Hakutulokset

1. Delphyne

.

@Miina- liuskapa hyvinkin... Toivottavasti ei näytä viivanpaikkoja
  2. Delphyne

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En ihan vielä pääse testailemaan (Nyt dpo2), mutta haluisin kysellä tukeeko sofi-merkkiseen r-testiin kuinka herkästi viivanpaikka?
  3. Delphyne

.

Hullua muuten ajatella että sain ekan haamun testiin dpo7 ja sitten selvän plussan dpo10... Uskaltaisinkohan taas rueta aivojani kiusaamaan jo dpo6. Mies olis tuollon vielä töissä ennen viikonloppua, ni se ei ihmettelis ku mie kyttään testiä joka mahdollisesta suunnasta... :p Antaako kotitestin...
  4. Delphyne

.

@hitvetti eihän sitä tiedä vaikka vielä plussa tuliskin... Miulla oli kolmosen kohdalla hirveät kivut, tosin jo hyyyyvin varhaisessa vaiheessa. Siitä arvasin että olin raskaana ennen ensimmäistä testiä dpo7
  5. Delphyne

Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

Itse sain nyt laskettua että pillereiden kanssa kierto putosi 28:sta päivästä 23:een päivään. Nyt eka kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen eikä menkkoja / tyhjennysvuotoja vielä ole tullut.
  6. Delphyne

.

@_minävain_ kyllähän siellä viiva näkyy :love:
  7. Delphyne

.

Monesko lapsi teillä on haaveissa? Miulla olis numero 4... Miehellä on kaksi lasta ennestään...
  8. Delphyne

.

@lillium kyllä se plussa on:love:
  9. Delphyne

Ovulaatio oireet

Okei...:)
  10. Delphyne

.

Miten ton hianon laskurin saa... Kyselen jo etukäteen :alien: @Miina-
  11. Delphyne

.

Ite oon polttanu 14-vuotiaasta asti, eli 15 vuotta nyt... Toki välillä ollut taukoja. 3. lapsen kohdalla aloitin uudestaan polttamaan keskellä raskautta... Kyllä painaa mieltä edelleen...
  12. Delphyne

Ovulaatio oireet

@Olivia_ Onko limat ja kivut samaan aikaan? Miulla kävi niin et ekana tuli limat ja sitten vasta kivut seuraavana päivänä. Mietinkin nyt että onko ovulaatio ollut milloin...
  13. Delphyne

.

Miulla vasta dpo 2 menossa... Joudun piinailee vielä pitkään... Itseni tuntien testaan jo dpo 6 o_O:whistle:
  14. Delphyne

.

Ja @toivojatintti onnea kovasti :love:
  15. Delphyne

.

@empuska Jos meille raskaus suodaan niin lopetan kyllä. Mieskin varmaan lopettaa samalla.
  16. Delphyne

.

Ei vaan jaksais ootella yhtään :(
  17. Delphyne

.

@Miina- pitää testailla. Tilaan nyt kuitenkin useamman raskaustestinkin kuitenkin... Oon iha himotestaaja ni niitä menee :whistle:
  18. Delphyne

.

Olispa jo joku dpo9 tms... Ärsyttää tää odottelu... :sleep:
  19. Delphyne

.

Millä dpo:lla ovistesti sit näyttäs raskauden? @Miina- n testi ainaki näytti viivaa jo dpo 8
  20. Delphyne

.

@Miina- Eli viiva on tummempi mitä kontrolli... Mie Rupeen käyttää noita sit raskauden tutkailemiseen :geek:

Yhteistyössä