Hakutulokset

1. A

Toiveena vauva 2017-2018

Tervehdys kaikille! Lueskelin vähän jo teijän kuulumisia, jänniä tilanteita kerrakseen :) täällä pitäisi alkaa menkat 7.1. Tissit turvonnu ja kipeät, niin eiköhän ne sieltä ala. Ollaan yritetty viime kesäkuusta asti lasta, tiedostan ovulaatiot ja olen tikutellutkin muttei ole ollut apua niistä...
  2. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Marpa.. kuulostit ihan miulta :D tosin 2 kiertoa sitten. Kait. Oon tippunu jo kärryiltä monesto yrityskierto on meneillään... kesäkuussahan alotettiin yrittäminen muistaakseni. Ei näytä olevan helppoa meille ainakaan tämä raskautuminen. Minunkin on pitänyt soittaa gynelle, että kahtoisivatte...
  3. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Minua alkaa suorastaan kyrsimään koko touhu. Kun ei tärppää niin ei tärppää. Haluaisin miehen käyvän spermanlaatutestissä, sillä hänellä on ollut kivestulehdus aikoinaan josta seuraamuksena toinen kives surkastui pois. Joten voikohan tuollainen vaikuttaa siittiöiden laatuun tai edes kehittyykö...
  4. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Täällähän on jo tiineitä! Onnea :) Täällä menkkaa menkan perään ja vtt vtt:n perään. Huoh. Ovuloin ehkä viime viikolla. Ei mitään oireita. Ei oo ollu mitään sen yhen oireellisen kierron jälkeen jossa oli niiiin selvät raskausoireet... sen lähemmäs raskautta ei näköjään pääse :( Mite työ voitte...
  5. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Täällä alko taas menkat aivan liian ajoissa... jokin on nyt pistäny kierron ihan sekasin. Mie oon ostanu testejä kotitesti.fi sivustolta tai jostain. On tosi edullisia :)
  6. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Mie oon jotenkii aina haaveillu tytöstä joten semmosen haluan. Ja se vois olla eka lapsi niin loppuis siitä ressaaminen. Kuhan tulis ees raskaaksi ekana.... :/
  7. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Täälä on näköjään muitakin pettyneitä... Täälä rupesin vuotamaan 2 päivää liian aikasissa hemmetinmoisien kipujen kera. Oli kyllä niin outo kierto, hirveesti jomotti munasarjoihin ja välillä oikeen kovastikin. Ehkä olin raskaana mutta tapahtui varhaisluominen,niiku elukoilla sanotaa , heh...
  8. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Nyt jänskättää inka'n puolesta :) kyllähän se hailakkakin on plussa!
  9. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Onnea plussanneille! :) josko ois jo oma aika plussata... oireita piisaa nimittäin. Hiljaiseloa oon viettäny, ku oon nähny vaan punasta- kirjaimellisesti :D Kaverini sai lapsensa alkuun hoidoilla. Yritti eka reilu vuoden kunnes meni lääkäriin, ja siitä meni vielä joitakin kuukausia ennenkuin...
  10. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Menkathan ne sieltä alko sitten.. ja kesti VIIKON. Nyt oottelen ovista, kohta pääsee sitä tikuttelemaan. Miten tuntuu, että aika matelee? :D eka ootella ovista ja sitten se vasta mateleekin kun oottelee niitä menkkoja! Tai siis ois parempi ettei niitä tulisi tietenkin. Vaan tulisi kuukausien...
  11. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Minua joskus jomottaa munasarjoihin ja tulee erilaista limaa oviksen aikaan :)
  12. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Onnea plussanneille! Eka yritys meni täällä kyllä niin mönkään taas et oh my... noh. Oviksen aikaan olin reissussa ja mies kotona.. mutta sitä ennen kyllä heiluteltiin peittoja. Reissussa alko virtsatietulehdus. Sit sen jälkee tuli joku hetkellinen paskatauti, yölliset mahakivut ja päivällä...
  13. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Oonhan minä täällä aikasemmin vähän kirjotellut, mutta nyt vasta on mitä kirjotella ;) Aattelin vähä shoppailla ovistestejä ja samalla vois ostaa vaikka muutaman raskaustestin. Toivottavasti tärppäis mahd. noppeesti. Kuha alkas ees ne menkat . :D sunnuntaina otin laastarin pois, niin eiköhän...
  14. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Minä oon täällä taka-alalla lukenu haikeena teijän kirjotuksia, kun ootte päässy yrittämään ja tekemäänki jo raskaustestejä... minäki halluun! Ja nyt minä pääsenkin! <3 Eilen sanoin miehelle, kun saunottiin, että muistuta että laitan uuden laastarin tämän jälkeen. Se jotain heitti siihen, että...
  15. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Täällä on nyt puhuttu tänään milloin ehkäisy jätetään pois. Eli syyskuussa :) onneks kesä on välissä eikä pitkä pimeä talvi. Jännää !!
  16. A

Vauva vuodelle 2016 <3

MooiMama, Meillä puhutaan ja pussataan myös. Tuo on kyllä semmonen löytö, että en vaihtas pois millään. Riian tultua puhutaan asiat halki, tai no tuo ei ees riitele. Se vaan pussaa <3 Joo tuota just sain tuossa maalaukset tehneen meijän tulevaan omakotitaloon... ja ollaan seurusteltu...
  17. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Ei olla siis ainoita "hätäsiä" ;) Ja kyllä. Sen oikean tunnistaa. Tää kolahti ja kovaa. <3 Löysin muuten kivat yhdistelmätkin... ja alesta! Mutta turha ostaa mitään niin kallista vielä kun beibiä ei oo näkyvissäkään :D tää kuume on aivan jäätävä.
  18. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Ja niin vaihdoin jälleen uuden ehkäisylaastarin äsken. Siitä tulikin mieleen.... ...Mies oli tänään ihana ( ainahan se on mutta ;) , jotain haasteltiin, että lähetäänkö ensi syksynä johonkin reissuun. Niin se sitten kahmas minut syliin samotein ja mainitsi sormuksista ja seksistä ilman...
  19. A

Vauva vuodelle 2016 <3

Moikka! Oon itseasiassa kirjotellut aikasemminkin tänne muutama vuosi takaperin. Silloin suunniteltiin perheen perustamista sen aikasen miehen kanssa. Onneksi kaikki meni läskiksi ja löysin jotain paljon parempaa. <3 Ollaan puhuttu jo perheen perustamisesta ukon kanssa, molemmilla näyttää...
  20. A

Yrityksen odottajat

No mutta minä jään seurailemaan tilannetta ja ehkäpä vielä palaan jonain päivänä... :) mukavaa odottelua teille kaikille, aika kuluu nopeemmin kuin huomaattekaan ;)

Yhteistyössä