Hakutulokset

1. S

Mies pettänyt ja pieni lapsi

Lähtisin suhteesta. kerran pettää, pettää toisenkin kerran. Voimia päätökseesi
  2. S

Kesäkuiset 2021

Mut voi poistaa täältä, kirjoittelen toisessa ketjussa. Kiitos.
  3. S

35+ vauvan odottajat

ihanaa Hypsy, kohta on pikkuinen sylissä Alinna86 onnea ihanista ultra uutisista Tervetuloa mukaan Disco Volante Eilen tuli doppleri ja illalla kuunneltiin miehen kanssa pikkuisen sykettä:love:hienosti jumputti 3v ihmetteli vieressä että mikä laite tuo on. Kahvi ei vieläkään pysy sisällä...
  4. S

35+ vauvan odottajat

Todellakin. Mua himottaa nyt kaikki suolainen, sipsit, suolakeksit jne..hapankorppuja voisin syödä vaikka kuinka paljon. Kun voin huonosti pieni suolainen napostelu auttaa. Kaikki makea ällöttää vaikka normisti se on kyllä toisin päin. Mäkin haistan kaikki tosi voimakkaasti. kenelläs täällä oli...
  5. S

Itselläni pimahti

Voimia sinulle, pienen lapsen hoito voi olla välillä todella raskasta. Itse lohduttaudun pienten lasteni kanssa siihen että he ovat niin vähän aikaa pieniä. Lapsen hymyistä/naurusta saan uskomattoman paljon voimaa, Kannatta jutella asiasta neuvolassa jos lapsi kovin itkee, itkuun on yleensä syy...
  6. S

35+ vauvan odottajat

Heipparallaa. Tervetuloa uudet. Täällä on taas tapahtunut paljon, Ei tullut doppleria viime viikolla, on jo saapunut Suomeen mutta postin jakelussa aina kestää. Tilasin Saksasta, sieltä saa Vähän edullisemmin kun Suomesta. Olen tänään laitellut kotiin vähän joulun tunnelmaa, ja huomennä...
  7. S

35+ vauvan odottajat

Voiko nyt tuntua jo liikkeitä? En tiedä kuvittelenko vaan mutta ihan kun olisin tänään tuntenut vauvan liikkeet, nyt 10+0:oops::oops: 11 viikolla tunsin viimeksi, istukka oli takaseinässä.
  8. S

Väsynnyt 1 vuotiaan äiti.

Paljon voimia. Itselläni 3 ja 1v5kk lapset. 3 v käy jo päiväkodissa. Oletko miettinyt että kävisitte yhdessä kerhossa tai muskarissa. Mulla tuntui että seinät kaatuu jo päälle mutta sitten lähdimme nuorimman kanssa perhekerhoon, ja käymme nyt viikottain. Siellä tapaa muita äitejä ja lapsi saa...
  9. S

35+ vauvan odottajat

Verikokeessa käyty, 2 viikkoa vielä NT ultraan. Tänään oli aamulla tosi paha olo ja jouduin oksentamaan. Eilen vietettiin isänpäivää ja annoin miehelle Ifolorilla teetetyn suklaakalenterin lasten kuvilla. onko teistä moni ottanut influenssa rokotetta? Mä otatin neuvola Käynnillä. Kai nämä...
  10. S

35+ vauvan odottajat

Ihania uutisia täällä, onnittelut myös täältä. Itsellä ollut tässä pari päivää todella huono olo, en ole jaksanut kirjoitella tai tehdä oikein mitäön nyt hieman helpompi olo. Mies haki meille grilliruokaa ja kohta herkuttelemaan. Mä himoitsen nyt kaikkea mitä en kyllä muuten söisi. muistaako...
  11. S

35+ vauvan odottajat

Teon tälläisen listan meistä, korjailkaa omat tietonne esim laskettuaika ja saa laittaa muutakin. Toivottavasti järjestys oikea:p HYPSY 37v la 2.12.2020 SAAGA79 41v SHIBALI 40v FORESTER 42v LATILA 39v la 12.5.2021 SARIAANA82 38v la 9.6.2021 ALINNA86 34v OLIIVI3 35v Toivottavasti saadan vielä...
  12. S

35+ vauvan odottajat

Tottakai, heitin kun iän tuohon ettei nyt ihan parikymppiset tule tänne, kiva jos oltaisiin suurinpiirtein saman ikäisiä. Varasin eilen illalla terveystalon tuon Np ultran, täällä Nokialla Äitiysneuvola on tehnyt heidän kanssa sopimuksen ja ultra kätilön tekemänä on ilmainen. Aika on sitten...
  13. S

35+ vauvan odottajat

Tervetuloa Forester, Shibali ja Saaga79. ihanaa kun meitä täällä jo näin monta Eilinen neuvola käynti menI hyvin, lippu lappusia sain mukaan. Huomenna verikokeisiin ja n. Parin viikon päästä ultra milloin viikkoja 12.. pahoinvointi on joka päiväistä, toisaalta siitä tiedän että kaikki on hyvin.
  14. S

35+ vauvan odottajat

Ihan mahtavia uutisia. Nyt yrität rentoutua ja nauttia raskaudesta :love::love:
  15. S

35+ vauvan odottajat

Paljon onnea LATILA ultraan., tule sitten kertomaan uutiset tänne kun ehdit. Tervetuloa HYPSY mukaan, siellä alkaa olla jännät paikat käsillä, joko tuleva synnytys jännittää kovasti? Yhdeltä neuvolaan, en varmaan kehtaa pyytää neuvola tätiä kuuntelemaan sydänääniä kun vauva on vielä niin...
  16. S

35+ vauvan odottajat

Tervetuloa Oliivi3. Viime raskauksista sitten jo aikaa ja olet nuorena ensimmäiseksi saanut. Välillä tuntuu että itse oon vaan kokoajan ollut raskaana kun lapsia siunaantunut niin monta mutta olemme miehen kanssa lapsirakkaita, että molemmat ollaan innoissaan tästä pikku tulokkaasta. Nyt...
  17. S

35+ vauvan odottajat

Kiitos viestistäsi ja tervetuloa mukaan. Itseäni pelottaa myös kamalasti edessä häämöttävä niskapoimu ultra. Vielä en sydänääniä voi kuunnella dopplerilla, mutta kävin viikko sitten ultrassa missä kaikki oli hyvin ja syke löytyi. Huomenna neuvola. Yritän vakuuttaa itselleni että kaikki menee...
  18. S

35+ vauvan odottajat

Hei Ajattelin luoda oman ryhmän, kun tunnen itseni jo niin vanhaksi tuonne nuorten odottajien puolelle, että olisi kiva vaihtaa ajatuksia jo vähän iäkkäämpien odottajien kanssa. Tervetuloa tänne jutustelemaan kaikesta odotukseen liittyvästä, koska vertaistuki one se paras tuki Jos...
  19. S

Kesäkuiset 2021

täälläkin vähän väliä paha olo, mietin niitä pahoinvointirannekkeita. Tsemppiä pahaan oloon. Mulla lievittää kun syön vähän väliä jotain.
  20. S

Kesäkuiset 2021

Olen pitänyt hiljaiseloa koska ollut niin huono olo ja olen ollut todella väsynyt. Huomenna ensimmäinen neuvola. Varmaan tänne tullut paljon plussia, yritän tänään lukea ketjua paremmin. onko kellään täällä kokemusta pahoinvointirannekkeista? Oon niitä nyt harkinnut. Mukavaa viikkoa kaikille...

Yhteistyössä