Hakutulokset

1. Olivia_

Syyskuiset 2019

Päivitin listan ettei täysin huku tuonne edellisille sivuille. :) @Teka Tervetuloa mukaan! Vielä ei olla tehty mitään ryhmää.
  2. Olivia_

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies 30 / esikoinen LA 4.9. topis / minä...
  3. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Adii Me ollaan myös menossa PerheArteen varhaisultraan. :) Ajattelin varata rv 7+0, koska 7+1 on ensimmäinen neuvola. Ruokavalio: Oon jättänyt kaiken "ei-sallitun" pois, kahvia menee yksi kupillinen päivässä. Ennen tuli juotua useampi kupillinen.
  4. Olivia_

Syyskuiset 2019

@forester Ihana juttu, ettei verta ole tullut enempää! :love: Mä olin eilen huonovointinen nukkumaanmenoon asti ja aloin tosissani harkitsemaan pahoinvointiranneketta. Viikkoja tänään vasta 4+6, mitähän tää on myöhemmin ku nyt jo tuntuu näin pahalta :LOL: Töissä oon ollut reilu tunnin ja tähän...
  5. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Emmae On kyllä vahvat viivat! :love::love:
  6. Olivia_

Syyskuiset 2019

Mulla on koko iltapäivän ollut etova olo, toistaiseksi ei oo tarvinnut pönttöä halailla. Lähipiirissä tosin on vatsatautia ja mies alkoi juuri valitella pahaa oloa, onkohan sittenkin joku tauti tulossa... :eek:
  7. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Kunpa Ihanaa että kaikki oli hyvin ultrassa! :love: Hyvä juttu, että pääset uudestaan ultraan. Mulla todettiin ennen esikoista km juuri ennen np-ultraa. Esikoisen raskausaikana viikkoa ennen np-ultraa holahti housut täyteen kirkasta verta ja olin varma, että sekin meni kesken. Päivystyksessä...
  8. Olivia_

Syyskuiset 2019

Tätä en muuten tullut ajatelleeksi. Täytyy siis pähkäillä uudestaan. :)
  9. Olivia_

Syyskuiset 2019

@forester Toivottavasti olisi täysin harmitonta vuotoa. <3 Mun on tosi vaikea salata raskautta. :LOL: Tekis mieli jo kertoa kaikille. Yksi ystävä tietää. Viimeks kerroin parille ystävälle ja työkaverille ja oli raskasta sit kertoa keskenmenosta. Ajattelin odotella sinne ultraan ja kertoa sitten...
  10. Olivia_

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen LA 4.9. topis / minä 25, mies 26 / esikoinen Kunpa /...
  11. Olivia_

Syyskuiset 2019

Nukun muuten ihan hyvin, mutta tosi vaikeeta nukahtaa. @Kerttuli83 Tervetuloa mukaan! Haluatko meidän la-listalle mukaan? :)
  12. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Adii Päivitetty. :) Mä synnytin Jorvissa molemmat lapset ja tykkäsin kyllä! Ihan jo matkankin takia haluaisin Jorviin, kuopus kun tuli aikamoisella vauhdilla. :LOL:
  13. Olivia_

Syyskuiset 2019

@Zuviih Mä haluaisin kovasti kirjottaa blogia, mutta en oo saanut aikaseks. :LOL: Mulla on puhelimessa sellanen "päiväkirjatyylinen" sovellus, johon kirjotan ylös kaikkea raskauteen ja arkeen liittyvää. @Beibihaaveilija No nyt on kyllä vahvat viivat! :love: Pitäisköhän itekin vielä kertaalleen...
  14. Olivia_

Syyskuiset 2019

Päivitin LA-listan. Lisäilkää itsenne jos ette ole listalla. :) @Beibihaaveilija Yritän muistutellä itteäni, että mahakivut kuuluu asiaan. :) Tää murehtiminen ei taida loppua ikinä, pahenee vaan kun vauva syntyy. :LOL: Täällä tuttua kans muhkuraiset rinnat. Näyttää välillä siltä ku ois käyny...
  15. Olivia_

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen LA 4.9. topis / minä 25, mies 26 / esikoinen Kunpa /...
  16. Olivia_

Syyskuiset 2019

Mä katoin samaa kun eilen päivittelin tota listaa. :LOL: Pitäisköhän tehdä tän ketjun ekaan viestiin (@Jeppis92 kirjoittama) lista pelkistä lasketuista, hankala pysyä rv:issa perässä. :ROFLMAO: @Josephina Alkuraskauden vuoto on ihan normaalia vaikka pelästyttääkin. Toivottavasti olisi...
  17. Olivia_

Syyskuiset 2019

Mä en myöskään uskalla liittyä sinne vauva 2019-ryhmään ettei kukaan tuttu näe. Mä voisin kans haluta yv:llä liittymisohjeet :D
  18. Olivia_

Syyskuiset 2019

Wa-ryhmä vois olla kiva! :)
  19. Olivia_

Syyskuiset 2019

Syyskuiset 2019: LA 31.8 forester / 40v /toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen LA 4.9. topis / minä 25, mies 26 / esikoinen Kunpa / minä 39, mies 31/ mulla 5 ja miehellä 2, ensimmäinen...
  20. Olivia_

Syyskuiset 2019

https://aijaa.com/czcSAb Pitihän se yksi testi vielä tehdä. :rolleyes: Ylempi tältä aamulta, alempi toissapäivän aamupissasta. On se vähän vahvistunu. :love: Tänään viikkoja 4+2 (tai 5+2 neuvolan laskujen mukaan).

Yhteistyössä