Hakutulokset

1. A

Lokakuiset 2018 <3

Ensinnäki; POKS!!! :love::love::love: 12 viikko, jee :love: Tsemppiä Ultriin ja ONNEA vielä kerran siellä käyneille <3 @viipulainen Konstit on monet, sanoi akka kun rakkauttaan salata yritti :D (oli pakko muuttaa toi vanha sananlasku tähän, sopi hyvin :D ) Hyvä ku sait noin hyvin järjestyyn...
  2. A

Lokakuiset 2018 <3

@AnMaaria Kiitti vinkeistä! Oon vähän pihi laittaan itteeni mitään ni ei haluais turhaan ostaa kalliita (tai no eipä noi toki normivaatteita kalliimpia maha ees olla:D) vaatteita, jotka ei piskaan hyviä tai käytännöllisiä ja jotka ois heti puhki/rikki/nukkasia :confused: Mekkoja onneks on jonkin...
  3. A

Lokakuiset 2018 <3

@amaia Eikös ne monasti sano, et äidinvaisto oikeessa..? ;) Mul on sillai poikafiilis taas, mutta en tiiä tosiaa oonko takertunu siihen ajatukseen sitten "liiaksi" ku tuli vaan sillon alussa se fiilis :D Toki taas, sukupuolella ei väliä, mut oon aina toivoni, et esikoinen ois tyttö (niinku minä...
  4. A

Uskallanko laittaa lapselle Hirudoid forte -geeliä?

Tää nyt saattaa olla turha vastaus, mutta kuitenkin: Ainaki raskaana ollessa ja käyttäessä saa käyttää, ni luulis et saa lapsellekin. Kannattanee kuitenkin kysyä/ varmistaa apteekista, kun onhan sitä mm. Ruokiaki, joita saa raskaana syyä, mut ei saa antaa lapsille... Jos ei netistäkään löydy...
  5. A

Lokakuiset 2018 <3

@Wiiwiii HerraJumala ku tuntuu et oot jo pitkällä:eek: Ootappa nyt meitäki (tai mepä vähän kiritään)! :D Hiljaiseloa varmaan itte mukanani joutuu välillä pitämään, no worries! Hihi, mistäkö tuntuu et varsinki mummot ja isomummot ja isoisomummo häämöttää hulluna, mikä on kyllä kivaa (vaikkakin...
  6. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha toki teet niinku itte parhaaksi näet. Salkkunahan kyllä saa eikä raskaus saa olla esteenä työn jatkumiselle, mutta hyviä pointteja tuli kyllä tostaa, et miten voi sit pissiä omaan nilkkaan :( MUTTA jos irtisanoutuminen tuntuu susta itsstä parhaalle, ni anna mennä! Eipähän rassaa ja...
  7. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha voi että sulla vastustaa :cry: Ehkäpä, ku sulla on näin paljon vaivoja alussa, ni loppuraskaus on sit paaaaaaaaljon helpompi. <3 TAI synnytys suht helppo TAI vauvan kans on sit "helppoa" (ruokinnat sujuu hyvin, vauva nukkuunmelkein heti pitkiä yöunia jne) <3 16.4. Näät sit pikkusen ja...
  8. A

Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen Haha, ou nou! :D Mut sulla hyötyy olla kyl mahtavat lihakset, varsinki selässä, notta pysyt pystyssä ja jaksat liikkua yms! On se hurjaa mihin meän naisten kropat pystyy! :eek::love::LOL: Ookei, no ei oo vielä mulla näkyny, ehkäpä niitä tulisi vasta loppua kohen niitä...
  9. A

Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen ENSINNÄKI IHANA MASU :love::love::love: Ei mun maha oo noin nätin mallinen! Aivan ihana :love::X3::LOL: Toisekseen kiitti infosta. Luin jostain et voi jo näillä viikoilla alkaa näkyyn mut en oo vielä ainakaan huomannu:D Ahaa, toikin oli uutta tietoo taas myös tosiaan noi...
  10. A

Lokakuiset 2018 <3

@amaia sitä se mahtaa olla, vuoristorataa! Tänä aamuna vaan h7eman kuvottava olo, aamuyöllä heräsin (yhessä vaiheessa heräsin joka aamu aamuyöstä ja valvoin pari h ja sit nukkuun) pitkästä aikaa ja olo kyllä paljon parempi tänään, mutta nyt se et menkkavellonta, jota kans välillä ollu, ni iski...
  11. A

