Hakutulokset

1. emmmis

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos kaikille onnitteluista! Aikalailla puulla päähän lyöty olo. Olin jotenkin varautunut yrittämään kauemmin ja nyt on vaikea aivojen päästä tähän uuteen tilanteeseen mukaan! @Pocahontas- Elokuussa aloitettiin yrittäminen, joten kauaa ei todella ehditty. @eevas Kaksi päivää oli myöhässä...
  2. emmmis

Heinäkuiset 2018

Liityn joukkoon. En tiedä kuinka usein kirjoitan, mutta ainakin jotain nyt. Ensinnäkin olen kade kaikille, joilla ei ole oireita. Itselläni on jo reilu viikon ollut menkkakipuja vatsassa ja jaloissa. Alaselkäkipua on ollut myös. Niin ja rinnat on kipeät. Ei tämäkään ole herkkua herätä öisinkin...
  3. emmmis

Viimeviikkoiset selkäkivut vaihtuivat menkkakipuihin, jotka herätti öisinkin. Menkat vaan pysyivät poissa, joten tein testin ja plussahan sieltä tuli. :giggle: Menkkakivut silti jatkuvat, mutta ne ilmeisesti kuuluu joillakin asiaan. Tsemppiä muille, toivottavasti saatte plussat pian! :love:
  4. emmmis

@mimanur ja @Pocahontas- toivottavasti saatte plussat pian! Kuten tietysti muutkin täällä. Mulla kp32/30. Kerran aiemmin on menkat alkaneet kp 32, mutta tänään ei merkkiäkään niistä. Menkkakipuja on kyllä ollut viime viikosta lähtien. Viime viikolla oli myös alaselkä kipeä. Voi enteillä...
  5. emmmis

Onnea @Pilvilinna91 :love: Sekä minä että mies ajateltiin juurikin noin, että senkun jättää ehkäisyn pois ja samantien ollaan raskaana. Ei se nyt ihan niin mennytkään. Tätä ajattelua on tietysti tukenut se, kun nuoresta pitäen on toitotettu sitä kuinka vain yksi suojaamaton kerta riittää...
  6. emmmis

Niiiiin totta! Ja sitten alkaa se vainoharhainen vessassa ramppaaminen, kun käy kokoajan katsomassa alkoiko ne menkat sittenkin vai ei. Pahinta on alkaa googlata alkuraskauden oireita, koska ihan tosi monet oireet on aivan samat kuin juuri ennen kuukautisia.
  7. emmmis

Pahoittelut negasta @Karla89 :( Se on jotenkin niin kauheaa, kun kuvittelee kaikki oireet ja sitten saakin negatiivisen. Ja vaikka kuinka päättää olla kuvittelematta niitä oireita, niin kierron viimeisinä päivinä alkaa väkisin ajatella voisiko se tai tämä johtua raskaudesta. Täällä siis kp29...
  8. emmmis

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@Abby87 Sanoisin, että aika luonnollista. Minulla on kaveri raskaana myös puolivahingossa. Alkuun olin kade. Nyt lähinnä ärsyttää, kun hän puhuu vain raskaudestaan. Eihän siinä sinänsä mitään, mutta se tyyli: "odotahan kun olet raskaana, niin kyllä sinäkin kärsit suonikohjuista, oksentamisesta...
  9. emmmis

Täällä kp27, menkat pitäisi alkaa viimeistään ens tiistaina. Tässä kierrossa ei kyllä kauheasti jaksettu tehdä mitään asian edistämiseksi. Liian pitkiä työpäiviä molemmilla ja väsymys. Aina sitä tärppiä silti toivoo. Kierron viimeiset päivät on kyllä ehdottomasti pisimmät. Kokoajan ravaa...
  10. emmmis

@Lallastiina Matkalle vaan, jos suinkin talous antaa myöden! Minnepäin? Etelään aurinkoon vai joku kaupunkiloma? :) Täällä aika rento meininki. Ei olla edelleenkään alettu oviksia testaamaan ja on nyt sitten menty ihan fiilispohjalla, vaikka viimeksi menkkojen alettua sanoinkin, että tässä...
  11. emmmis

