Hakutulokset

1. I

Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Ultrassa käyty :love: Siellä hän oli ja kovin reipas sydän ♡ Kaikki hyvin ♡
  2. I

Maaliskuiset 2018

@Pupiini73 Paljon suojelusenkeleitä ♡ Kumpa kaikki olisi hyvin :unsure:
  3. I

Maaliskuiset 2018

Iltatähti 76 sairaalasta ei vielä varmuutta toinen lapsi la 16.3 :love:
  4. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä sain samanlailla, kun nämä tein menkkoihin oli vielä 4 päivää. Plussa testi reagoi vahvasti mutta digi ei koska liian aikaista tehdä digi. Älä luovuta (y):love:
  5. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Plussa on :rolleyes: Sain itse samanlaisia ja nyt olen hyvin vahvasti tiineenä (y):love:
  6. I

Maaliskuiset 2018

Täällä myös plussattu ja kovin toivottu :love: Toivottavasti pysyy kyydissä mukana :rolleyes: Kaikille plussanneille paljon onnea ja vauvaliimaa :love:
  7. I

40+ so what wol.13

Meille taitaa tulla vauva :oops: Tein aamulla testin ja plussaa näytti :love: Hieman sekavat ja epätodelliset fiilikset. Täytyy vaan toivoa että kaikki sujuisi hyvin :rolleyes: Olkaa toiveikkaita, toivottavasti plussaa alkais tähän ryhmään tupsahtelemaan :love:(y)
  8. I

40+ so what wol.13

Dpo 0 tai 1 :) taas on se aika kuusta kun jännätään niin ettei veri kierrä päässä :sick::X3: Yk 8 keskenmenon jälkeen :unsure: Josko tämä kierto olisi meidän :rolleyes: Tsemppiä, ihan jokaikiselle :love:(y)
  9. I

Toiveena vauva 2017-2018

Osta maca tabletteja, itse ostin kanssa jauheena ja se on ihan hirveetä :sick: jogurtin kanssa saan alas :cautious: Tsemppiä (y)
  10. I

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä on niin mahtava plussa-aalto että oksat pois (y):eek: Kaikille hurjasti onnea :love: Itse pääsen taas piinailun makuun :D Ja Clomeja en syö enää ikinä, paino noussut yli 5 kiloa, Helvetinmoinen pahoinvointi, todella pahaa unettomuutta, iho mätänee ym ym :poop::poop::mad: Jos tästä...
  11. I

Toiveena vauva 2017-2018

ONNEA AAAAAA :love::LOL::love::LOL:
  12. I

Toiveena vauva 2017-2018

Täällähän on kova meno (y) Hyvä naiset :LOL: KP 5 ja taas clomit naamariin :sneaky: jotenkin sellainen fiilis että Clomit ei nyt riitä :cautious: Ens kuussa labratulokset sen näyttää, tässäkään kierrossa ei ultraa koska lääkäri lomalla :cautious:, ärsyttävää! Onneksi on kesälomaa vielä 3...
  13. I

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos ihanainen tästä mielenkiintoisesta tietoiskusta :love::rolleyes:
  14. I

Toiveena vauva 2017-2018

Niin siinä taas kävi, kp 1:cautious: Ei tässä itkut auta, positiivisella mielellä vaan eteenpäin kohti uutta piinaa :sneaky: Tällä kertaa clomit x 2 kierron 5-9 päivinä. Vuotopäivissä on kyllä yx hyvä puoli, ei tarvi piinailla eikä jännätä yhtään mitään, voi hengähtää edes yhden hetken...
  15. I

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille :rolleyes: Labratulokset tuli, progesteroniarvo oli 14.12 lääkärin mukaan ovulaatio on tapahtunut, viime kierrossa se oli 4 o_O Testi näyttää viivan paikkaa :cautious: iltaisin alkava krapula, lämmöt korkealla eikä oireita että menkat alkais (n) Huomenna kaupasta hakeen...
  16. I

Toiveena vauva 2017-2018

Kuinka moni teistä tarkkailee lämpöjä o_O ja jos niin miten on ollut ennen plussaa o_O:whistle:
  17. I

Toiveena vauva 2017-2018

Haamuja haamujen perään :cautious: On tää raskasta, täydet sympatiat heille jotka ovat kamppailleet raskautumisen kanssa jo vuosia :unsure: Tää alkaa tuntumaan turhauttavalta :cautious: Kävin tänään labrassa ja tulokset soittaa lääkäri keskiviikkona. Jos vieläkään ei ovulaatiota ole tapahtunut...
  18. I

Toiveena vauva 2017-2018

Haamu :geek:
  19. I

40+ so what wol.13

Halaukset ja sympatiat kaikille menetyksen kokeneille :unsure: tiedän miltä tuntuu :unsure: Kaikesta huolimatta täällä on plussaepidemia, ajattelin tulla saamaan tartunnan ;) Tällä hetkellä meneillään dpo 4 ja toinen clomikierto tupla annoksella. Ongelmana mulla se, että en ovuloi omin avuin...

Yhteistyössä