Hakutulokset

1. Levari

40+ so what wol.13

Parisuhde muuttui ja eroa tehty nyt viimeinen viikko.Voin sanoa että onneksi en tässä ajassa ehtinyt tulla raskaaksi,tekisi tilanteesta vielä haastavampaa.Tsemppiä kaikille ja hyvät jatkot.Poistun nyt suunnittelemaan uutta alkua.
  2. Levari

40+ so what wol.13

Zammakko.Peukut ja varpaat on pystyssä klinikkavierailun suhteen.(y) Päivitähän kuulumisia kun ehdit. Itse en ole vielä ajatellut ruveta ovista tikuttamaan,jos mitään ei parin kk sisällä näytä tapahtuvan niin sitten rupean ovista testailemaan.Tiistaista saakka on tosin alavatsaa nipistellyt...
  3. Levari

40+ so what wol.13

Päivittelen omaa tilannetta sen verran että ovista odotellessa ja peitto heilutellessa.Olen eri laskureita tsekannut kp 28-35 milloin ovis osuisi,melkoista arvailua kun se edellinen kierto oli niin pitkä.Kaiken mukaan kuitenkin loppuviikosta/ensi viikolla pitäisi jotain ruveta tapahtumaan.(n)...
  4. Levari

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 6/27-33 Menkkoja sain odotella todella pitkään mutta uudenvuoden kunniaksi vihdoinkin alkoivat ja loppuivat.vuoto oli niukkaa ja kesti vain muutaman päivän mutta nyt on päästy viimeinkin ns.yrittämiseen. Onnea plussanneille ja hedelmällistä vuotta muille yrittäjille.
  5. Levari

40+ so what wol.13

Miikkuliina tervetuloa joukkoon. Pözzi.Ei tarvitse pahoitella verijuhlista,nyt tiedän kaiken olevan siltä osin kunnossa. Muuta päivitettävää tässä ei sitten olekaan kuin vuodon loppumista odotellessa.
  6. Levari

40+ so what wol.13

No niin,nyt ei tartte menkkoja ododtella,hanat aukesi aamulla ihan kunnolla joten nyt menkkojen loppumista odotellessa. :)
  7. Levari

40+ so what wol.13

MAANANTAI 2.1.2017 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus zammakko (42)...............1................... 59/25-40 Levari (38)....................1.......................2/27-33 Roxanne (42)..................1................... 44/29 Hupsu Haave...
  8. Levari

40+ so what wol.13

Roxanne.Multa poistettiin kierukka lokakuun alussa joten pillereitä ehdin syödä vain vajaa 2,5kk. Menkkojen puuttumista olen ihmetellyt ja tänään wc-reissuilla on paperiin jäänyt ihan aavistus haalean punaista,ei kuitenkaan niin paljoa että tarvitsisi edes pikkarisuojaa.Tässä nyt ihmettelen...
  9. Levari

40+ so what wol.13

Hupsu Haave.Onnea hienosta plussarivistä. Roxanne.Voi ei,tsemppiä toivottelen. Täällä on reissusta kotiuduttu ja viikko jännitetty tuleeko menkat vai ei onko raskaana vai ei.No,nyt aamulla taas testi tehty ja negaa näytti.(n) Mä en kohta ymmärrä mihin ne menkat on kadonneet marraskuun...
  10. Levari

40+ so what wol.13

Roxanne.Ymmärsit oikein,minulla on 1 aikuinen +20v lapsi ja edellisestä raskaudesta on jo sen verran aikaa niin koen olevani 'ekaa kertaa'asialla.
  11. Levari

40+ so what wol.13

Roxannalle paljon paljon onnea. Jiminalle voimia ja tsemppiä,rankka kokemus epäilemättä. Kiitos kaikille,tässä tuntee itsensä tervetulleeksi ryhmään.Täällä taas tänään testattu ja negaa näytti.Menkat on edelleen tulematta ja edelleen ihmettelen mihin ovat hävinneet.Miehellä alkoi juuri loma...
  12. Levari

40+ so what wol.13

TIISTAI 20.12.2016 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus zammakko (42)...............1................... 46/25-40 Roxanne (42)..................1................... 31/29 Minzi (39) ......................3.......................25/26-29 Kasenja (40)...
  13. Levari

40+ so what wol.13

Kirjoittelinkin jo vauva 2017-2018 ryhmään ja tämä taas on itselle iän puolesta sopivampi ryhmä.:) Ikää itsellä 38v mies hieman nuorempi. Minulla entuudestaan 1 lapsi,miehellä ei lapsia ennestään.Kierukka poistettu 10/16 jonka jälkeen minipillerit hetken käytössä ja kypsyteltiin tätä yhteistä...
  14. Levari

Toiveena vauva 2017-2018

Mukaan ilmoittautuu +35v pari joilla ensimmäinen yhteinen lapsi toiveena.Itsellä ennestään aikuinen lapsi ja miehellä ei lapsia ennestään.Kierukka poistettu 10/16 jonka jälkeen minipillerit joiden kanssa kierto piteni ja menkat oli niukat.Nyt pillerit lopetettu (14.12) ja menkkoja ei...

Yhteistyössä