Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

No voi hitsi! Voin laittaa omani jonkuu muun kautta jos osaan :)
  2. M

Tänään kp 29/30 dpo 10 ja äsken tehty pc:n testi näyttää tältä :) https://aijaa.com/nFWcBw Saatan ehkä hieman jo innostua. Tarkoitus oli testata vasta viikonloppuna uudelleen, mutta eilen maistoin vichyssä viinan!? maun, joten aloin epäillä :D. Esikoisen aikaan myös ihme makuelämyksiä plussan...
  3. M

Näyttäs siltä et ois tulossa, ehkä testasin aamulla uudelleen :)
  4. M

Mulla ei oo ikinä tullut mitään viivanpaikkaa, aina ollut selkeesti negatiivinen tai plussa. Jännittävää! Ehkä teen huomisaamuna jo uuden
  5. M

Miltäs tämä näyttää muiden silmiin? Tänään parin tunnin pidätyksellä tehty dpo9. Kuvaan oli toosi hankala saada, mutta viivalasit päässä luulen saaneeni siihen jotain näkyviin. Voi myös olla et mieli tekee tepposet kun oikein toivoo https://aijaa.com/V1s6Tm
  6. M

Haaveena vauva 2022

Meidän yrityksestä ei tiedä kukaan muu ti yhden ystävän kanssa ollaan puhuttu missä vaiheessa kierto menee ja, että ehkäisyä ei ole käytössä. Aktiivisesta yrittämisestä ei muut tiedä. Koen itse stressittömänpänä sen etten "joudu" vastailemaan kysymyksiin joko, joko.. Myös mahdollisen...
  7. M

Jotenki on sellanen olo et haluis suojella itseensä pettymykseltä, kun turhan aikaseen testailee. Samalla sit kuitenki aika vahva tunne et nyt tulis plussa.. Mieli kyllä on tässä hommassa huijannut kerran jos toisenkin. Jos vaikka to-pe testais uudelleen:whistle:
  8. M

Täällä menossa kp 26/30, dpo 7. Hätäilijänä testasin ja tietenkin puhdasta negaa näytti. Tänään ollut täysin oireeton päivä paitsi aamulla kahdella vessareissulla tuli kellertävää ovislimamaista vuotoa. Eilen aamupäivällä vatsakipukohtaus, johon liittyi myös et vatsa oli aivan sekaisin...

Yhteistyössä