Hakutulokset

1. D

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

No hyvä ettei sentään oo käynyt niin, mitä Toivolle ja Rauhalle, kun erosivat. Toivo tuli Rauhattomaksi ja Rauha Toivottomaksi
  2. D

Oma henki on minulle arvokkaampi kuin valtion koskemattomuus.

Se on vaan sitten niin, että painukoot hevonkuuseen hyvissä ajoin. Voipi muuten tulla ihan yllättäen tilanne, missä ei olisi vaihtoehtoja. Kuvittelevatko tällaiset loiset tosiaankin, että hyökkäävä vihollinen kunnioittaisi heidän vakaumustaan vähääkään.
  3. D

Jone Nikula hommasi Ukrainasta kotiinsa kaksi teinityttöä

Ehkäpä näillä ei olekaan, paitsi, että uusi outo maa ja kaikki on aloitettava nollasta. Mutta on varmasti ihan liian paljon niitäkin, joille ei mitään kunnon turvapaikkaa löydy ja jotka jäävät sitten näitten typerien kuolaajien armoille. Ei siinä ole mitään hauskaa eikä aihetta vitsinvääntämiseen.
  4. D

Ja sekö korjaantuu sillä, että fantasioidaan täällä sellaisten ihmisten kustannuksella, joiden kenties koko tähänastinen elämä on tuhottu? Ei mene läpi minun seulastani.
  5. D

En. Enkä aijo kirjautuakaan.
  6. D

On tää ihmeen älytöntä jankkaamista kerta toisensa jälkeen siitä seksistä. Kuka täällä on niin kovassa puutteessa, ettei sinne yläpäähänkään muuta mahdu?
  7. D

No mä nyt oon mikä oon, älä siitä stressaa. Mutta tuollainen meuhkaaminen ei asioita vie sitten pätkääkään mihinkään suuntaan.
  8. D

Ministeriöllä on kunnianhimoinen tavoite - kukaan suomalainen ei saisi kuolla

Joo, ehkä siellä tarvittava materiaali on etupäässä piikkilanaa...
  9. D

Ministeriöllä on kunnianhimoinen tavoite - kukaan suomalainen ei saisi kuolla

Tuosta otsikosta tuli lähinnä mieleen, että taitaa alkaa rakennusalalle korkeasuhdanne. Alkaavat pykätä vanhainkoteja, kun ei täällä enää kuollakaan saa. Mitähän ne seuraavaksi keksii kieltää.
  10. D

Ja jonkun palstalaisenko se pitää tehdä, vai mitä sitä täällä vouhkaat? Ei tollasella enää mitään uutisarvoo ole.
  11. D

Silloin kun kävin koulua, ei sellaista termiäkään kuin koulukiusaaminen vielä oltu keksitty. Ja sitäpaitasi siinä, että minua olisi kiusattu ei ollut koko totuus. Yhtä hyvin minä itse kiusasin, mutten yleensä muita kuin oppettajia. Mutta en minä tuota kiusaamistani nykyään enää minään pahana...
  12. D

Ehkä siinäkin on ideanpoikanen. Tuli tuosta mieleen kun nuorin tyttäristäni yritti opettaa jälkikasvulleen hyviä tapoja. Tää pikkunassikka oli silloin kai neljän vanha. Hän katseli silmät pyöreinä ja naama totisena pitkään, jos näki tai kuuli jotakin erikoista. Ja sitten sieltä tuli jokin...
  13. D

Mä oon kirjoitellut ja lukenut täällä vasta hiukan toista vuotta. En mä sen perusteella ala erottelemaan kaunottaria ja hirviöitä toisistaan.
  14. D

Eipä muutu, eikä ole tarkoituskaan, että muuttuisi. Sensijaan pitäisi muuttua sen, että joku sana on sen kummempi kuin joku toinenkaan. Jos nyt ajatellaan normi perhettä, niin kuinka yleistä on, että lapsille opetetaan heti ensimmäisiksi tuollaisien sanojen merkitys. Ja kun sen nimen ei aina...
  15. D

Lapsiltahan voi vaatia ihan mitä kukin tykkää, mutta tosiasia on, kuten jo totesitkin, että aina joku huomaa jotakin nauramista. Mutta mun pointti olikin se, ettei spontaani naurahdus ole se paha, vaan se, että siihen mennään mukaan. Ja tähän lähinnä kaivattaisiin sitä koulutusta. Että omille...
  16. D

siis häh.. ei tää voi olla totta

Se vaan saattaapi loppua lyhyeen se rykiminen. Ei kai ne muutkaan sinne suojaan sulloudu tarpeettomasti, vaan siksi, että pysyisivät hengissä. Ehdottaisin näille "tautisille" erillistä väistöaluetta. Tosin taitaa olla aika hankala käytännössä toteuttaa. Toisaalta, nykyisin saattaa joukossa...
  17. D

En tiedä, olenko pyhä, paha, tekopyhä vaiko tekopaha, mutta juuri siinä herkässä ja epävarrmassa kehitysvaiheessaan olevalle nuorelle ei nimestä vääntäminen ole yleensä huumoria, van ihan todellista loukkaamista, vieläpä tahallaan. Myöhemmin, kun oma paikka maailmankartalla on selvinnyt, ei...
  18. D

Nuo kaksi nimeä ymmärretään nykykielessä aivan toisin, mikä niiden alkuperäinen tarkoitus on ollut. Perussanana on perko, mikä tarkoittaa raiviota. Juontuu sansata perata. Ja länsimurteissa taipuu pervon, pervossa, pervolla ja niin edelleen. Pahanpervonkangas on siis alkujaan tarkoittanut...
  19. D

Aamun ja illan erottaa vain se ja- sana, joten ei kai sen sitten niin väliksi ole.

Yhteistyössä