Hakutulokset

1. K

Onpa palsta hiljainen

kaikki on pikkujouluissa tänään.
  2. K

Mitä huomenna stadissa?

hienoja ideoita, kiitos niistä =)
  3. K

Mitä ajattelette miehestä joka juo Pirkka-olutta?

tässä tölkissä näköjään lukee että Olvin tekemää Iisalmessa :)
  4. K

Mä en oikeen tajua ihmisiä jotka valittaa talvella kylmää, mutta eivät silti pukeudu kunnolla

mulla on lämpimät vaatteet, untuvatakit yms. enkä kyllä suostu palelemaan ulkona. Ärsyttää vaan se, että vaikka mun lapsella oli myös "napajäätikkövehkeet" päiväkodissa tänään niin ne ei ulkoile jos on yli 10-.
  5. K

mitäs maksaa ajokortti nykyään? onko se autolla ajaminen niin vaikeaa miltä näyttää?

ihan sama mitä maksaa, kyllä se kortti kannattaa hankkia. avaa hieman uusia sfäärejä=) Ajoin itse kortin nelikymppisenä ja harmittaa nyt vaan se etten tehnyt sitä aikaisemmin. Helpottaa elämää kummasti ja kuuluu kai yleissivistykseen. Liikenteessä ei tarvi itse törttöillä vaikka muut sitä...
  6. K

Mitä huomenna stadissa?

.. siis 2-vuotiaan lapsen kanssa. Hieman on kylmää joten koko päivää ei voi ulkoilla, kai,. Jotain taidenäyttelyitä joka voisi pientä kiinnostaa? Ehdotuksia, please.
  7. K

Mistä voi ostaa käpyjä pääkaupunkiseudulla?

hyvä vinkki. Tippuukohan ne sitten huomenna vai koska? ;)
  8. K

Mistä voi ostaa käpyjä pääkaupunkiseudulla?

... pari jätesäkillistä tarvisin ja jees, en siis viitsi kerätä itse, siksi tätä kyselenkin :whistle:
  9. K

UV-uikkareista

juu näin on. Henkkamaukka näköjään myy ihan asiahinnalla.
  10. K

Kissaverkko vaunuihin.

siitä valkoisesta en tiedä, mutta mulla sellainen metallinen. Ajavat varmaan molemmat ihan asiansa, tässähän ei nyt sitten mistään hightecistä kyse. Nyt ei enää käytössä. Asun Itä-Helsingissä :saint:
  11. K

Valkoiset takit...

eikö suojavaatteita ole kuin valkoisia?
  12. K

Mihin osastoon huutonetissä laittaisin välikausipuvun kokoa 80cm?

pieneksi jäänyt pojan 80cm Reimatec itä -helsingissä
  13. K

lampaantalja

mistä sais sellaisen pienen lampaantaljan jossa aukot vaunujen turvavaljaille? joku yritys niitä myy, en nyt vaan muista mikä?
  14. K

Tammikuussa Teneriffalla puertodelacruz, tarvitseeko lapsi uv-suojapukua uima-altaalla?

joo menee sitten mulla varmaan suojapuvun ostoksi :whistle:
  15. K

Tammikuussa Teneriffalla puertodelacruz, tarvitseeko lapsi uv-suojapukua uima-altaalla?

aurinkorasvalla pärjätty vai kylmissä paikoissa käyty?
  16. K

uv-suojapuku ilmeisesti aika turha. Ois se tietty hassun näköinenkin kun vaippa alta pullottaa. :)
  17. K

.. niin siis tarkeneeko siellä yli päätänsä chillailla altaalla (joka lämmitetty). Elämäni eka kerta kanarialla ja niin on myös 14 kk: ikäisen lapsen :)
  18. K

h&m:lle koodia?

:flower: kiitos kovasti, rotsille vois ollakin käyttöä..

Yhteistyössä