Lokakuiset 2018 <3

Heips naiset! Tervetuloa uudet <3 Ja ihanaa lukea tein kaikkien kuulumisia <3 Kiitos myös OYS- ja synnytysvinkeistä, ootte ihania :love: Mulla ollu siis ihan älyhuono olo! Pari pv menny melkeen kokonaan vaan sängynpohjalla; eilen kävin vähän ulkoilemassa, ku välillä tuntuu helpottavan, mutta...
  12. A

Lokakuiset 2018 <3

Pahoittelut kirjotushäröistä, ennakoiva on hanurista... eränä = erejä, kunnallaanko = kuunnellaanko...
  13. A

Lokakuiset 2018 <3

@viipulainen Mulla se hyvä puoli, et on jo diabetes, ni ei tartte sitä rasitusta tehä. Tosi monet joilla diabetes, ni ihan terveitä lapsia syntyy, mutta toki se aina kummittelee ja eritoten ku in se tyyppi 2 ja raskausdiabetes ihan eränä keskenään ja verrattaen ykköseen... Suurin (pun intended)...
  14. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha Ootko jo käyny hierojalla, oliko apua? :) Ihana myös ku muillaki hormonit heittelee, ahistaa itseä ku tuntuu et kärttyää ja itkee ihan pikkuasioista :whistle::whistle::whistle: Ja pakko sanoa, et hienoa, ku osaa pyytää anteeksi; son loppupeleissä vaikeaa ihmusluonteelle ja varsinki...
  15. A

Lokakuiset 2018 <3

@Eetuha Aijaa! Mulle sanottiin äippäpolilla ettei buranaa :eek: Mut onpa hyvä jos saaki! Kauhulla oon nääs just oottanu et jos iskee migreeni, et miten selviän, ku toikaan combo ei auta, varsinkaan jos otan liian myöhään :( Ei kyllä kuulosta kivalle se kipu :( Ookko saanu mistään mitään...
  16. A

Lokakuiset 2018 <3

@Montecea , @amaia ja @Mini-Myy , yleensä käsittääkseni helpottaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, mut on hyvin yksilöllistä. Mun pitäis kai olla Ilonen, et ei oo o:ksi lentäny, mut siis yökkimässä pitää käydä ja ihan on tuloillaan, muttei kuitenkaan tuu :/ Ja ihan HIRVEE tää OLO mikä on siis...
  17. A

Lokakuiset 2018 <3

@Äitiliini80 Voi ei! Hurjasti tsemppiä ja haleja ja jaksamista <3 Vastoinkäymiset vahvistaa,vaikken niitä kenellekää toki toivo. Minoon kans sitä mieltä, et pahat asiat ei tapahd sellaiille, jotka niitä ei kestäis. Ootte molemmat, sinä ja @Hiutale89 , uskomattoman vahvoja naisia <3 Yövuorot...
  18. A

Lokakuiset 2018 <3

@Wiiwiii Ihana ku jollaki muullaki yövuoroja! :X3: Joo, luulen et eka yö se pahin, ku ihan hyvät unenlahjat kyllä on muuton sit ku ekasta yöstä selviää... Mut jännittää vähän jos paha olo iskeeki, ku miss mie oon töissä ni ollaan yksin osastolla :confused: Toki ny saa toisilta osastoilta apua...
  19. A

Lokakuiset 2018 <3

Hih, onpas täällä kirjoieltu :X3: Mulla ollu älyhuono olo ja väsymys ja huomenna alkaa yövuoroja melkeen viikko putkeen, jännittää miten menee... Tosin aamusin huonoin olo ni luulis et yötyöt passais paremmino_O Mie tykkäsin äitiyspakkauksesta, laatikosta en niinkään mut sisältö oliki tosi...
  20. A

Lokakuiset 2018 <3

Täällä iho hiton paha olo :sick: Nää aamut on pahimpia :( Oon yrittäny ulkoilla ja rentoutua ja äh -ei mitään :D Pahoinvointirannekkeet auttaa vähän, mut en tiiä onko nää ihan legitit, samanlainen paketti ku apteekissa, mut nää jotenki puristaa sillai ikävällä tavalla D: Siskolta ku kerran oon...

Yhteistyössä