Ähh nämä on juuri niitä, joissa tasa-arvon toteutumiseen on kyllä pitkästi matkaa! "Suuri todennäköisyys". Eli se ei ole varmaa? Entä jos ylennystä ei tulekaan, harmittaako, jos lykkäsit vauvaprojektia syksyyn asti? Ja totta tosiaan, ollapa mies, niin ei tarttisi miettiä tällaista! :poop:
  12. emmmis

@jenetsu onnea! :love: @eevas kuulostaa tosi inhottavalta! Toivottavasti ei tuollaisia ihmemenkkoja tule enää uudelleen! Menkkakivut on kyllä ihan kamalia!:censored:
  13. emmmis

@Lallastiina sulla onkin pahimmat piinapäivät edessä! Toivottavasti niiden takana häämöttää plussa! Mulla on kyllä kaveri jonka kanssa jutella tästä projektista livenäkin, mutta heillä on jo odotus meneillään ja jotenkin tuntuu, että on jo siinä kohtaa siirtynyt sellaiseen äitikerhoon...
  14. emmmis

uusi liittyy mukaan! Olen 30v ja mieheni on muutaman vuoden vanhempi. Meillä mies on ollut se aloitteellinen tässä vauva-asiassa, mutta itse rohkaistuin vasta tänä syksynä ja aloitettiin yrittäminen. Nyt menossa kp2 ja tässä lähti siis käyntiin yk3. :) Tuolla aiemmin oli puhetta pillereiden...
  15. emmmis

Niin totta! Itsekin olen pysytellyt poissa täältä hetken, koska lukeminen lisää stressiä. Etenkin, kun täällä kp2. Eilen alkoi kunnon megamenkat ja tänään on ärsyttänyt ihan kaikki. :mad: Pillereissä oli se hyvä puoli, että niillä menkat oli lyhyet ja niukat. Ilman pillereitä ne on kaikkea...
  16. emmmis

No sano muuta! Ajattelin, etten olisi niin pettynyt, jos menkat kuitenkin alkavat, kun tämä on vasta eka kierto ja en kärvistele kauheassa vauvakuumeessa. Nyt, kun menkat sitten alkoikin, niin olin pettynyt ja odotan vaan sitä, että ne on ohi, että päästään yrittämään uudelleen. Ja vaikka ei...
  17. emmmis

@Lallastiina Pillerit lopetin jo vuodenvaihteessa ja koko tämän ajan ollut säännöllinen kierto. Tänään tosin sitten alkoi tiputella sen verran runsaasti, että huomenna varmaan menkat alkaa kunnolla. En odottanut, että heti tärppäisi, mutta olen silti pettynyt :unsure: No, uutta yritystä sitten vaan.
  18. emmmis

@Vesinokkaeläin tiedän kyllä sen tunteen, kun kerää raskausoireita! Olen kuvitellut itselleni vaikka mitä. Viimeisimpänä kauhean janon, jonka luin olevan yksi oire myös. Tänään oli kp31/30 ja tein negatiivisen testin. Eka kerta suurinpiirtein ikinä (tai ainakin viimeiseen kymmeneen vuoteen)...
  19. emmmis

@Vesinokkaeläin tsemppiä! (y) Täällä kp30/30. Laskin tarkemmin ja kierto on yleensä ollut maksimissaan sen 30. Koska puoliyöhön ei ole enää kuin tunti, niin voin jo julistaa menkkojen olevan ainakin myöhässä. Välillä pelkään, että menkat alkaa ja välillä pelkään etteivät ne ala! Jotenkin...
  20. emmmis

Totta! Suurimmalla osalla varmasti oletus ja ajatus on se, että heti on raskaana, kun ehkäisyn jättää pois. Sitähän meille teinistä asti kuitenkin tolkutetaan! "Yksi kerta riittää raskautumiseen". Ja kun niin ei ehkä sitten käykään, niin sehän tuntuu siltä, kuin oma kroppa olisi petturi! (n)

Yhteistyössä