Hakutulokset

1. E

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moikka taas! :) Ihana lukea teidän juttuja pitkästä aikaa, tosin vähän oon välissä sekaisin että kuka kertoi ja mitäkin mutta enköhän mä kärryille pääse kun vaan lukaisis kaikki viestit ajatuksella läpi! :D Tämän aamun testi oli jälleen nega ja menkat loistaa poissaolollaan! valkkaria tulee...
  2. E

Heippa! Huikeesti uusia haaveilijoita, tervetuloa mukaan! :love: Mä viimeks kirjottelin siitä painonnoususta ja yrityksen lopettamisesta hetkeksi. Painon nousulle ei koskaan löydetty minkäänlaista syytä, joten ehkä mä lihoin jo pelkän joulun odotuksesta! :ROFLMAO::ROFLMAO: Ja vauva juttuihin...
  3. E

Heippa hei! Musta ei oo kuulunut muutamaan kuukauteen. Edellisen kerran taisin teille kertoilla kierrosta ja siitä tuleeko täti kyläilemään. Eihän se sitten tullut! Onnesta soikeana ja eräänlainen "shokki tila" päällä päätin etten piiskahdakkaan asiasta ennen kunnon varmistusta. Tämä raskaus...
  4. E

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Tuosta kohtutulehduksesta, en siis tienny olevani raskaana kun testit näyttivät negaa. Parina päivänä sit alko tulemaan hieman verta. Ajattelin että sieltä se täti kurvasi lopultakin ja että päästään uuteen kiertoon. Yhtäkkiä kuitenkin alkoi runsas verinen vuoto ja järkyttävät kivut...
  5. E

Sain kohtutulehdukseen kahdet antibiootit, olikohan ne 10pv kuureja. Toinen antibiootti oli ihan perus kefexin 500mg ja toinen flagyl 400mg. Parin viikon päästä kuurista oli sit kontrollikäynti jolloin tehtiin sisätilatutkimukset jonka mukaan kaikki oli ok. :)
  6. E

Hei! :) Minä myös liityn kuumeilijoihin. Minä 21v ja mies 30v. Esikoista siis tässä jonkun aikaa yritetty. Aloitus alkoi helmikuussa ja huhtikuussa päättyi raskaus keskenmenoon. Sairastin silloin kohtutulehduksen. Menkat olleet kauan säännölliset, ja oviksen aikaan selvää kipuilua joten en...
  7. E

Heippa! Täältä liittyy mukaan myös yksi kuumeilija! Ikää minulla 21v ja miehellä 30v. Meillä nyyttiä yritetty saada aluilleen helmikuusta 2016, huhtikuussa sain keskenmenon jonka seurauksena sairastin kohtutulehduksen. Tämän jälkeen menkat olleet tosi kivuliaat mutta säännölliset. Oviksen...

Yhteistyössä