
  12. K

Toiveena vauva 2017-2018

Mä söin yhdessä kierrossa gelee royaleja, tiiä sit johtuko niistä vai jostain muusta mutta kierto veny 56 päivää pitkäksi.. En oo toista kertaa uskaltanu syyä :D Onnea plussanneille :love: Meillä oli tänään folliultra, selvis että vasemman puolen munasarja on vieläkin romumpana, kuin mitä...
  13. K

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ei oo hirveästi ehitty taas ajattelemaan koko asiaa. Just sain yhdestä koulusta paperit kouraan ja nyt sitä onki käyty jo pääsykokeissa seuraavaan :D Mutta just hoksasin, että KP 7 ja tälle kiertoa ei tarvi enää nappeja popsia. Onneksi! Viime päivät on ollut suu niin kuiva, ettei mikään...
  14. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kovasti väitti, ettei semmosta tapahdu mutta enpä uskalla luottaa kun väitti ettei juuri muitakaan oireita tuu :D jännä nähä mutta kyllähän tässä toiveet melko korkealla on, aika hyviä tuloksia ilmeisesti tuolla lääkkeellä kuitenkin saatu :)
  15. K

Toiveena vauva 2017-2018

Niistä limakalvojen oireiluista oonkin lukenut, toivottavasti jäis semmoset oireet vähäisiksi. Kysyinki lääkäriltä, et ei kai musta tuu noilla ihan hirveetä kiukkuilijaa kun tuntuu, että ilmankin oon ennen menkkoja yks hirviö :D
  16. K

Toiveena vauva 2017-2018

Toivottavasti tärppää! Onko sulla tullu mitään sivuoireita? Mulla vasta toinen päivä letroja ja järkyttäviä alavatsakipuja, ihan kunnolla juilii ja painetta tuntuu. Toivon nyt vaan, ettei ainakaan kipeemmäksi menisi.
  17. K

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Pitkän tauon jälkeen päätin tulla lueskelemaan tänne ja ihan paljon näyttää plussia tulleen :love: Onnea plussanneille! Ja toki yrittäville myös :) Me päästiin tuossa alkuvuodesta tutkimuksiin ja niinku arvelinki, rakkulaiset munasarjat oli tuomio. Lääkäri kovasti ihmetteli, että yhden...
  18. K

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp1 vihdoin ja tän myötä siirrynki nyt taustalle, varmaan käyn lueskeleen teijän juttuja ja jännitän plussien puolesta mutta itellä nyt tilanne se, että pidän tuumaustaukoa koko lapsiasiasta. Tästä on tullut itelle niin stressi ja toisaalta kun on kiirettä työssä ja opiskelujutuissa, niin...
  19. K

Toiveena vauva 2017-2018

Julietille kovasti voimia! Täällä on hämärää, ovistesti oli tosiaan positiivinen torstaina ja tänään tuikki hetken aikaa alaoikealle ja tuli tippa pari veristä limaa.. Tokko se vielä mitää kiinnittymisvuotoa olis joten mitä lie välivuotoa..
  20. K

Toiveena vauva 2017-2018

Olipa ihana tulla lueskeleen näitä, kun niin paljon on tullut plussia testeihin! Onnea plussanneille :love:

Yhteistyössä