Hakutulokset

1. Välli

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Saako Luget ihan peruslääkäriltä jos selittää tilanteen? Olen käynyt siis kunnallisella tästä lapsettomuusaiheesta. Mutta yksityinen gyne määräsi Clomit kun kuulemma peruslääkäri ei saa määrätä..
  2. Välli

En oikein usko siihen. Ennenkin tiputellut näin. :-( ja eikö kiinnittyminen yleensä tapahdu jo aiemmin. :(
  3. Välli

Onko teillä Clomeista kokemusta? Kuinka voi olla! Mulla on dpo 9 ja Clomeista huolimatta tuli ruskeeta pissalla käydessä paperiin. 4-5 päivää menkkojen alkuun.
  4. Välli

On; dpo 9 uskaltauduin testaan ja negahan se niinkun aina. Taitaa lähteä kohta yk 13 käyntiin. Kyllästyttää tää p****.
  5. Välli

Täällä vaihtuu dpo 9 aamulla. Ei mitään tuntemuksia tai fiiliksiä.. Enkä uskalla testatakkaan, vaikka ostin laukkuun Pc:t tänne mökkireissulle. :unsure: Tuntuu että petyn vielä enemmän kun tää eka Clomikuuri menossa. Tosiaankin, ihmehän se olisi jos ekasta lääkekuurista tärppäisi.
  6. Välli

Tsempit! (y)
  7. Välli

Miks ei voi? Teitkö raskaustestin?
  8. Välli

Toisen yritystä 1.8.2015

Toisen yritystä 1.8.2015
  9. Välli

Esikoinen 2014

Esikoinen 2014
  10. Välli

Mä oon niin TYHMÄ! Testasin sitten dpo 7, ylläriylläri nega. Onneks ei oo testejä enää ja lähtö mökille ens vkoon asti. Miten teillä lämmöt on loppukierrosta? Mulla oletetun oviksen jälkeen 36,1-36,3 ja tänään aamulla 35,8. Voiko olla ettei ovis sitten tapahtunutkaan ja keltarauhanen heikko :(...
  11. Välli

PregCheckit on ihan hyviä! One stepit musta antaa vahvinta viivaa. http://aijaa.com/Py0KNq Tossa edelliskierron one step vs. Tässä tän kierron Pregcheck http://aijaa.com/r2LjCm Itse ehkä eniten tykkään noista One Stepin ov-testeistä. Kun taas sen merkin raskaustestit huonoja. En nyt muista...
  12. Välli

Nyt ällöjä limajuttuja. Mulla tuli dpo 3-4 paksua, venyvää vuotoa. Siis samanlaista kun ovisaikaan mutta ei läpinäkyvää. Onko muilla tullut? Ihmetyttää. Sori tarkka analyysi, toivottavasti ette syö lukiessa. :whistle::eek:
  13. Välli

Valitettavasti mikään ei omaan silmääni ihan plussaplussa, onko noi One Step ov-testejä? tai sitten toi vahvin noista Lh huippu? Mutta oliko märkänä yhtä vahva kontrollin kanssa? :)
  14. Välli

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Liitympä joukkoon. Enemmän olen tuolla piinailijoissa ollut, mutta nyt ensimmäinen Clomikuuri ja laitan ylös "oireita" muita kiertoja silmällä pitäen. Vuosi yritystä takana. Kierron pituus aika tarkalleen 30, max 31. YK 12 DPO -1 Ilmavaivoja, tärinäkipua, munasarjojen nipistelyä DPO 0...
  15. Välli

Aamulla huonoin aika (mulla näyttää ainakin huonosti aamulla) ja iltapäivällä varmaan paras. Itse testaan kriittisillä päivillä 2x päivässä. :-) mut muista olla paljon juomatta ennen testiä ja sillain et on suht tujua pissaa!
  16. Välli

En kyllä osaa sanoa. Ja hei, säästät aikaa kun menet suoraan gynelle. Perus tk-lääkäri ei saa määrätä Clomeja. Itsekkin kävin tk:lla joka sanoi että pitää varata gynelle aika Clomeja varten. Gyne muuten sanoi miehelleni että pitkiä lämpimiä suihkuja ei kannata ottaa eikä istua kauaa kuumassa...
  17. Välli

Ymmärrän turhautumisesi. Meillä vuosi ja ahdistaa jo niin pirukseen tää kiusaaminen ja odottelu. Oletko käynyt lääkärissä? Mulla epäiltiin ovuloimattomuutta ja nyt koitan ekaa kiertoa Clomeja. Odotukset ei nyt kuitenkaan hääppöset. Eilen otettiin S-Prog koe ja vasta 1,5vkon päästä tulokset...
  18. Välli

Mä kyllä ottaisin yhden. ☺️ ja siis otankin esim saunajuomana vaikka vauvatoive onkin jo sydäntä raastava. Koitan kuitenkin elää elämää suht normaalisti. Nyt vuosi yrittämistä takana enkä tiedä paljonko edessä joten pakko sitä välillä on relata. :) esikoinen itseasiassa sai 4kk yrityksen jälkeen...
  19. Välli

Mulla valitettavasti on monesti käynyt noin. :-( ja siis raskaana en ole ollut.
  20. Välli

Plussahan se, ei jätä viiva arvailujen varaa. (y) Onnea!

Yhteistyössä