Hakutulokset

1. S

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka taas kaikille täällä jäätävät piinapäivät käynnissä, Täällä siis kp 19/28 Dpo 5-6. Tiiän että tässä ei oo mitään järkeä, mutta oon testimielessä silti tikuttanu joka päivä yhden ovisliuskan ja liuska näyttää tänään hailakan punaista viivaa, mistä tää johtuu? Heti oviksen jälkeisenä...
  2. S

Toiveena vauva 2017-2018

Tervehdys kaikille:love: Täällä yks 26v. vauvakuumeilija ilmiantaa itsensä piinailijoihin Dpo 3-4 ja listaankin voisi minut lisäillä Sofia90 kp.17/28 yk.1 Yrityksessä ensimmäinen lapsi :) Ovulaatio on ainakin hyödynnetty ja nyt vaan odotellaan malttamattomina!
  3. S

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Oiiih onnea @MerMer ! Voi kun itselläkin tärppäisi.. ja @Puff☆ Mä tiiän miltä susta tuntuu, oon itsekkin aivan liian malttamaton ja toivon että aika kuluis nopeempaa.Olispa sellaset raskaustestit keksitty jotka näyttäis raskauden vaikka jo viikkoa ennen menkkojen alkua :p Tunteet...
  4. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Hipiti Selkee ovis sulla meneillään! ,jos sua jää arveluttamaan niin tikuttaisin huomenna vielä pariin otteeseen, vaikka luultavasti lähtee viivat himmenemään ja saat mielenrauhan :P itse mielenkiinnosta tikutin tänäänkin vaikka mulla on Dpo 2.(ihan vaan siks ettei jää mikää arveluttamaan tässä...
  5. S

@Hipiti Mun mielestä toi on plussa,vaikka onkin ihan himpun verran kontrollia vaaleampi :) @ouzeii Onnea CB:n hymynaamasta!!!, harmittaa kun en itse sitä oviksen aikoihin hommannut,mua nimittäin jäi vaivaamaan että mikä päivä mulla oli ovis vai oliko sitä ollenkaan (tikuttelin toki mutta aivan...
  6. S

Tervehdys taas kaikille tasapuolisesti Hmm.. Voisko joku kertoa onkohan mulla nyt Dpo1 vai 2 ? Tänään oli siis täysin puhdas ovistikku, tässä viiden päivän tikutukset kuvakoosteena,kiitos jo etukäteen(y)
  7. S

Kiitos tsempeistä @Minni-83 ja @Siltsu :love: @Minni-83 En osaa sanoa,toivon edelleen että se hedelmöittyminen on tapahtunut vasta myöhemmin ja ei siksi vielä näy liuskassa!Mun yhdellä tutulla näky haaleat viivat rtestissä vasta kun menkat olivat yli viikon myöhässä. @Theran Mulla siis käytössä...
  8. S

Tänään se ovis sitten tuli:) Toivon kovasti tärppiä! nyt ei muuta kun odottelua. Peitto heilunut tänään aamulla ja illalla;) huomenna testaan vielä aamulla että onko oviksesta enää tietoakaan.
  9. S

@annikata hyvähyvä! (y) joo mä varoiks testaan nyt illalla kahdeksalta ja huomenna aamupäivästä:) mun silmäänki tuo näyttää melkeen plussalta:) peitto on heilunut tänään ja eilen ja toissapäivänä,rankkaa puuhaa:LOL: @kiuski kiitos tiedosta :) jos ei tässä kierrossa tärppää niin saatan ostaa...
  10. S

Täällä nyt kp. 13/28-30 Ovis on mun mielestä todella lähellä, tosi jännää jo pelkästään tää oviksen tikuttaminen, saatika sit ku alan testaamaan raskauden tärppiä. Piinaavaa! josko myöhemmin tänään tai huomenna.:X3: @annikata Tsemppiä yritykseen kyllä se tärppi sieltä vielä tulee! @Tuimatar Oon...
  11. S

En pysy pöksyissäni kun mä tunnen että munasarjoissa tapahtuu jotain!! Tiiän että ovistestiä ei kovin myöhään illalla suositella tehtäväksi, mutta teinpä nyt kuitenkin testin kymmeneltä illalla ja anto tähän mennessä tummimmat viivat, joskohan huomenna olis oikee ovis,vai miltäs teistä näyttää...
  12. S

Tänään WOU! voisko se tarkoittaa sitä, että sulla ei ala menkat vaan olis tärppi! :P pidän niiiin kovasti peukkuja sulle! Toki naisetkin on erilaisia,niin ei voi varmaksi sanoa.
  13. S

Kiva kun vastasit! Negatiiviseksi itsekin sen tulkitsin,mutta näköjään kroppa alkaa jo valmistautumaan siihen ovulaatioon:) laskujen mukaan oviksen kuuluiskin tulla vasta viikonloppuna (la tai su) Tikutus jatkukoon siis.. ja joo ovisliuskat on Raskauskeijusta tilattuja :) Löysinkin tuon listan...
  14. S

Täällä yks vauvakuumeilija iloittautuu. Minut voipi lisäillä listaan Sofia90 (ikä 26) (Mies 23) ya 10/2016 yk1 Voisko joku kertoa mistä löydän tuon listan? :) Mulla on tällähetkellä kp.12/28-30 ja vimmattu ovulaation tikutus on käynnissä. Ohjeen mukaan tikussa molempien viivojen kuuluisi...
  15. S

Moikka taas:) harmi kun ei oo vieläkään viivat vahvistunut,mä nään tossa kyllä jotain..joko se on viivanpaikka tai tosi varhainen haamu:) Eli ei muuta kun uutta testiä huomenna kehiin. Mielenkiinnosta haluisin sit vielä tietää että löysitkö kohdunnapukan?
  16. S

Harmillista:( etkö oo siis saanut koskaan ovistestiin edes haaleita viivoja? Itse vielä jatkaisin tikuttelua muutaman päivän, siltä varoilta että onkin kyseessä myöhäinen ovis. Jos ei ovista kuitenkaan kuulu niin lääkäriin ehkä varailisin aikaa:) tsemppiä sulle!
  17. S

Toivoa on vielä jos sun kierto vaihtelee 27-32 välillä, tai jos sun ovulaatio onkin ollut myöhässä (niin kuin arvelit), eikä raskaus siksi näy vielä testissä. Mulla on silleen että just päivä/pari ennen menkkojen alkua kohdunnapukka on tosi alhaalla ja sen tuntee tosi selkeesti sormella...
  18. S

Moi:) toivottavasti sun menkat ei alkais ja seuraavalla tikutuksella tulis jo selkeempiä viivoja, itse en ainakaan vielä kuvassasi näe mitään,mutta johtunee tietokoneen näytöstä. Temppiä yritykseen :) onko sulla kuinka monta yrityskertaa takana?
  19. S

Mun mielestä toi näyttää plussalta, peukut pystyssä että vahvistuisi :)
  20. S

Täällä ensimmäistä kertaa raskaaksi yrittävä himotikuttaja:D Ostin netistä 21kpl ovisliuskoja ja muutaman raskaustestin. Ovista en tunnista kovinkaan helposti,sillä itselläni ovulaatio on "melko" oireeton. Limoja kuitenkin erittyy näihin aikoihin runsaasti. Tänään kp. 11/28 ja ovistesti näyttää...

Yhteistyössä