Hakutulokset

1. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään aamusta oli ehkä ihan hitusen haaleampi, mutta selkeä plussa silti. Ihan kamala epätietoisuus! Luulis, että näyttäisi negaa jo, mikäli kesken on mennyt...
  2. K

Mulla testit näyttäneet 6 päivää plussaa, tää päivä mukaanlukien. Kuitenkin veristä vuotoa nyt maanantaista asti.. Jos on kemiallinen kyseessä, niin miten pitkään testit antaa positiivista? Ohessa kuva ma plussasta (dpo 14), minkä jälkeen alkoi vuoto.
  3. K

.

@haaveilija92 kiitos tsempeistä <3 Tää stressi ja epätietoisuus on ihan kamalaa, varsinkin kun on näin malttamaton. Jaksamisia kaikille samassa tilanteessa oleville!
  4. K

.

Ihan paska fiilis, Rfsu herkät testit antanu pari päivää haamuja ja tänään aamulla Clearblue digiin tuli ei raskaana :cry: Kaikenmaailman oireita on ollut, tosi erilaisia kuin aiemmissa kierroissa, mut nyt vaan odottelen menkkoja alkavaksi lauantaille. Pms-oireet olleet tässä kierrossa lähes...
  5. K

Ko 25/28. Jännittää :ninja: !
  6. K

@haaveilija92 kamala toi sun testi!! Mä tulkitsisin suorilta positiiviseks tuollaisen.. Mulla tänä aamuna tuli tosi haalea viiva rfsu early testiin. Kai?
  7. K

@satsuma13 ihan selkeä plussa!
  8. K

Laitanpa nyt itekin lusikkani soppaan mukaan - 10 dpo ja rfsu herkkä testi, onks tossa jotain? Oon tosi huono näissä tulkinnoissa vaikka tarkasti tänkin ketjun kuvia seuraillut..
  9. K

.

@Beibihaaveilija mä testasin tässä kierrossa onnistuneesti ovulaation OneStepin liuskatesteillä. Oli siis eka kerta kun edes yritin oikeina päivinä testata, ovulaatio osui Flon ennustamalle päivälle. @haaveilija me ollaan kumppanin kanssa kihloissa, naimisiin aiotaan mennä varmaan ennen lapsen...
  10. K

.

Moi kaikille! Jonkun aikaa ketjua seuranneena ajattelin liittyä joukkoon. Meillä ei varsinaista aktiivista yritystä ole vieläkään (kai?), mutta hermoilen silti. Kuparikierukka poistettu syyskuussa ja siitä asti menty pääosin ilman ehkäisyä, viime kierrossa seksiä myös ovulaation aikaan mutta...

Yhteistyössä