Hakutulokset

1. P

Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

Hyvää syyskuuta kaikille! Kauhean nopeasti hurahtanut viimeiset viikot, tuntuu ettei perässä pysy! Toisaalta ihan mukavakin vaan, koska sehän tietää sitä, että pian nähdään oman pikkuisen kanssa :love: Viimeinen kolmannes on mennyt muuten oikein mukavasti, mutta hiivatulehdus ei ota...
  2. P

Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

Heippa! Kyselin niistä harjoitussupistuksista aiemmin juurikin siksi, että minulla on ollut jo raskausviikosta 19 alkaen menkkamaisia kipuja koko alavatsalla muttei mahan kovettumista. Terveydenhoitaja ja kätilö olivat sitä mieltä, että ne olisivat harj.supistuksia, kun taas lääkäri meinasi...
  3. P

Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

Iltaa! Kauheeta kun aika menee nopeasti! Vielä hetki sitten odottelin rakenneultraa kuin kuuta nousevaa ja nyt siitäkin on jo viikko. Ja nyt se varsinainen odottelu vasta alkaakin, kun seuraavan kerran pikkuisen näkee vasta synnärillä :love: Kaikki oli r-ultrassa hyvin täälläkin ja pikkuinen...
  4. P

Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

Heippa! Onpa ollut pitkä tauko, kun viimeksi olen kirjoittanut! Silloin en vielä tiennyt edes laskettua aikaa! Teidän kirjoituksia oon seuraillut tiiviisti, mutta työkiireiden (tai vaan saamattomuuden) vuoksi en oo itse kirjoitellut. Täällä kaikki hyvin, oireet on hävinneet melkein kokonaan...
  5. P

Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

Almandiini75: en asu pääkaupunkiseudulla, ja ihan terveyskeskuslääkäri antibiootin määräsi. Omalta neuvolan sairaanhoitajalta vielä varmistin, että uskaltaako syödä kuurin ja hän vakuutteli ettei sikiölle siitä ole haittaa -päinvastoin. Nyt alkaa vihdoin näkyä valoa tunnelin päässä...
  6. P

Almandiini75: sain myös yllätyksekseni tietää sairastuneeni streptokokki b-bakteeriin. Perustutkimuksiin kuuluvassa virtsan bakteeriviljelyssä tämä huomattiin. Mitään oireita ei ole ollut, joten täysin puskista tuli! Bakteeria on siis jokaisella normaalistikin alapäässä, ja raskaus saattaa sen...
  7. P

On ollut vähän hiljaiseloa viime päivät, kun olo on ollut jotain ihan kaameeta. Etova olo alkaa aamulla ja kestää iltaan asti. Jotain tarvii kuitenkin koko ajan syödä, jottei olo heikkene ihan mahdottomaks. Ja kauhean vaikea keksiä mitä söisi, kun kaikki ällöttää. Hedelmätkin tuntuu jotenkin...
  8. P

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Mulla on ollut koko raskauden ajan kovia alavatsakipuja, joita voisi kuvailla juurikin menkkakivuiksi (nekin on mulla todella kovat). Kysyin tästä neuvolasta, koska olen välillä joutunut yöllä herätessäni ottamaan särkylääkettä. Epäilin jo itse keskenmenoa, kohdunulkoista ja vaikka mitä...
  9. P

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Heippa! Täällä olisi yksi mahdollinen ryhmään liittyjä. Olen seurannut keskustelua tiiviisti, mutta en ole viitsinyt aiemmin liittyä joukkoon, kun laskettu aika ei ole tiedossa. Voipi olla, että joudun vielä vaihtamaan lokakuun odottajiin... Tässä hieman taustaa. Ensimmäinen lapsi on tulossa...

Yhteistyössä