Hakutulokset

1. N

kriisi!!

nii tuskin asiat enää muuttuu sossusta muija varannu jo ajan et jutellaa vähä muksujen hoidoista ja muista :( että sellasta... voi olla nuorimies surkeena
  2. N

kriisi!!

mä oon koittanu sanoa mut tuntuu et puhuisin seinille :/ sanoo vaan et " joo joo "
  3. N

kriisi!!

en tiedä onko naiseni ihastunut ei kyllä ole sen tapaista... itse just sanoin muijalle et siks sanoin kun se vaan vänkkäsi viime yönä sitä ja kaiken lisäks keksisin rumimman muijan nimen mitä tiedän ja se usko sen HHOIJAA mun oma tai ei enää oma mut on kaunein nainen mitä olen koskaan nähny <3...
  4. N

Tuntuuko koskaan siltä, etteivät ihmiset hyväksyisi isyyttäsi?

itse olen 24v ja näytän varmaan 15v kakaralta ja itellä kaksi lasta ja kaikki kattoo ku halpaa makkaraa :/ ei aina kovin kivaa... mut nenä pystyyn vaan :)
  5. N

kriisi!!

moi... toi toi oon 24v kahden lapsen isä ja meil nyt pari kuukautta menny muijan kans vähä huonosti ja oon ollu aika paskana ja en oikein tiedä mitä mun pitäs tehä... oon antanu muijalle aikaa ja tuonu kukkasii ja muutenkin koittanu piristää häntä... noh nyt alko näyttää jo vähän paremmalta...

Yhteistyössä